Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko harrastamista on perheelliselle sopivaa?

Vierailija
13.09.2024 |

Puoliso harrastaa 3-4 iltaa viikossa, yleensä 2-3 tuntia menee näihin reissuihin. Minä en harrasta mitään, joten olen kotona lasten kanssa. Onko reilua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei mikään estä harrastamasta, joten on.

Vierailija
2/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä olet onnesi valinnut. Sinun harrastuksesi ovat kotona, puolisosi kodin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jokaisen perheen itse määritettävä, mutta uskoisin, että harva haluaa tuollaista järjestelyä, joka teillä on.

Vierailija
4/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka käy salilla niin ihan normaalia että siellä käydään noi usein, kun se treeni ei ole kovin tehokasta jos sitä on vaan kerran viikossa.

Vierailija
5/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen osapuoli ei suostu tarjoamaan sinulle vastaavaa harrastusta kodin ulkopuolella niin se on väärin. Sen sijaan jos oikeasti viihdyt kotona harrastamatta mitään, on väärin rajoittaa toisen menemisiä. 

Vierailija
6/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta lasten kanssa, saat ystäviä samalla, kaikenlaista kivaa on tarjolla kun lapsi on pieni, on muskaria ja jumppaa ym....

Vierailija
7/7 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluaisitko harrastaa, mutta et pysty kun puoliso on niin paljon pois kotoa. Silloin ei ole reilua. Mutta jos et edes halua harrastaa, vaan olla kotona, niin miksei puoliso silloin saisi harrastaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme