Tapaamani mies oli lähtenyt viikoksi ulkomaille eikä sanonut minulle mitään.
Vastaili jopa viesteihini. Tosin aika lyhyesti, mutta ei sanallakaan maininnut matkasta.
Myöhemmin palattuaan sanoi, että oli ulkomailla.
Kysyin, että miksi ei kertonut aiemmin.
Niin sanoi, ettei ymmärrä, että mitä hyötyä siitä olisi, miten se muuttaisi mitään.
Ihan sama sano tai ei.
Ei minulle se ole ihan sama .
Mies on muutenkin todella sulkeutunut ja kömpelö sosiaalisesti.
Kommentit (12)
Mitä se sulle kuuluu jos ette ole parisuhteessa?
Taidat laittaa omat tunteesi tässä etusijalle ja haukut miestä sulkeutuneeksi ja kömpelöksi. Mun mielestä vaikuttaa siltä että sinä olet se hankala tapaus tässä.
Ollaan parisuhteessa, mutta ei asuta yhdessä.
Ap
Vierailija wrote:
Ollaan parisuhteessa, mutta ei asuta yhdessä.
Ap
Aloituksessa sanoit että hän on vain tapaamasi mies ja nyt olettekin parisuhteessa? 🤔
Olettekohan nyt samoilla aaltopituuksilla suhteen laadun suhteen?
Ei sulle tarvii kertoo jos lähtee jonnekkin. Et ole mikään muu kuin panokumppani ja silloin ei tarvii kaikkea kertoa.
Me olemme naimisissa, mutta asumme eri paikkakunnilla. Aina matkoista ei tule puhetta, muuten kuin aikatauluja sovitellessa.
Nyt nyt nyt on jo liian monta siideriä vedetty. Lähde sinäkin matkalle kertomatta miehelle mitään. Vai pelkäätkö, että on löytänyt paremman.
Oli pettämässä matkoillaan. Siksi ei kertonut. Muuten ei voi ymmärtää.
Tää juttu lähti nyt sulta käsistä,sekoitat asiat eli epäilen että keksitty juttu tää kokonaan
Estä yhteystieto. Opetelkaa vetämään rajoja ja pitämään niistä kiinni.
Tiedätkö... Joskus ihmiset näyttävät ne ns. punaiset liput tai varoitusmerkit jossain vaiheessa suhdetta. Niitä ei kannta ignoorata.
Nyt mies on ne näyttänyt. Hän ei välitä sinusta sen vertaa, että ilmottaisi.
Just joo