Sopiiko siilitukka heteronaiselle?
Tahtoisin helpot ja huolettomat hiukset, ja köyhänä siilissä houkuttaa myös mahdollisuus leikata omat hiukseni itse. Mutta sopiiko siilitukka heteronaiselle vai luuleeko muut että olen joku rekkalesbo?
Kommentit (76)
Joillekin sopii, esim. Essi Paltamaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako sua enää naiseksi?
Hiuksistako sinä tunnistat sukupuolet? Montako pitkähiuksista miestä olet vahingossa kourinut baarissa?
Monille sopii. Ja hiuksethan kasvaa aina vaan.
Hyi hlvtti, yhtä hyvin kuin peruukki lehmälle. Ei todellakaani sovi naiselle lainkaan.
Riippuu kasvonpiirteitä ja kallon muodosta, mutta toki sopii. Ja se kasvaa oikeasti parissa viikossa pois, jos et tykkää. Pipokausikin tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako sua enää naiseksi?
Hiuksistako sinä tunnistat sukupuolet? Montako pitkähiuksista miestä olet vahingossa kourinut baarissa?
Tisseistä ja tukasta naisen tunnistaa. Ilman noita menee vaikeaksi ja pitää kädellä kokeilla.
No Suvi-Anne Siimekselle sopii kuin se sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mitä muut luulevat? Minua parikymppistä miestä varmaan luullaan nahkarotsin, pitkien kutrien ja cowboy-hatun vuoksi joksikin kovikseksi, vaikka olen todellisuudessa arka ja hiljainen mammanpoika. Anna mennä vaan.
Olen sinkku ja tahtoisin jossain vaiheessa perustaa perheen. Ymmärrät varmaan, ettei lesboksi leimautuminen tee siitä ainakaan helpompaa?
Jos haluat minimoida vastakkaisen sukupuolen mielenkiinnon, niin anna mennä.
Voi sopia hyvinkin.
Yleensäkään kosmeettiset vaihtoehdot eivät pääsääntöisesti ole monotonisesti ja yksiselitteisesti joko huonoja tai hyviä. Eli ei voida sanoa, että kaikki (naiset) näyttäisivät paremmalta, jos he kasvattaisivat tukkansa pitkäksi tai leikkaisivat sen lyhyeksi.
Nämä muka heteromiehet sanoo että ei ,hinureilla pitkäletti muhhaa.
Mitä väliä mitä muut luulevat? Minua parikymppistä miestä varmaan luullaan nahkarotsin, pitkien kutrien ja cowboy-hatun vuoksi joksikin kovikseksi, vaikka olen todellisuudessa arka ja hiljainen mammanpoika. Anna mennä vaan.