Mikä minussa on kun en kelpaa kumppaniksi?
Mistä saan tietää mikä on se syy?
Kaikki läheiset menee kihloihin ja on naimisissa ja on talot ja muut niinkuin normaalisti.
Olen kahden lapse yh. (sama isä) Sekö on oikeasti niin suuri ongelma? En koskaan ole etsinyt mitään elättäjää heille vaan kumppania. Lapset jo koulussa, joten ei edes rajota elämää enää niin paljon. Ei ole vaipparallia tai muuta enää. Elämän tyylistäni huomaa etten ole mikään tupakoiva masentunut äiti. (enkä tarkoita pahalla heitä kohtaan mutta kun nämä asiat on nostettu esille monessa yh keskustelussa). Kotini on aina siisti, käyn töissä, tienaan kohtalaisen hyvin, rakastan lapsiani ja olen aina hoitanut heidät hyvin, en ole työntänyt mummolaan jokaviikonloppu että pääsee juomaan, olen liikunnallinen ja myös lasten kanssa liikutaan.
Vai onko se lisäksi tämä ikä, kohta 30v jo.
Miehet kyllä kiinnostuu mutta tuntuu että olen aina kaikille varasuunnitelma. "olet ihana, toivottavasti nähdään pian" mutta kohta jo ghostataan ja viikonpäästä mies on parisuhteessa jonkun ihan erilaisen naisen kanssa.
En ymmärrä, itkettää kun ei uskalla enää edes tutustua kehenkään kun tietää miten käy. Haluan tietää mikä minussa on että voisin kenties korjata asian. Ja ei tarvitse sanoa että "ne eivät ole sinun arvoisia jos et kelpaa heille tuollaisenaan, et ole menettänyt mitään" Koska kaikki tekee näin minulle. Kaikki.
Kommentit (90)
Kukaan lapseton mies ei halua toisen miehen lasten kasvattajaksi.
Tuskin sinussa mikään on muu kuin että miehen pitää olla rikas koska pitäähän niitten lapsien saada hyvä koulutus ja harrastuksia jotka maksaa jotain 400 euroa kk niin miehen pitää maksaa kuluja ja sitten ruuat ja joululahjat ja lomat niin ei mikään köyhä mies kelpaa sinulle kuitenkaan. Ei miehet halua sitoutua tuollaiseen jonkun toisten lasten kulujen maksamiseen.
Chadit on käyny kyntämässä lits läts, ejaculated and evacuated.
Vierailija kirjoitti:
Selvennyksenä:
En ole koko tätä 8vuotta jonka olen ollut yksin etsinyt ketään. Olen ollut vuosia ihan vain yksin lasten kanssa haluamatta edes suhdetta. Uudelleen deittailun aloitin viime joulukuussa. Sattumalta kun yksi mies tuli elämääni. Sen jälkeenkin kaikki on tullut sattumalta, eli en ole etsimällä etsinyt. Miehet tulleet juttelemaan jossain facebookissa kun nähnyt minut jossain (työ, harrastus tms vapaa-aika) tai vanhoja tuttuja jostain nuoruudesta. Aina ovat kovin kiinnostuneita ja kuitenkaan ei sitten ole ollut.
Ja jos mies ei voisi kuvitellakkaan suhdetta yh mammaan niin eikai se tulisi edes laittamaan viestiä tai lopettaisi jutun jo siihen kun kuulee että on lapsia jos ei ole tiennyt sitä tullessa juttelemaan. Kun nämähän ei ghostaa heti alussa vaan kun ollaan jo tapailtu muutamia kertoja.
*AP
Vajaa vuosi on lyhyt aika elämänkumppanin etsinnässä. Sinä olet edennyt jo muutamankin kanssa tapailun asteelle. Sinusta siis ollaan kiinnostuneita, siitä ei tarvitse huolehtia.
Deittailu ja alkavan suhteen päättyminen ovat emotionaalisesti kuluttavia asioita. Ehdotan, että otat rauhalliseen tahtiin ja keskityt välillä aivan muuhun, johonkin mukavaan tekemiseen, josta pidät.
Kaikkea hyvää!
N45
Vierailija kirjoitti:
Te teette kyllä parhaanne, että heteronaiset lakkaisivat deittailemasta kokonaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te teette kyllä parhaanne, että heteronaiset lakkaisivat deittailemasta kokonaan :D
😅😘
Deittaat varmaan lapsettomia mehiä, siinä se ongelma onkin. Hae toisella kierroksella olevia.
Jostain ihmeen syystä jo ainakin kerran jätetty, kahden lapsen yh-äiti, jo 29v vanha. Vaikka et olisikaan rumapainoinen, niin tosiheikot mahikset tuossa tilanteessa on parisuhdemiestä vietellä. Sillä ei ole yhtään mitään merkitystä, kuinka paljon rakastat lapsiasi, tai onko kotisi siisti tai ei, tai paljonko tienaat, yms. jne. etc. Vain sillä on merkitystä, mitä vetovoimatekijöitä sinulla/sinussa on mahdollisen parisuhdemiehen kannalta katsottuna. Kehtaako kanssasi kulkea ihmisten ilmoilla, tai esitellä kavereille, oletko kaunispainoinen, seksikäs, halukas.
Sinun pitää odottaa kunnes lapsesi ovat aikuisia ja muuttavat omaan asuntoon. Sitten on mahdollisuus saada mies.
Etsit väärästä paikasta. Ja jos etsit normaalia, tasapainoista, parisuhdetaitoista miestä, he ovat jo varattuja.
Ne tupakoivat masentuneet yh:t kyllä "saavat" miehiä, mutta en usko, että huolisit niitä miehiä itse.
- Ikisinkkuna pitkään, lapseton, rima kohdallaan
Mitä lasten isän kanssa tapahtui?
No etkös sä ole jo kelvannut kumppaniksi kun saman miehen kanssa on kaksi lastakin?
Katsele sellaisia miehiä joilla on itselläänkin pari lasta.
Mun suvussa on useampikin yh joka löysi lapsettoman miehen ja ovat nyt naimisissa.
Ei ne lapset ole este. Myös miehet nykyään keskittää huomiotaan siihen persoonaan vaikka yhä ulkonäkö vie mennessän. Jos olet liikaa äiti se ei ehkä vedä puoleensa eli puhut paljon lapsista ja heidän jutuista.
Myös se että mollaa muita naisia on tosi epäviehättävää.
Olisiko se tuo ikä kuitenkin eli suunnilleen saman ikäiset miehet ei joko ole valmiita vielä mitään perhekuviota virittelemään tai jos ovatkin, haluavat lapsettoman naisen eikä uusperhettä.
Omalla kohdalla ero ja uudelleen deittailu alkoi kun olin jo 42v ja löysin suht helposti ihan parisuhdekelpoista seuraa. Vaikka mulla on kolme lasta, toki jo isompia kun sulla. Yläkoulu-ikäisiä. Nyt jo 3v saman mua nuoremman lapsettoman miehen kanssa parisuhteessa. Asutaan erillään mutta muuten sitoutunut hyvä suhde ja tarkoitus olla loppuelämä yhdessä. Tätä ennen 6kk tapailu myöskin nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se tuo ikä kuitenkin eli suunnilleen saman ikäiset miehet ei joko ole valmiita vielä mitään perhekuviota virittelemään tai jos ovatkin, haluavat lapsettoman naisen eikä uusperhettä.
Omalla kohdalla ero ja uudelleen deittailu alkoi kun olin jo 42v ja löysin suht helposti ihan parisuhdekelpoista seuraa. Vaikka mulla on kolme lasta, toki jo isompia kun sulla. Yläkoulu-ikäisiä. Nyt jo 3v saman mua nuoremman lapsettoman miehen kanssa parisuhteessa. Asutaan erillään mutta muuten sitoutunut hyvä suhde ja tarkoitus olla loppuelämä yhdessä. Tätä ennen 6kk tapailu myöskin nuoremman kanssa.
Lapset, suuri ikä, ja se jonka ap salaa, BMI.
No jos ennen lapsia kelpasit kumppaniksi ja nyt et enää, niin onhan se jonkinlainen vihje. Todennäköisesti etsit vääränlaisesta joukosta niitä miehiä. Valtaosa hankkii lapsen vasta tuossa iässä tai vanhempana, eli elämäntilanne voi olla tosi erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne Chadit vaan jatkaa kyntämistään.
Milloinkohan reflektoitte omaa toimintaanne omiin ongelmiinne. Keikki ei ole aina ja poikkeuksetta miesten vika.
"Kaikki läheiset menee kihloihin ja on naimisissa ja on talot ja muut niinkuin normaalisti." Ja sitten "Olen kahden lapsen yh. (sama isä)"
Ap ei siis mennyt kihloihin tai naimisiin, pulláutti vaan pari äp ärää?
Annoitko fjöösaa?