Kiinnostaako tuo Hynynen - Perankoski pariskunnan jutut teitä?
Taas niiden joku typerä juttu iltiksessä. En lue.
Kommentit (36)
Iltis julkaisee niitä niin kauan kuin niitä klikataan.
Mua ei lähtökohtaisesti ihan kauheasti kiinnosta julkkisjuttujen seuraaminen. Tosi iso osa julkimoista, joista lehdissä kirjoitetaan, on mulle tuntemattomia. Tiedän toki, keitä Jouni Hynynen ja Mari Perankoski ovat, onhan heillä sentään julkisuuden taustalla se, että heillä on sellaiset ammatit.
Jos pitäisi tehdä suomalainen fiktiivinen tv-sarja wt-pariskunnasta, niin tiedän kenet palkkaisin näyttelemään heitä.
En avaa niiden "hauskoja" postauksia. Eli ei jaksa kiinnostaa.
Ei pätkän vertaa. Persnkoskesta pidin jossain määrin aikana ennen Hynystä.
Suurin yllätys itselleni oli se, että Hynynen osoittautui punavihreäksi tukiessaan Haavistoa presidenttikilpailussa.
Tämän jälkeen en todellakaan halua kuulla hänestä yhtään mitään.
P. s musiiikkikin on aivan paskaa.
Luette noita roskalehtiä joiden julkaisut ovat pääasiassa julkkisten somepäivityksiä, mainoksia, seksijuttuja, uhriutumisjuttuja, sodalla ja sairauksilla pelottelua ja sitten valitatte vauvapalstalla kun sisältö on paskaa 😆
Aina avaan ja lähes aina petyn, mutta kyllähän toi kaksikko tavallaan viihdyttää hyvällä tavalla, jollei muuten niin töidensä kautta.
Ei kiinnosta. Eikä se mitäänsanomaton meteorologi josta IS jostain syystä tuuttaa turhanpäiväisiä juttuja.
Ei erityisemmin, mutta eihän niitä pakko ole luikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, enkä ymmärrä miksi niistä pitää niitä juttuja julkaista.
Mun mielestä se Hynynen on lähinnä vastenmielinen. En ymmärrä, mitä sen vaimo siinä satiaisessa oikein näkee.
Minä ymmärrän 😊
Ei kiinnosta enkä lue. Menee samaan kategoriaan Pimiä-Hintikka-Parikka-Leppilampi julkaisujen kanssa. Tekevät aika tavallisia juttuja mutta kansa meuhkaa kun on niin siistiä ja ihmeellistä. Jos erehdyt kritisoimaan niin sitten on hiekkaa siellä jossain. Ruotsin kuninkaallisista tykkään :)
En seuraa, mutta mieluummin heitä kuin Larmeja ja Mannisia. Niitä kun ei voi edes välttää. Palsanmäet ovat sentään jo vähän harvemmin pakkosyöttöä välineinä.
En pidä heistä.