Sopiiko siilitukka heteronaiselle?
Tahtoisin helpot ja huolettomat hiukset, ja köyhänä siilissä houkuttaa myös mahdollisuus leikata omat hiukseni itse. Mutta sopiiko siilitukka heteronaiselle vai luuleeko muut että olen joku rekkalesbo?
Kommentit (76)
Punkkarinaiset niiteillä, piikeillä ja nahkatamineilla on kuumia. Vielä vähän kännissä, syljeskelevät, kiroilevat, polttavat tupakkaa ja rehelliset kuset karvapillussa. Todella kiihottavaa ja asenteella. En kestäisi nuolla ja panna pitkään tuollaista pakkausta. Huhhuh.
M30
Vierailija kirjoitti:
Sopii kuin sialle otsatukka 👍
Sopii kuin miehille kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!
Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.
Kyllä sopii ja kertoo naisen itsevarmuudesta ja rohkeudesta tehdä itsenäisesti valtavirrasta poikkeavia ratkaisuja. Että pitää ihan lyhythiuksisen naisen vastailla sen perusteella kysymyksiin? Sinun tapauksessa ei tarvitse luulla yhtään mitään ja kuva mikä sinusta nyt tuli ei ole kyllä kaunis.
Mielipiteeni sanoin, ettei sovi. Voit olla asiasta erimieltä, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja mielikuviin minusta, mitkä päähäsi saatkaan. Mielikuvasi ei kuitenkaan vastaa todellisuutta. Olen pitkähiuksinen, hoikka ja lähellä on ollut hiuksensa menettäneitä syöpäpotilaita ja syövästä parantuneita. Sanoin vain totuuden siitä, että jotkut ihmiset voivat luulla sinua ex-syöpäpotilaaksi, jos kuljeskelet siilissä taikka kynityssä hiuskuontalossa.
Ensimmäinen ajatus siilitukkaisesta naisesta on, että hänellä on ollut syöpähoidot.
Vertailee omia kasvonpiirteitään ihmisiin joille siili sopii. Niin eiköhän se silloin ole hyvä. Jokainen tekee kuitenkin mielensä mukaan. Niin kuin pitääkin. Miehenä en kyllä hirveästi tykkää, että naisella olisi siilitukka. Lyhyt on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ajatus siilitukkaisesta naisesta on, että hänellä on ollut syöpähoidot.
Mulle taas tulee mieleen että antaa karvojen kasvaa eikä epäröi tarjota myös persereikäänsä.
En tiedä sopiiko kaikille ollenkaan mutta mukava tämä on kuin mikä. Vaatii vähän luonnetta ja kallon muotoa. Ihmiset tuijottaa jotkut kysyy mutta eipä minun ulkonäköni ole heitä varten vaan minun mukavuuttani varten.
Mulla on ollut, helpoin hius ikinä. Kun kasvo hiukset, muut ihmetteli kun näytin oudolta
Sopii, käytät värikkäitä silmälaseja, olet hoikka ja hyvin pukeutunut.
Tiedän tapauksia, että on luultu:
- lesboksi
- syöpäpotilaaksi
- täiongelmaiseksi / kaljuuntuvaksi
Siinähän luulevat. Ihmiset keksivät aina jauhettavaa.
Tee kuten itse tahdot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nainen haluaa näyttää pikku pojalta.
Koska mies voi sitten kuvitella että se on pikkupoika ja panna takaapäin pyllyyn.
Kyllä ne miehet ei naisia pane.
Jos miestä haluat, niin älä leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. Rekkalesbon lisäksi sinua voidaan luulla entiseksi syöpäpotilaaksi, ellet olekin? Siinä tapauksessa olen pahoillani ja toivotan voimia jatkoon!
Mieti, että millaisen kuvan haluat antaa ympäristölle itsestäsi ja oletko valmis vastaamaan kysymyksiin. Sinä et voi estää ketään luulemasta asioita.
Kyllä sopii ja kertoo naisen itsevarmuudesta ja rohkeudesta tehdä itsenäisesti valtavirrasta poikkeavia ratkaisuja. Että pitää ihan lyhythiuksisen naisen vastailla sen perusteella kysymyksiin? Sinun tapauksessa ei tarvitse luulla yhtään mitään ja kuva mikä sinusta nyt tuli ei ole kyllä kaunis.
Mielipiteeni sanoin, ettei sovi. Voit olla asiasta erimieltä, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja mielikuviin minusta, mitkä päähäsi saatkaan. Mielikuvasi ei kuitenkaan vastaa todellisuutta. Olen pitkäh
Aivan sama vaikka olisit kuinka kaunis se ei sinusta enää viehättävää tee vaikka niin kuvittelet. Katsos kun sillä ulkoisella kauneudella ei rumaa sisintään saa peitettyä.
Minulla oli sellainen joskus nuorena, kun se oli muodissa. Huonoa siinä oli se, että minua luultiin joskus (harvoin) mieheksi ja ihmeteltiin, miksi olen naisten vessassa tai naisten pukuhuoneessa.
Sopii, jos on maastohousut jalassa ja pimppi märkänä.