Olen sukujuuriltani Italialainen. Naiset käy kuumana minuun. Miksi?
Mikä italialaisissa viehättää? Isäni on Italialainen ja koko hänen sukunsa. Äiti on taas suomalainen ja samoin hänen sukunsa. Minä olen puolikas molemmista.
M28
Kommentit (27)
Ei ehkä mitään tekemistä sukujuurilla. Olet kai vaan komea ja naiset tykkää.
Koska italialaisten kroppa on upea oli kyse näistä tai miehistä. He ovat pääosin romanttisia ja välittömämpiä kuin suomalaiset, sosiaalisia ja yhteisöllisiä. Kasvot muehekkäänmät, kuin suomalaisten pyöreät lättätänät kasvot. Jos olet perinyt yhtään nousta, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää. Itselläni ihan sama juttu. Olen täysin suomalainen. En voi poistua kotoa muuten kuin pimeässä. Silti naiset kirkuvat, juoksevat perässäni ja yrittävät lassota minut sukkahousuillaan. Mikään ei tunnu auttavan..
Ala pukeutumaan naiseksi. Se ehkä auttaa.
On äärimmäisen rasittavaa olla komea. Missään ei saa olla rauhassa.
Vaimon kanssa ravintolassakin pelkkää lääppimistä.
Suomalainen Nainen humalassa...Yök.
Jaa. Itse taas skippaan kaikki, joilla on vähänkin italialaista tai ranskalaista verenperintöä. Teikäläisillä kun tuo pettäminen ja valehteleminen geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Koska italialaisten kroppa on upea oli kyse näistä tai miehistä. He ovat pääosin romanttisia ja välittömämpiä kuin suomalaiset, sosiaalisia ja yhteisöllisiä. Kasvot muehekkäänmät, kuin suomalaisten pyöreät lättätänät kasvot. Jos olet perinyt yhtään nousta, niin hyvin menee.
Korj. Näistä=naisista, kasvot miehekkäämmät, lättänät, nousta=noista
En osaa selittää. Itselläni ihan sama juttu. Olen täysin suomalainen. En voi poistua kotoa muuten kuin pimeässä. Silti naiset kirkuvat, juoksevat perässäni ja yrittävät lassota minut sukkahousuillaan. Mikään ei tunnu auttavan..