Kertokaa syy. Miksi naiset ei vastaa viesteihini?
Sama joka treffipaikassa. Nainen lukee viestin, mutta ignooraa. Laitan asiallisen viestin ja profiilini on hyvä. Olen oma itseni. Minulle ei vastata. En keksi mitään muuta, kuin sen, että en kelpaa. Eikö asia ole todella näin? Parempi, kun sanotte suoraan. Inhoan sitä kohteliasta kaartelua ja ristiriitaista viestiä. Kelpaat, mutta ei vastata. Sanokaa se syy, että miksi.
Minä tulkitsen sen niin, että en kelpaa.
M36
Kommentit (31)
Viestissäsi ei lukenut, että näytät chadimmalta irl. Siksi ei vastannut. :)
Saatko useinkin töitä laitttamalla viestin "moi olis kiva duunia" ? :D
Vierailija kirjoitti:
Koska ainakin tämän aloitusviestin perusteella vaikutat heikkolahjaiselta, mitä jos etsisit seuraa lievästi kehitysvammaisista naisista?
Mammapalstalla on kova hinku genetiikkaa kohtaan🙂🙂
Ei ne naiset usein osoita kiinnostusta komistuksillekaan heille voi tulla vain pahakin olo. Etsi sellainen ketä hyväksyy ulkonäkösi tai tykkää siitä ja katsokaa sovitteko yhteen.
Ap vaikuttaa vähän samanlaiselta kuin mun luoma trollihahmo tavallinen mies, eli trolli kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tyyliä "moi" ja "mitäs"? On hankala vastata viesteihin joissa ei sanota oikeastaan mitään.
Kerro mitä pitäisi kysyä sitten jos nuo eivät kelpaa? Siis ihan käsittämätöntä.
Et ole riittävän komea. Siinäpä se. Nyt opettelet olemaan yksin tai sitten alat laskemaan rimaa.
Laittelet viestejä ylempään luokkaan kuuluville naisille. Jos olet Tauno-Tavis, joka ei osaa edes kirjoittaa, niin sinusta eivät kiinnostu muut kuin alemman luokan naiset (eli siis oman luokkasi naiset). He taas eivät sinulle kelpaa, kun pitäisi se missi saada, vaikka itse on kuin räjähdyksen jäljiltä. Mikään ei ole säälittävämpää kuin ihminen, joka ei tiedä omaa paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole riittävän komea. Siinäpä se. Nyt opettelet olemaan yksin tai sitten alat laskemaan rimaa.
Hauskaa, että välillä näissä mammapalstn viesteissä kerrotaan, että ulkonäöllä ei ole väliä, ja välillä sitten kaikki on ulkonäöstä kiinni🙂🙂
Sulla on pieni se ja liian vähän mania,ei se muuta syytä tarvitse.
Kannattaa keksiä omalaatuisempi avausrepliikki.
Kun itse olin tinderissä, niin sain päivittäin tyyliin sata keskustelunavausta jotka olivat joko "Moi" tai "Mitäs neidin iltaan?" Match ei tarkoita vuoronumeron saamista, vaan avausrepliikillä on oikeasti väliä. Ne miljoonat moit ja illanvieton kyselyt hukkuivat auttamatta persoonallisempien avausten alle. Tässä muutama vinkki:
1) Tartu johonkin toisen profiilista selviävään asiaan, kysy harrastuksesta, lemmikin nimestä tms.
2) Jos profiilissa ei ole hyvää täkyä keskustelun avaukselle, niin kysy jotain odottamatonta josta voi aloittaa kepeän mutta silti ihmisen persoonaa avaavan keskustelun kuten:
- Jos sulla olisi supervoima, mikä se olisi ja miksi?
- Miten pelastaisit maailman jos sulla olisi loputtomat resurssit?
- Mikä on sun Tylypahkan tupa?
- Jos voisit saada lemmikiksi jonkun maagisen olennon/eläimen, mikä se olisi?
- Jos voisit yhtäkkiä olla maailman paras jossain lajissa/asiassa, mikä se olisi?
- Jos voittaisit Eurojaskassa 100 miltsiä, mitä tekisit ensimmäisenä?
jne...