Parta miehellä
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on ruma
Komea parta komealla on komea, ruma parta rumalla on ruma.
Kumpi on parempi; a) ruma parta komealla miehellä vai b) komea parta rumalla miehellä?
b ) komea parta
Vierailija kirjoitti:
Lopetin parran pitämisen, kun siihen alkoi tulla harmaita haivenia. 43 on liian nuori hopeaketuksi. Leuka löytyy, joten naisonneen parrattomuus ei ole vaikuttanut negatiivisesti.
Helppo värjätä kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on ruma
Komea parta komealla on komea, ruma parta rumalla on ruma.
Kumpi on parempi; a) ruma parta komealla miehellä vai b) komea parta rumalla miehellä?
b ) komea parta
Itellä hyvä mäihä käyny, ku on sekä että. Oon sekä komee että parrakas. Kiva katella itteesä peilistä. Itekseen.
Pelkkä parta on hirveä ja nolo. Ja pitkät parrat kuvottavia. Jotain pientä ja hyvin hoidettua toki saa kasvaa ja viikset on suunnattoman seksikkäitä. Viiksillä saa jopa janne katajasta päinkatsottavan näköisen (korpelan kujanjuoksu)
Kaikenlaiset karvat naamalla on epäsiistejä ja kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Parta on muuten tosi kiva, mutta mua on alkanut ärsyttämään että joka kerta kiihkeiden pussailujen jälkeen yksi karva on kurkussa niin että se ei mene alas mutta sitä ei voi kaivaa poiskaan. Lopulta kurkku on kai tulehtunut kun on niin kipeä. Eipä enää pussailla. Tukkakin on miehellä kuin röllillä vaikka nätisti olen maininnut ettei niin tahmeaan pehkoon halua sormia upottaa. Vonkaa mutta ei vaan tajua.
Haha. Kurkku tulee kipeäksi kun nielee partakarvan. Kaikenlaista.
Pillun nuolemisesta tulleesta karvasta saa vissiin sitten vähintään keuhkokuumeen?
Tuntuu että jokaisella maapallon miehellä on nyt tuo sama klooniparta tai setäparta. Kuten naisilla on omat kloonihiuspitkälettityylinsä tai hamppuhiukset. Yllätävää. Paitsi jotkut ajavat kasvonsa sileäksi tai sänki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset karvat naamalla on epäsiistejä ja kuvottavia.
Olet vaan kateellinen, kun et voi itse sellaista kasvattaa.
Onhan se niinki, että naisella pitää olla pitkät hiukset ja isot tissit. Muuten näyttää vaan kadulla istuvalta vasemmistolaiselta itutasa-arvovouhottajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että jokaisella maapallon miehellä on nyt tuo sama klooniparta tai setäparta. Kuten naisilla on omat kloonihiuspitkälettityylinsä tai hamppuhiukset. Yllätävää. Paitsi jotkut ajavat kasvonsa sileäksi tai sänki.
Itsellä on ollut parta 20 vuotta. Masentavaa ollut katsoa, miten siitä on tullut trendi. Vastaiskuna olen kasvattanut omani epämuodikkaan pitkäksi (n. 10-15cm).
Vierailija kirjoitti:
Parta on muuten tosi kiva, mutta mua on alkanut ärsyttämään että joka kerta kiihkeiden pussailujen jälkeen yksi karva on kurkussa niin että se ei mene alas mutta sitä ei voi kaivaa poiskaan. Lopulta kurkku on kai tulehtunut kun on niin kipeä. Eipä enää pussailla. Tukkakin on miehellä kuin röllillä vaikka nätisti olen maininnut ettei niin tahmeaan pehkoon halua sormia upottaa. Vonkaa mutta ei vaan tajua.
Hyi hlvt.
Miten sä pystyt.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on testosteronia, niin mies ei kyllä ole siloposki koko päivää, jos ei höylällä aja partaansa kahdesti päivässä.
Väärin, Karvat päässä tai leuassa poskissa eivät kerro mitään testosteronista. Lihasten luonnollinen kasvu, Minulla on mitattu korkeat testosteroni pitoisuudet ja parta tai muutkaan karvat eivät juuri kasva.
Sama. En ole koskaan tykännyt, ja ilmeisesti kukaan sukuni naisista ei oikein ole tykännyt. Ikä ei ole vaikuttanut kenelläkään asiaan, eli en usko että vaikuttaa minullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytät varmaan hormonaalista ehkäisyä?
Itse en käytä, enkä todellakaan halua siloposkea mieheksi.
Minä en ole koskaan käyttänyt, enkä ole myöskään koskaan tykännyt parroista. -eri
Vierailija kirjoitti:
Entäpä parta naisella!
Sehän olisi tasa-arvoa
Naiset puhumassa miesten karvoituksesta.
Sama toisinpäin aiheuttaisi raivoa ja kertoisitte kuinka ap ei incelinä edes saisi naista.
Mitta tämä miesviha on teistä ok... jännä
Minulla on kaunis ja jykevä "laatikkoleuka", joten aivan turha peittää sitä parralla.
On keinoja millä saa parran kasvamaan.