Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sukujuuriltani Italialainen. Naiset käy kuumana minuun. Miksi?

Vierailija
13.09.2024 |

Mikä italialaisissa viehättää? Isäni on Italialainen ja koko hänen sukunsa. Äiti on taas suomalainen ja samoin hänen sukunsa. Minä olen puolikas molemmista.

M28

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää. Itselläni ihan sama juttu. Olen täysin suomalainen. En voi poistua kotoa muuten kuin pimeässä. Silti naiset kirkuvat, juoksevat perässäni ja yrittävät lassota minut sukkahousuillaan. Mikään ei tunnu auttavan..

Vierailija
22/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä mitään tekemistä sukujuurilla. Olet kai vaan komea ja naiset tykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska italialaisten kroppa on upea oli kyse näistä tai miehistä. He ovat pääosin romanttisia ja välittömämpiä kuin suomalaiset, sosiaalisia ja yhteisöllisiä. Kasvot muehekkäänmät, kuin suomalaisten pyöreät lättätänät kasvot. Jos olet perinyt yhtään nousta, niin hyvin menee. 

Vierailija
24/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää. Itselläni ihan sama juttu. Olen täysin suomalainen. En voi poistua kotoa muuten kuin pimeässä. Silti naiset kirkuvat, juoksevat perässäni ja yrittävät lassota minut sukkahousuillaan. Mikään ei tunnu auttavan..

Ala pukeutumaan naiseksi. Se ehkä auttaa. 

Vierailija
25/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärimmäisen rasittavaa olla komea. Missään ei saa olla rauhassa.

Vaimon kanssa ravintolassakin pelkkää lääppimistä. 

Suomalainen Nainen humalassa...Yök.

Vierailija
26/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse taas skippaan kaikki, joilla on vähänkin italialaista tai ranskalaista verenperintöä. Teikäläisillä kun tuo pettäminen ja valehteleminen geeneissä.

Vierailija
27/27 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska italialaisten kroppa on upea oli kyse näistä tai miehistä. He ovat pääosin romanttisia ja välittömämpiä kuin suomalaiset, sosiaalisia ja yhteisöllisiä. Kasvot muehekkäänmät, kuin suomalaisten pyöreät lättätänät kasvot. Jos olet perinyt yhtään nousta, niin hyvin menee. 

Korj. Näistä=naisista, kasvot miehekkäämmät, lättänät, nousta=noista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän