Työpaikkasuhteen lopettaminen kun molemmilla on tunteita?
Miten onnistuu? Molemmilla on tunteita, on menty sänkyyn asti. Kumpikin ollaan naimisissa, eikä haluta rikkoa perhettämme kuitenkaan. Mutta mahdotonta olla toisessa erossa kun nähdään melkein joka päivä.
Kommentit (26)
Mä aloitin työpaikkasuhteen kun olin katsonut lähes vuoden miehen juoksemista toisen naisen perässä. Eipä kiinnosta enää, mutta ei jaksa omaisuuttakaan osittaa kun lapset vielä kotona pyörii. Jos ei ukolla ole kanttia tunnustaa, vaikka kysytty on, niin ei kai sitä itseään tartte säästellä.
Miksi ette eroa, jos olette toisistanne löytäneet ne oikeat?
Olin samassa tilanteessa vuosia. Menemättä sänkyyn. Laitoin pelin poikki mutta vain vähensimme yhteydenpitoa kun työkuviokin muuttui. Olemme edelleen joskus yhteydessä ja tahoillamme varattuja. Kaikki meni hyvin.
Ap, tuollaiset suhteet loppuvat itsestään, kun se vetovoima, eli seksuaalinen kiima haaleenee.
Nuo ovat juuri niitä panosuhteita tyypillisimmillään. Vahva seksuaalinen halu toista kohtaan, jostain syystä.
Halu väheenee ajan mittaan, ja suhde päättyy, ilman sen kummempia.
Etenkin kun molemmat osapuolet ovat varattuja, ja molemilla se pääasiallinen elämä pyörii ihan omassa perheessä ja kotiloissa.
Yllätät salarakkaan kairaamalla kakkoseen niin loppuu salasuhde hyvinkin nopeasti....