Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajamisen pitää olla tällaista?

Vierailija
13.09.2024 |

Minä ja edelläni oleva bmw käännyimme risteyksestä isommalle tielle.

Bmw kiihdyttää reippaasti vauhtinsa sataseen ja minä köröttelen perässä, hyvän matkan päässä. Yht'äkkiä bmw:n vauhti hidastuu ja alan saavuttamaan sitä. Saavuttaessani hänet jätän hyvän turvavälin ja katson mittaria: 68km/h. Rajoitus on 100.

Köröttelemme sitten pikkuhiljaa eteenpäin, nopeuden seilatessa 65-75km/h välillä.

Pidän edelleen hyvän turvavälin: Ehkä hän on kääntymässä johonkin, ehkä hän etsii jotakin? Ei. Sama meno jatkuu.

No, päätän mennä ohi kun tulee sopiva paikka. Ajattelin kuitenkin viestiä hänen ajotyylistään ja vähän näpäyttää: Jäin köröttelemään hänen eteensä joksikin aikaa 50km/h ja jatkoin matkaani.

Seuraavaksi tulee ohituskaista ja hän painaa ohi. Eipä siinä mitään, menkööt! Hienoa että se kaasupoljin löytyi!

Minä ajan rajoitusten mukaan 105km/h mittarissa ja hänkin painaa jo horisontissa, mahtavaa! Kaikki hyvin!

Kunnes ohituskaista loppuu ja bmw hukkaa taas vauhtinsa. Taas mennään 75-80km/h satasen alueella. Päätän jälleen mennä ohi vaikka on keltainen ohituskielto-alue ja tämä bmw-kuski papparainen osoittelee jotain, ilmeisesti sitä keltaista viivaa.

Miksi tämän täytyy olla tällaista? Mikä ihmisiä vaivaa? Tekeekö ihmiset tällaista kiusallaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse kiusasit?

Vierailija
2/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olit niin lapsellinen. että halusit näpäyttää toista kuskia. Kaikki tuollainen hankaloittaa liikennettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Kukaan ei jaksa lukea tajunnanvirtamökellystäsi.

Vierailija
4/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, koulutat puolisoasikin näpäyttelemällä? Sehän on erityisesti naisten suosima tapa.

Vierailija
5/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauva siellä vähän näpäyttelee.

Vierailija
6/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli pakko jäädä siihen eteen tulpaksi? Olisit vaan jatkanut sillä satasen nopeudella. Jotkut sitten oikein hakemalla hakee ongelmia

Vierailija
7/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan Honda Civic ja kyydissä transnaisia <3

M28

Vierailija
8/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuskit eivät liikuta jalkaa kaasupolkimella ollenkaan. Siitä seuraa että ylämäissä vauhti hidastuu reippaasti, alamäissä ja tasaisella mennään lujempaa. Tosi rasittavaa ajaa noiden kuskien perässä. 

Oliko mäkinen maasto, ap?

Vierailija
9/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kolme kilsaa yli nopeusrajoituksen vakionopeusvehkeellä. Kun bemari tai Audi tulee roikkumaan perään, niin lasken tasan nopeusrajoitukseen. Jos paljon vastaantulevaa liikennettä tai ohituksen kielto viiva, niin lasken vielä pari pykälää alemmaksi. Naureskelen taustapeiliin, kun katselen takana roikkuvaa apinaa.

Vierailija
10/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajan kolme kilsaa yli nopeusrajoituksen vakionopeusvehkeellä. Kun bemari tai Audi tulee roikkumaan perään, niin lasken tasan nopeusrajoitukseen. Jos paljon vastaantulevaa liikennettä tai ohituksen kielto viiva, niin lasken vielä pari pykälää alemmaksi. Naureskelen taustapeiliin, kun katselen takana roikkuvaa apinaa.

Siinä toinen tollo.

Vierailija
11/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi nämä keskustelut menee aina tällaiseksi?

Miksi en saisi näpäyttää sitä joka koko pelleilyn aloitti? Eihän nuo opi ikinä muuten.

Ja edelleenkin vaikka miten yritin rautalangasta vääntää: En roikkunut hänen perässään. Vauhti vain katosi.

ap

Vierailija
12/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajat 3km yli nopeusrajoituksen? Siitä ei vielä saa sakkoja?

Vierailija
13/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä toinen tollo.

Tollo on se ihan perään tuleva Audi tai bemari kuski. Niille pitää näyttää kuka määrää vauhdin.

Vierailija
14/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä toinen tollo.

Tollo on se ihan perään tuleva Audi tai bemari kuski. Niille pitää näyttää kuka määrää vauhdin.

Miksi vänkäät tällaisesta, kun kirjoitin että en todellakaan roikkunut tuon bemarin takapuskurissa? Ja minulla ei ole bemaria tai audia?

Pidin hyvän turvavälin joten en usko hänen hidastelunsa todellakaan johtuneen liian lähellä ajamisesta.

ap

Vierailija
15/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen just samanlainen kuski edessä. Vitutti huolella kun ei ensin painanut kaasua ja meinasin jo ruveta tööttäilemään, mutta sitten tää pässi löysi kaasupolkimen ja katosi horisonttiin. Noh, hetken päästä sama idiootti painelee jarrua ja jää taas siihen eteen jumittamaan toviksi ja siitä hetken päästä taas kaasu pohjaan ja näkymättömiin. Mikä helvetti sitäkin mahtoi vaivata?  

Vierailija
16/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajat 3km yli nopeusrajoituksen? Siitä ei vielä saa sakkoja?

Juuri siksi, että en saa sakkoja. Hiljennän hieman siksi, että bemari tai Audi saisivat sakkoa ohituskiellon alueella. Pari kertaa olen tuollaisen törpön myöhemmin nähnyt poliisin haavissa. Olen hiljentänyt autoa, avannut ikkunan ja räkättänyt kovaan ääneen ja ajanut auringonlaskuun voittajana.

Vierailija
17/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eilen just samanlainen kuski edessä. Vitutti huolella kun ei ensin painanut kaasua ja meinasin jo ruveta tööttäilemään, mutta sitten tää pässi löysi kaasupolkimen ja katosi horisonttiin. Noh, hetken päästä sama idiootti painelee jarrua ja jää taas siihen eteen jumittamaan toviksi ja siitä hetken päästä taas kaasu pohjaan ja näkymättömiin. Mikä helvetti sitäkin mahtoi vaivata?  

Noniin, löytyihän täältä joku joka ymmärtää minua. Tuollaiset kuskit on tosi ärsyttäviä.

ap

Vierailija
18/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaikkunan pesu ja pitkään on vakio suoritus, kun bemari tai Audi tulee ihan perään roikkumaan. Olen taas voittaja, kun näen takana tulevan alkavan pesemään ikkunaansa aurinkoisella kelillä. Suurta nautintoa.

Vierailija
19/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran semmonen tapaus että olin menossa ohituskaistalla ohi hitaammasta vanhasta bemarista ohi kun tämä turvenuija painaa rinnalla kaasua eikä päästä ohi. Huomaan että mittarissa jo 140 niin pakko siirtyä takasin bemarin taakse, niin eikös tämä tuppik u l l i hiljennä selvästi sen jälkeen. Oli lähellä että olisin käynyt korville antamassa.

Vierailija
20/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarikuskit on liikenteen pohjasakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi