Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko siilitukka heteronaiselle?

Vierailija
12.09.2024 |

Tahtoisin helpot ja huolettomat hiukset, ja köyhänä siilissä houkuttaa myös mahdollisuus leikata omat hiukseni itse. Mutta sopiiko siilitukka heteronaiselle vai luuleeko muut että olen joku rekkalesbo?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tukka sopii parhaiten, missä itse viihtyy parhaiten. 

Vierailija
42/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on le sbon tai fe makon tukka. Lisätehokeinona värjäytä ki rkuvan siniseksi, violetiksi, oranssiksi tai vihreäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättiin naamaan sopii kaikki, rumaan ei mikään. Näin se on.

Vierailija
44/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin sopii, esim. Essi Paltamaa.

No hyi!

Vierailija
45/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi kyllä sulle sopii.

Vierailija
46/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi.

Vierailija
47/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii,sen sijaan pitkätukka jätkät ovat mielestäni niitä miehiä wink wink..siinä ei hevi auta hint........on aina hintttt

Vierailija
48/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii. Huokuu naisellisuutta eikä lainkaan lesbotukka.

Vierailija
49/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii. Huokuu naisellisuutta eikä lainkaan lesbotukka.

Siilitukka "huokuu naisellisuutta"?? 😂🤣😄 No läppähän toi nyt olikin.

Vierailija
50/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi.

Vierailija
51/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nainen haluaa näyttää pikku pojalta.

Vierailija
52/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nää miehet toivoo pitkää lettiä että saavat takaapäin naidessa repiessä muijan hiuksia..... olevansa jotain uroksia ja komentaessa tammaa laukaamaan..sairasta homaa.Minun vastaus toisille sopii ja toisille ei nimittäin se siilitukka naisilla.

Mitä hauskaa siinä takapäin harrastaessa on`

Vierailija
53/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi mies haluaa näyttää pikku pojalta

Vierailija
54/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!

Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.

Vierailija
55/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä muut luulevat? Minua parikymppistä miestä varmaan luullaan nahkarotsin, pitkien kutrien ja cowboy-hatun vuoksi joksikin kovikseksi, vaikka olen todellisuudessa arka ja hiljainen mammanpoika. Anna mennä vaan.

Olen sinkku ja tahtoisin jossain vaiheessa perustaa perheen. Ymmärrät varmaan, ettei lesboksi leimautuminen tee siitä ainakaan helpompaa?

Voi kuule miehethän käy ihan kuumana kun luulee sua lesboksi ja haluaa eheyttää sinut kunnon panolla kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
56/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!

Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.

Voi luoja sentään miten voi ihminen olla noin tyhmä kuin sinä? Sinua ei tarvitse edes nähdä kun jo tekstisi kertoo sen että et ole kovin viehättävä kyllä millään tasolla. 

Vierailija
57/76 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sopii ja kertoo naisen itsevarmuudesta ja rohkeudesta tehdä itsenäisesti valtavirrasta poikkeavia ratkaisuja. Että pitää ihan lyhythiuksisen naisen vastailla sen perusteella kysymyksiin? Sinun tapauksessa ei tarvitse luulla yhtään mitään ja kuva mikä sinusta nyt tuli ei ole kyllä kaunis.

Vierailija
58/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi seksikkäältä näyttää kaljuna. Mielettömän hyvä perse.

Vierailija
60/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies voi sitten kuvitella että se on pikkupoika ja panna takaapäin pyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän