Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tutustut uuteen ihmiseen, miten se vaikuttaa sinuun?

Vierailija
13.09.2024 |

Jos tutustut ihmiseen läheisemmin kuin nyt vaikka työkaveriin tai kaupan kassaan, niin että teistä voisi tulla hyvätkin ystävät, vaikuttaako se sinuun mitenkään? Käyttäytydytkö kotona ihan tyynesti niin, ettei esim. puolisosi huomaisi mitään? Itse hykertelen ja kieriskelen innosta, luen salamana henkilöltä tulleet viestit, enkä meinaa saada unta :D onko kellään muulla näin vai olenko ihan pöllö?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen tunne kun olen ihastunut. 

Vierailija
2/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, toivottavasti et satu tutustumaan minuun. Kuulostat sralkkeeilta, ja siltä että alat heti vainota, jos joku ei ole koko ajan yhteyksissä. 

Vierailija
4/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis koskaan, jos tutustut samansukupuoliseen ihmiseen olettaen nyt vaikka, että olet hetero?

Itse varmaan jollakin tavalla ihastun sitten näihin ystäväkandidaatteihinkin kovasti, kuitenkaan ajattelematta varsinaisesti mitään seksuaalista heistä. Eikö kenellekään muulle käy näin?

Vierailija
5/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, toivottavasti et satu tutustumaan minuun. Kuulostat sralkkeeilta, ja siltä että alat heti vainota, jos joku ei ole koko ajan yhteyksissä. 

Olipa kurjasti sanottu. Toivottavasti tosiaan en satu tutustumaan sinuun.

Vierailija
6/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista samaa sukupuolta olevaan.

Vierailija
7/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista kyllä. Ihastuessa on, mutta ei todellakaan ystävystyessä. 

Vierailija
8/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puoliso ei saisi huomata, että ystävystynyt uuden ihmisen kanssa? Kuulostaa siltä, että kyseessä on jotain muuta kuin ystävyyttä, jos yönet menee ja puolisolta pitää salailla asioita. 

Vierailija
9/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis koskaan, jos tutustut samansukupuoliseen ihmiseen olettaen nyt vaikka, että olet hetero?

Itse varmaan jollakin tavalla ihastun sitten näihin ystäväkandidaatteihinkin kovasti, kuitenkaan ajattelematta varsinaisesti mitään seksuaalista heistä. Eikö kenellekään muulle käy näin?

Ei. Ystävyys ei todellakaan aiheuta mitään hihttelyä tms. Iloinen siitä tietysti on, mutta ei tule tuollaisia reaktioita. Eikä ole mitään tarvetta yrittää piilotella asiaa puolisolta.

t. eri

Vierailija
10/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uusi tuttu aiheuttaa innostusta, mutta ei noin vahvasti, kuin ap kertoo. Ja toki, rakastan ystäviäni kyllä, eikä kyse ole seksuaalisesta rakkaudesta, vaan samanlaisesta kuin perheenjäseniä kohtaan.

Eikä ihastuskaan ihan heti noin lujaa iske

Vierailija
11/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku/jotkut ymmärsi väärin, en siis tarkoita, että pitäisi peitellä puolisoltaan mitään. Vaan päin vastoin, oletko niin tyyni asian suhteen, ettei puolisosi edes huomaisi mitään erityistä tapahtuneen, jos et kertoisi vai kuten minä, että puolisokin saattaa huomata, että olen nyt jostakin innostunut. Ja kärjistin hieman aloitusviestissä, jotta pointtini tulisi ymmärretyksi - pystyn kyllä hillitsemään itseni aikuisen ihmisen tavoin kuitenkin, vaikka innostunkin ja odotan kovasti viestejä tai seuraavaa näkemistä uudelta tuttavuudelta :D

Vierailija
12/12 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut elämässäsi paljon yksinäinen/ilman kavereita?