Seiskan reportaasi: Taksikuskin kauhujen yö kohuliikemiehen kanssa: söi räkää ja uhkaili tennismailalla
Tunnettu kohuliikemies ajelutti itseään taksilla läpi tapahtumarikkaan yön ja lopulta jätti kyydit maksamatta.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/taksikuskin-karmea-yo-stefan-therm…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoonia tämä kuluttanut, sama kuin makkaraperijä Salomaa joka tuhlasi 100 miljoonaa kymmenessä vuodessa. Rytsölät myös hummasi kymmeniä miljoonia muutamissa vuosissa, nyt ovat soosutuella kuten steffankin kohta.
Raha ei pysy kaikilla taskussa. Siasta ei saa ajokoiraa hieromalla.
Kysymys kuuluu, mistä hölmö on alun perin saanut rahansa?
Perinyt rahat ja päätynyt b-luokan naisten ihanteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollakin riittää naisia.
Ketä muka?
Aitolehti, Satu Tuomisto, Belorf, joku fitness missi, Miss Suomi kisaaja, aikuisviihdetähti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollakin riittää naisia.
Ketä muka?
Aitolehti, Satu Tuomisto, Belorf, joku fitness missi, Miss Suomi kisaaja, aikuisviihdetähti jne.
Naisista parhaat! Älä unohda kultamekkoa.
Minä voisin olla seuraava naisystävä. Jokohan tällainen av-mamma kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin olla seuraava naisystävä. Jokohan tällainen av-mamma kelpaa?
Vastahan Stefu oli kimpassa jonkun Miss Suomen perintöprinsessan kanssa? Tuskin vielä kelpaa mamma.
Raha, hienot autot ja kauniit naiset ei tehneet Stefania onnelliseksi ja tasapainoiseksi.
Onko Stehanin suvussa mielisairautta?
Vierailija kirjoitti:
"Stefu yritti myös ostaa Amirin kenkiä, mutta hän ei suostunut niitä myymään."
😂
Stefu taitaa olla sellainen ns. paljasjalkainen stadilainen? Amir ei. 🤣
Törkeää käytöstä Stefulta, mikä ei enää yllätä, kun lukee jhäbestä kirjoitettuja juttuja.
Mutta enemmän minua häiritsee taksikuskin tiedon levittäminen asiakkaastaan eteenpäin, tosin ei heillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta olemassa. Joissakin paikoissa pahimpia juorukelloja ovat taksikuskit, joten kannattaa tarkkaan miettiä mitä suustaan päästää ja käyttäytyy, vaikka tekisi ne kuinka hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää käytöstä Stefulta, mikä ei enää yllätä, kun lukee jhäbestä kirjoitettuja juttuja.
Mutta enemmän minua häiritsee taksikuskin tiedon levittäminen asiakkaastaan eteenpäin, tosin ei heillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta olemassa. Joissakin paikoissa pahimpia juorukelloja ovat taksikuskit, joten kannattaa tarkkaan miettiä mitä suustaan päästää ja käyttäytyy, vaikka tekisi ne kuinka hyvin.
Näin juuri. Taksikuski voi ottaa riehuvasta asiakkaasta kuvia, mutta ainoastaan toimittaakseen ne poliisille todistusaineistoksi, samalla kun tekee ilmoituksen maksamattomasta kyydistä. Mutta ei niitä kuvia juma*auta toimiteta Seiskaan! Törkeää toimintaa taksikuskilta, ei kuulu kaikelle kansalle päihdeongelmaisten säälittävät törttöilyt.
Normaali taksikuski soittaa poliisit eikä seiskaan. Olikohan se pimeä taksi joka ajelee pitkin kaupunkia, vaatii käteismaksua ja kuittia ei voi antaa koska laite on "rikki". Taksiuudistusta kaivataan.
Ketä muka?