Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minussa on kun en kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
14.09.2024 |

Mistä saan tietää mikä on se syy?

Kaikki läheiset menee kihloihin ja on naimisissa ja on talot ja muut niinkuin normaalisti.

Olen kahden lapse yh. (sama isä) Sekö on oikeasti niin suuri ongelma? En koskaan ole etsinyt mitään elättäjää heille vaan kumppania. Lapset jo koulussa, joten ei edes rajota elämää enää niin paljon. Ei ole vaipparallia tai muuta enää. Elämän tyylistäni huomaa etten ole mikään tupakoiva masentunut äiti. (enkä tarkoita pahalla heitä kohtaan mutta kun nämä asiat on nostettu esille monessa yh keskustelussa). Kotini on aina siisti, käyn töissä, tienaan kohtalaisen hyvin, rakastan lapsiani ja olen aina hoitanut heidät hyvin, en ole työntänyt mummolaan jokaviikonloppu että pääsee juomaan, olen liikunnallinen ja myös lasten kanssa liikutaan.

Vai onko se lisäksi tämä ikä, kohta 30v jo.

Miehet kyllä kiinnostuu mutta tuntuu että olen aina kaikille varasuunnitelma. "olet ihana, toivottavasti nähdään pian" mutta kohta jo ghostataan ja viikonpäästä mies on parisuhteessa jonkun ihan erilaisen naisen kanssa.

En ymmärrä, itkettää kun ei uskalla enää edes tutustua kehenkään kun tietää miten käy. Haluan tietää mikä minussa on että voisin kenties korjata asian. Ja ei tarvitse sanoa että "ne eivät ole sinun arvoisia jos et kelpaa heille tuollaisenaan, et ole menettänyt mitään" Koska kaikki tekee näin minulle. Kaikki. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chadit on käyny kyntämässä lits läts, ejaculated and evacuated.

Te teette kyllä parhaanne, että heteronaiset lakkaisivat deittailemasta kokonaan :D

Mutta ne Chadit vaan jatkaa kyntämistään.

Milloinkohan reflektoitte omaa toimintaanne omiin ongelmiinne. Keikki ei ole aina ja poikkeuksetta miesten vika.

Luulenpa, että tässä hieman heikosti rakennetussa tarinassa ilmenee yllätyskäänne, siten että mies on kúpsahtanut ilman omaa syytään, jääpuikko putosi katolta päähän tms.

Vierailija
62/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te teette kyllä parhaanne, että heteronaiset lakkaisivat deittailemasta kokonaan :D

Milloinkohan reflektoitte omaa toimintaanne omiin ongelmiinne. Keikki ei ole aina ja poikkeuksetta miesten vika.

Ilmeisesti nämä Chadit kyntävät nytkin samassa huoneessa kanssasi. 

Minä olen pitkässä suhteessa itseäni lyhyemmän, kaljun tutkijatohtorin kanssa. Ei kiinnosta chadit - aivan samoin kuin sinä et laske meitä sapioseksuaaleja edes naisiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nämä Chadit kyntävät nytkin samassa huoneessa kanssasi. 

Minä olen pitkässä suhteessa itseäni lyhyemmän, kaljun tutkijatohtorin kanssa. Ei kiinnosta chadit - aivan samoin kuin sinä et laske meitä sapioseksuaaleja edes naisiksi. 

Niin no, sanonko, mitä minä ajattelen miehestä, joka jatkuvasti jauhaa komeista kolleista sänkypuuhissa?

Ei siinä mitään, en itsekään ole hetero

Vierailija
64/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-vanhempien ja vuoroviikkolaisten vakkarimesta: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega

Vierailija
65/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös niin, että miehenkipeä ~30 vanha nainen, joka toivoo/vaatii tasa-ikäistä miestä, ei helpolla sellaista löydä koska ~30v ikäiset miehet ovat jo vakaassa parisuhteessa/naimisissa. 

Vierailija
66/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös niin, että miehenkipeä ~30 vanha nainen, joka toivoo/vaatii tasa-ikäistä miestä, ei helpolla sellaista löydä koska ~30v ikäiset miehet ovat jo vakaassa parisuhteessa/naimisissa. 

No ei kyllä vielä kolmikymppisenä läheskään kaikki ole vakaasti parisuhteessa. Nelikymppisestä eteenpäin. 

Vierailija
67/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä vielä kolmikymppisenä läheskään kaikki ole vakaasti parisuhteessa. Nelikymppisestä eteenpäin. 

Kun tasa-ikäinen pariskunta on 4-kymppinen, tulee eropuuhat, koska naisella alkaa silloin vai hdevudet (elä mänmuutos) joka lopettaa naisen se ksuaalisuuden ja siis kaiken se ksin, leikit ja er otiikan suhteesta. Siitä alkaen miehet ovat sitten uudestaan kaunottaria jahtaamassa.

Vierailija
68/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tutustuin eronneisiin miehiin, joille oli tärkeä, että on lapsia ja samat kokemukset. Mulla jäi kiinni tuolloin omasta lapsettomuudesta.

Vierailija
69/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kyllä ihan hirvittävä rasite parisuhteelle.

Vierailija
70/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena suht ihanana lapsettomana sinkkumiehenä en voisi kuvitella suhdetta yh-naisen kanssa. Ei ole mitään kokemuksia lapsista, enkä olisi valmis lapsiperhearkeen, mitä tuo vääjäämättä tarkoittaisi.

Nainen ei voi olla sinkkumies :'D pelle sinä olet.

Vierailija
71/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiinpä ja ne kolmekymppiset jotka on vapaana eivät halua yh:ta ja miksi pitäisikään jos oma perhe haaveissa.

Vierailija
72/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tasoa laskee nämä asiat:

-Ylipaino

-Rumuus

-Lapset

-Mt ongelmat

Miehen tasoon taas vaikuttaa 

-Ulkonäkö

-Koulutustaso

-Palkka

Mitä noilla mt-ongelmilla tarkoitetaan?  Eikö pragaava keho yhtälailla?

Vierailija
73/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että tässä hieman heikosti rakennetussa tarinassa ilmenee yllätyskäänne, siten että mies on kúpsahtanut ilman omaa syytään, jääpuikko putosi katolta päähän tms.

Vähemmän yllätyskäänne että et sitten reflektoinut, koska miesten vika.

Vierailija
74/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin missä tutustut potentiaalisiin miehiin. Jos kyse on jostain digitaalisesta alustasta todennäköisesti käy juuri noin. Esim. Tinderissa ei varsinaisesti etsitä seurustelukumppania. 

Kokeile tanssilavoja, löytää kumppani tutun tuttavavapiiristä, entä perinteinen treffipalsta, harrastuksen kautta ( painonnosto, kamppailulajit, VPK, golf, uiminen, uimahypyt tai joku muu laji, jossa on paljon miehiä.)

Tee elämäsi mukavaksi ja hyväksy itsesi ilman miestä. Kun mies tulee elämään joku päivä se on kirsikkana kakun päälle. Tee elämästäsi mielenkiintoinen, niin että se herättää mielenkiintoa muissakin. Jos kuvailet itseäsi sanoilla yh-äiti, hyvin toimeentuleva, nätti koti et kerro mitä itse olet.

Vierailija
75/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isoissa kaupungeissa miehillä on loputtomasti valinnanvaraa. Lisäksi sinulla on kaksi lasta. Hyvätasoiset miehet saa valita myös 18-22 vuotiaista lapsettomista niin en keksi yhtäkään syytä miksi sinut valittaisiin. Miehistä on erittäin kova kilpailu.

N27

Vierailija
76/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennyksenä:

En ole koko tätä 8vuotta jonka olen ollut yksin etsinyt ketään. Olen ollut vuosia ihan vain yksin lasten kanssa haluamatta edes suhdetta. Uudelleen deittailun aloitin viime joulukuussa. Sattumalta kun yksi mies tuli  elämääni. Sen jälkeenkin kaikki on tullut sattumalta, eli en ole etsimällä etsinyt. Miehet tulleet juttelemaan jossain facebookissa kun nähnyt minut jossain (työ, harrastus tms vapaa-aika) tai vanhoja tuttuja jostain nuoruudesta. Aina ovat kovin kiinnostuneita ja kuitenkaan ei sitten ole ollut.

Ja jos mies ei voisi kuvitellakkaan suhdetta yh mammaan niin eikai se tulisi edes laittamaan viestiä tai lopettaisi jutun jo siihen kun kuulee että on lapsia jos ei ole tiennyt sitä tullessa juttelemaan. Kun nämähän ei ghostaa heti alussa vaan kun ollaan jo tapailtu muutamia kertoja.

*AP

Niinhän se aina menee tullaan toiseen johtopäätökseen kun on tapailtu muutamia kertoja. Voit tietysti kokeilla esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
77/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelet niitä dark triad miehiä, mitä muutkin naiset. 

Vierailija
78/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään rakkautta ole etsimässä vaan hovikuskia sinulle ja lapsillesi. Deittaile seuraavan kerran vasta 40+.

Vierailija
79/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se niin että miehet aistii tuosta että haluat heti perinteiset, naimisiin talon yms? Vaikutat siis epätoivoiselta. Haluatko oikeasti parisuhteen vai vain noita asioita koska muutkin? 

Vierailija
80/90 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla oli jo kumppani jos lapsiakin on kaksi?Jos naimisiin meno on tärkeää, niin miksi teit aviottomia lapsia vai oletko siis jo kertaalleen eronnut?

Sori, mutta en yhtään ihmettele jos parikymppinen yh ei ole kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla, tuossa ikäluokassa on runsaasti lapsettomia naisia.