Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko siilitukka heteronaiselle?

Vierailija
12.09.2024 |

Tahtoisin helpot ja huolettomat hiukset, ja köyhänä siilissä houkuttaa myös mahdollisuus leikata omat hiukseni itse. Mutta sopiiko siilitukka heteronaiselle vai luuleeko muut että olen joku rekkalesbo?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, jos on maastohousut jalassa ja pimppi märkänä.

Vierailija
62/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkarinaiset niiteillä, piikeillä ja nahkatamineilla on kuumia. Vielä vähän kännissä, syljeskelevät, kiroilevat, polttavat tupakkaa ja rehelliset kuset karvapillussa. Todella kiihottavaa ja asenteella. En kestäisi nuolla ja panna pitkään tuollaista pakkausta. Huhhuh.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii kuin sialle otsatukka 👍

Sopii kuin miehille kalju.

Vierailija
64/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!

Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.

Kyllä sopii ja kertoo naisen itsevarmuudesta ja rohkeudesta tehdä itsenäisesti valtavirrasta poikkeavia ratkaisuja. Että pitää ihan lyhythiuksisen naisen vastailla sen perusteella kysymyksiin? Sinun tapauksessa ei tarvitse luulla yhtään mitään ja kuva mikä sinusta nyt tuli ei ole kyllä kaunis.

Mielipiteeni sanoin, ettei sovi. Voit olla asiasta erimieltä, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja mielikuviin minusta, mitkä päähäsi saatkaan. Mielikuvasi ei kuitenkaan vastaa todellisuutta. Olen pitkähiuksinen, hoikka ja lähellä on ollut hiuksensa menettäneitä syöpäpotilaita ja syövästä parantuneita. Sanoin vain totuuden siitä, että jotkut ihmiset voivat luulla sinua ex-syöpäpotilaaksi, jos kuljeskelet siilissä taikka kynityssä hiuskuontalossa.

Vierailija
65/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus siilitukkaisesta naisesta on, että hänellä on ollut syöpähoidot. 

Vierailija
66/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailee omia kasvonpiirteitään ihmisiin joille siili sopii. Niin eiköhän se silloin ole hyvä. Jokainen tekee kuitenkin mielensä mukaan. Niin kuin pitääkin. Miehenä en kyllä hirveästi  tykkää, että naisella olisi siilitukka. Lyhyt on hyvä.

Vierailija
67/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus siilitukkaisesta naisesta on, että hänellä on ollut syöpähoidot. 

Mulle taas tulee mieleen että antaa karvojen kasvaa eikä epäröi tarjota myös persereikäänsä.

Vierailija
68/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sopiiko kaikille ollenkaan mutta mukava tämä on kuin mikä. Vaatii vähän luonnetta ja kallon muotoa. Ihmiset tuijottaa jotkut kysyy mutta eipä minun ulkonäköni ole heitä varten vaan minun mukavuuttani varten.

Vierailija
69/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut, helpoin hius ikinä. Kun kasvo hiukset, muut ihmetteli kun näytin oudolta 

Vierailija
70/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, käytät värikkäitä silmälaseja, olet hoikka ja hyvin pukeutunut. 

Vierailija
71/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia, että on luultu:

- lesboksi

- syöpäpotilaaksi

- täiongelmaiseksi / kaljuuntuvaksi

Siinähän luulevat. Ihmiset keksivät aina jauhettavaa.

Tee kuten itse tahdot!

Vierailija
72/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi nainen haluaa näyttää pikku pojalta.

Koska mies voi sitten kuvitella että se on pikkupoika ja panna takaapäin pyllyyn.

Kyllä ne miehet ei naisia pane.

Vierailija
73/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä haluat, niin älä leikkaa. 

Vierailija
74/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!

Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.

Kyllä sopii ja kertoo naisen itsevarmuudesta ja rohkeudesta tehdä itsenäisesti valtavirrasta poikkeavia ratkaisuja. Että pitää ihan lyhythiuksisen naisen vastailla sen perusteella kysymyksiin? Sinun tapauksessa ei tarvitse luulla yhtään mitään ja kuva mikä sinusta nyt tuli ei ole kyllä kaunis.

Mielipiteeni sanoin, ettei sovi. Voit olla asiasta erimieltä, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja mielikuviin minusta, mitkä päähäsi saatkaan. Mielikuvasi ei kuitenkaan vastaa todellisuutta. Olen pitkäh

Aivan sama vaikka olisit kuinka kaunis se ei sinusta enää viehättävää tee vaikka niin kuvittelet. Katsos kun sillä ulkoisella kauneudella ei rumaa sisintään saa peitettyä.

Vierailija
75/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen joskus nuorena, kun se oli muodissa. Huonoa siinä oli se, että minua luultiin joskus (harvoin) mieheksi ja ihmeteltiin, miksi olen naisten vessassa tai naisten pukuhuoneessa.

Vierailija
76/76 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii. Anna mennä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä