Yritetään telepatiaa: mikä hiustyyli mulla on nyt?
Kommentit (53)
Ap millaiset sun hiukset ovat oikeasti?
Olen tuo Chaka Khan veikkaaja. Minulla on joku käsittämätön fiksaatio tuon hiustyylin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap millaiset sun hiukset ovat oikeasti?
Tässä on kaksi eri kysymystä. Tarkoitin aloituksessa hiustyyliä, miten hiukset ovat nyt.
Miten muuten se Chaka Khan-kommentoijan postaus on poistunut ketjusta? Ehdin nähdä sen ja vastasin siihen, lainaus meni vaan väh mönkään.
Nyt ap kerro. Sanojalla on joku vastuu :D
Näen, että ovat tummat ja ponnarilla. Musta lenkki.
Sekaisin ja vähän silmillä. Laineikkaat, tummat ja pitkät.
Ehdinkö kertomaan?
Lähimmäksi tähän mennessä on osunut punaruskea olkapäille ulottuva Chaka Khan -postaaja, mutta minulla ei ole hiukset kiharassa. Googlasin Through the Fire-kuvan ja hänellä on ihan pikkukiharassa koko tukka, näin ei täällä.
Se on lähimmäksi, mutta vielä pystyy sanomaan/telepatioimaan, että miten hiukset ovat nyt? Juttu miten.
Kysymys Chaka Khan postaajalle:
veikkasitko ihan suoraan vai koetitko ns telepatiaa?
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin ja vähän silmillä. Laineikkaat, tummat ja pitkät.
Ei silmillä, ei sekaisin liiemmin. Laineikkuutta vähän on, pituutta n olkapäille, enemmän tumman suuntaan jos tumman tai vaalean väliltä katsotaan. Tummanpunertavat.
Vaaleat naapurintytön hiukset
Suorat, ulottuvat olkapäille.
Sulla on myös silmälasit.
Tai voit olla mies, myös kalju ja elät teini- ikää vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Poninhäntä
Ei poninhäntää.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat naapurintytön hiukset
Suorat, ulottuvat olkapäille.
Sulla on myös silmälasit.
Tai voit olla mies, myös kalju ja elät teini- ikää vieläkin.
Ei vaaleat, pituus oikein, on suorat vähän laineikkuutta. Ei silmälaseja päässä. En ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Näen, että ovat tummat ja ponnarilla. Musta lenkki.
Jos valitaan tumman tai vaalean väliltä, niin tummat, ei ponnarilla, ei musta lenkki.
No hei sanon sen tyylin eli sen miten hiukset ovat 5 min päästä. Tässä on vielä mahdollsiuus osua ihan nappiin, niin siksi jätän vielä aikavaraa, jos jollekulle tulee kuva eteen. Sanon myös sen ääneen, ns audiotelepatiaa tms. Kehitin tuon termin tässä näin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys Chaka Khan postaajalle:
veikkasitko ihan suoraan vai koetitko ns telepatiaa?
"Trauma" jostain vuosien takaa pulpahtaa toisinaan jostain esiin.
Vierailija kirjoitti:
Violetti polkkamittainen.
Tää luo mielenkiintoisen vision, vaikka mulla ei olekaan hiukset niin. :)
Haluan sanoa kiitos kaikille miettineille, ennen kuin ketju mahdollisesti jostain syystä deletoidaan.