Vihaako Lidlin omistaja teetä vai miksi Lidleihin ei saada kunnon tsajua???
En ymmärrä ollenkaan miksi kunnon irtoteen ottaminen valikoimiin on yhdelle kaupalle noin vaikeaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sille ei ole kysyntää. Jos olisi, sitä olisi kaupassa.
Junttikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sille ei ole kysyntää. Jos olisi, sitä olisi kaupassa.
Junttikansa.
👌🏼
Jos tarvitsee kaikkea niin on parempi mennä K-markettiin. Lidl on juuri sen vuoksi hyvä ettei siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään saa hyvää pikakahvia. Esim Little's tai Beanies. Edes prismassakaan ei ole kumpaakaan noista.
Hinta ratkaisee laatu/hintasuhde on ihan hyvä Lidl pikakahveissa ja saa myös kofeiinitonta.
Itse olen kokeillut niitä pikakahveja ja mielestäni liian kitkeriä, verrattavissa noihin edellisiin mainitsemiini pikakahveihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä teetä ostaa muualtakin! Lidlissä on kyllä aika hyviä pussitettuja tee laatuja.
Itse olen tyytyväinen Lidlin tee-valikoimaan
Ne Lidlin pussiteet ovat maustettua paskaa ihmisille jotka eivät pidä teestä.
Ei kukaan hyvän teen ystävä osta teetä mistään marketista.
Suomessa.
Ei missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset ovat olut- ja makkarakansaa. Siihen nähden ihme että keski-ikä on niinkin korkea.
Eihän makkarassa ja oluessa oli mitään epätervellistä kun ei pelkästään niillä elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole enää erilaisia infuusiojuomiakaan. Siis yrtti-, marja- ja muita makujuomia, joita teeksikin kutsutaan. Lidlillä oli näitä omina merkkeinään. Vain Rooibos on jäljellä. Rooibos on siis afrikkalainen punapensas, jonka kuivatuista lehdistä tehdään 'teejuomaa'. Rooiboksen maku ei kaikkia miellytä. Normikaupoissa on aina esim. kamonilla, piparminttu, ruusunmarja ym. pakkauksia. Ei tarvi olla irtoteetä, pussitkin käyvät.
Infuusiojuoma = hauduke. Terveisin äikänopesi
Ei niissä pakkauksissa lue 'hauduke'.
Minusta se on todella epäämääräinen sana. Ilman asiayhteyttä ei voi tietää, mikä edes on k.o. hauduke. Miksei yhtä hyvin 'haudute'. Hevosille olen laittanut hauteita jalkoihin. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset ovat olut- ja makkarakansaa. Siihen nähden ihme että keski-ikä on niinkin korkea.
Eihän makkarassa ja oluessa oli mitään epätervellistä kun ei pelkästään niillä elä.
Ooh! Eikö makkaroissa ole enää nitriittejä, nitraatteja ja fosfaatteja? Eikä oluessa etyylialkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä teetä ostaa muualtakin! Lidlissä on kyllä aika hyviä pussitettuja tee laatuja.
Itse olen tyytyväinen Lidlin tee-valikoimaan
Ne Lidlin pussiteet ovat maustettua paskaa ihmisille jotka eivät pidä teestä.
Ei kukaan hyvän teen ystävä osta teetä mistään marketista.
Mistä sitten?
Suomessa.