Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosottomiehet

Vierailija
13.09.2024 |

Tuollainen ohjelma tulee televisiosta. Britannian ulosottomiehistä. Kuinka paljon heillä olisikaan töitä ilman kaukaa tulleita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulosotto alkaa tulla tutuiksi jo boomereillekin kohta, tajuavat sitten viimeistään, että he ovat itse paskoneet maansa talouden. Ei koske vain brittejä.

Vierailija
2/5 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottomiehet saavat jälkikasvua vain vahingossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko Ap mainita: ja  muut vastaavat ohjelmat kuten edellisessä avauksessasi? - Vastaa kuten tuohon luullakseni -en tiedä mutta luullkseni jo tekemääsi avaukseen, että itse en pidä ongelmien poistamiseen ratkaisuna sisäsiittoisuutta ja kuvitelmaa siitä, että hyvinvointi oliisi parempi ilman muualta tulleita ja tulevia vaikutteita. 

Toisekseen hän tai he, jotka näyttävät tv-uudulla äkkiseltään suomalaisen silmissä Britti-realityssa "muualta tulleilta" on voinut elää ja asua Britanniassa jo useamman sukupolven ajaan. 

Sinkkumies

Vierailija
4/5 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohditko Ap mainita: ja  muut vastaavat ohjelmat kuten edellisessä avauksessasi? - Vastaa kuten tuohon luullakseni -en tiedä mutta luullkseni jo tekemääsi avaukseen, että itse en pidä ongelmien poistamiseen ratkaisuna sisäsiittoisuutta ja kuvitelmaa siitä, että hyvinvointi oliisi parempi ilman muualta tulleita ja tulevia vaikutteita. 

Toisekseen hän tai he, jotka näyttävät tv-uudulla äkkiseltään suomalaisen silmissä Britti-realityssa "muualta tulleilta" on voinut elää ja asua Britanniassa jo useamman sukupolven ajaan. 

Sinkkumies

Sisäsiittoisuus on pahinta pakistanilaisten keskuudessa. N.I.S: n (Britannian kansallinen terveydenhuolto)  mukaan yli 60 % pakistanilaisten Britanniassa syntyneistä lapsista on vähämielisiä. Serkusavioliittoja jo monta vuosisataa. Mitä serkumpi, sen herkumpi. Vanha Pakistanilainen sananlasku.

Vierailija
5/5 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Iso-Britannia jo menetetty maa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi