Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkasuhteen lopettaminen kun molemmilla on tunteita?

Vierailija
13.09.2024 |

Miten onnistuu? Molemmilla on tunteita, on menty sänkyyn asti. Kumpikin ollaan naimisissa, eikä haluta rikkoa perhettämme kuitenkaan. Mutta mahdotonta olla toisessa erossa kun nähdään melkein joka päivä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätät salarakkaan kairaamalla kakkoseen niin loppuu salasuhde hyvinkin nopeasti....

Vierailija
22/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin työpaikkasuhteen kun olin katsonut lähes vuoden miehen juoksemista toisen naisen perässä. Eipä kiinnosta enää, mutta ei jaksa omaisuuttakaan osittaa kun lapset vielä kotona pyörii. Jos ei ukolla ole kanttia tunnustaa, vaikka kysytty on, niin ei kai sitä itseään tartte säästellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette eroa, jos olette toisistanne löytäneet ne oikeat?

Vierailija
24/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa vuosia. Menemättä sänkyyn. Laitoin pelin poikki mutta vain vähensimme yhteydenpitoa kun työkuviokin muuttui. Olemme edelleen joskus yhteydessä ja tahoillamme varattuja. Kaikki meni hyvin.

Vierailija
25/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollaiset suhteet loppuvat itsestään, kun se vetovoima, eli seksuaalinen kiima haaleenee.

Vierailija
26/26 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat juuri niitä panosuhteita tyypillisimmillään.  Vahva seksuaalinen halu toista kohtaan, jostain syystä.

Halu väheenee ajan mittaan, ja suhde päättyy, ilman sen kummempia.

Etenkin kun molemmat osapuolet ovat varattuja, ja molemilla se pääasiallinen elämä pyörii ihan omassa perheessä ja kotiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan