Mikä olisi sellainen asia, jonka olet joskus ostsnut, mutta mitö et ikinä myisi pois vaikka olisi kuinka kova rahantarve?
Mulla on kaksi rakasta nahkatakkia, jotka oon joskus paremmissa rahavaroissani ostanut. Niistä en oo valmis luopumaan mistään hinnasta, mun sydän vuotais verta jos näin joskus joutusin tekemään.
Pinnallista kyllä, myönnän, mutta ei voi mitään. 🤷
Kommentit (14)
Koira.
Eipä tuolla kyllä varmasti mitään rahallista arvoa ole ja mulle sen arvo on rahassa mittaamaton.
Nyt tulee vähän klisee, mutta bootsit ja kitara, tai ehkä tarkennettuna kitarat.
Vierailija kirjoitti:
Koira.
Eipä tuolla kyllä varmasti mitään rahallista arvoa ole ja mulle sen arvo on rahassa mittaamaton.
Mullekin tuli ensimmäisenä mieleen omat lemmikit.
Varmaan hammaspaikka.
Itselle tarpeellinen, arvo muille pyöreä nolla 😄
Ei ole mitään sellaista. Koira viimeinen ostettu, josta luopuisin vain todella äärimmäisissä oloissa. Oikeasti en siis koskaan.
Ei oo mitään sellaista?!? :D Ehkä elämä opettanut, että materia on aina korvattavissa ja tärleintä on ihan muut asiat.
N32
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sellaista. Koira viimeinen ostettu, josta luopuisin vain todella äärimmäisissä oloissa. Oikeasti en siis koskaan.
Vaikka se toisi sua alaspäin äärimmäisen vaarallisessa tilanteessa?
Ap kun köyhyys on ihmisen kohdalla todellisuutta myy kaiken mikä on edes arvokasta
Ostanut ja mitä...