Hirveetä soopaa H&M:n postimyyntivaatteet!!
Siis taas hyvä muistutus siitä, miksen ikinä tilaa mitään postimyynnistä. Täällä pk-seudulla saakin kaiken kaupoista, mutta kun tuota kuvastoa selailin niin innostuin pitkästä aikaa tilailemaan. Ei sitä kuitenkaan käytännössä ehdi juosta kaupoissa sovittelemassa ja valikoimassa.
Mutta siis kaikki joudun lähettämään takaisin, mitä itselleni tilasin (useita paitoja, neuletakin ja housut).
Aivan järkyn huonolaatuisia, ohuita retkuleita. Ei H&M:n tuotteet kaupassa ole niin huonoja. (Tai jos on, ne on myös halvempia, kierränkin ohuimmat heti kaukaa.)
Samaan hintaan saa esim. paljon parempilaatuisia peruspaitoja H&M -liikkeestä, tai vaikka Seppälästä/KappAhlista.
Myös teini-ikäiselle tilatut shortsit oli niin oudon lököt ja vyötäröstä tajuttoman leveät, että takaisin lähtee.
Vauvalle tilatut shortsit ja hattu saa jäädä, niistä nyt vielä vaikea sanoa kun ovat tietysti nyt isot, kun kesää varten tilattu. Toivotaan että niitä pystyy käyttämään sitten...
Tykkääkö joku oikeasti että H&M:ltä voi tilata jotain, vai valitsinko vain väärät tuotteet??
Kommentit (22)
Itse olen ostellut niitä ihan tavallisia trikoopaitoja, ja ne ovat olleet ennen kestäviäkin, vaikka hintaa vaan n. 10-15¿. Nykyään niihin tulee heti reikiä alaosiin, tuleeko muilla??? Syksyllä ostin esim. yhden trikoopaidan, ekan käyttöpäivän iltana edessä alhalla oli pari kolme reikää!!! Ei se kyllä maksanutkaan kuin 9,90, mutta silti..
Ja lastenvaatteissa olen huomannut postimyynnistä tilatessa, että osassa vaatteista on tosiaan ihan ohutta lötköä kangasta..Joukkoon mahtuu hyviäkin lastenvaatteita, mutta itselle en enää osta H&M vaatetta, ehkä housuja, mutten muuta. Lapsille olen edelleen tilaillut netistä vaatetta.
on vaatteet ollu niin huonolaatuisia (kankaat lurttanoita), että olen laittanut palautukseen.
Palauttaminen on kyllä sen verran helpoksi tehty, että olen silti tilaillut ja sitten palautellut huonot. Ihan hyviäkin on joukossa, mutta sitähän ei oikein etukäteen voi tietää...
Minä olen suurperheen äitinä paljonkin ostanut lapsilleni hennesin vaatteita. Ja aina ollaan oltu tyytyväisiä=)
Nyt innostuin monen vuoden jälkeen tilaamaan kuvastosta minäkin.Tytön Hello Kitty-paidasta irtosi osa kuvasta ensimmäisessä pesussa ja Nalle puh paita kutistui pari kokoa pesussa, että hieman harmittaa...
Farkkuja olen joskus tilannut, mutta paidat ovat tosiaan olleet retkuja tai kaula-aukko on ainakin ollut niin suuri, ettei ole voinut pitää. Alusvaatteet ovat olleet ihan ok, samoin sukat.
Lapsille olen tilannut paljonkin vaatetta. Uudesta kuvastosta ei tosin ole sattunut kauheesti silmään. Alennuksella oli jokasään vaatteita. Housut oli ihan ok, mutta takki ohutta kangasta ilman vuorta... Tilasin kolmelle lapselle farkkuja. Koot olivat yllättäen vaihtuneet keskenään. Isosiskolle tuli housut kokoa 2-vuotiaan pikkuveljen. 6-vuotiaalle tuli sitten poikien farkkushortsit. Palauttaahan ne tietysti piti...
Toivottavasti laatu ja palvelu ei ole pysyvästi muuttunut. Aikaisemmin olen tykännyt kovastikin lasten vaatteista, koska ovat olleet kestäviä ja suht edullisia. Sinulle, joka tilasit Hello Kitty t-paidan. Viime keväänä tilasin kaksi vastaavanlaista kuvallista t-paitaa, joista toisesta kuva alkoi rapista pesun jälkeen.
ja lasten vaatteissa ei oo koskaan tullut pettymyksiä! Aina on olleet hyviä! Mutta kerran itselleni tilasin trikoopaidan ja se oli todella ohutta kangasta, en kuitenkaan palauttanut sitä niin se meni ekassa pesussa ihan nyppyseksi.
joihinkin lasten H&M:n trikoopuseroihin (myymälästä ostettu). Yksi snoobypusero meni aivan harmaaksi valkoisten raitojen kohdalta eka pesussa ja värit lähtivät kirkkaista värikohdista. Vasta saimme lahjaksi aivan ihanan maasturikuvioisen puseron ja toka pesun jälkeen paita oli entinen - täynnä pieniä reikiä! Kangas oli niin ohutta ja huonolaatuista, että kertakäyttöpusero tuo oli. Nämä puserot olivat kyllä mielestäni näitä H&M:n halvimpia puseroita. Sitten taas olen ostanut lapselle yhdenkin halvan trikoopuseron postimyynnistä, joka ei siis ole mennyt miksikään pesuista huolimatta. Laatu vaihtelee todella paljon vaatteissa.
Minä tilaan lapsille paljonkin vaatteita tuolta postimyynnistä ja toistaiseksi kaikki ovat olleet hyviä. Mielestäni jopa laadukkaampia kuin myymälästä ostetut. Täällä meidän kaupassa on niin pienet valikoimat muutenkin, että postimyynnistä siksikin tilaan. Meidän tyttö sai tuon Hello Kitty-paidan joululahjaksi ja ainakin toistaiseksi on kestänyt ihan hyvin pesua. En ole edes kääntänyt sitä nurin. Tuo paita on varmaan ostettu liikkeestä.
Itselleni en ole pitkään aikaan tilannut mitään, no yhdet tosi halvat trikoohousut, koska koot ovat mitä sattuun ja varsinkin trikoopaidat tosi huonoja. Liikkeestä olen ostanut ihan hyviä trikoopaitoja, jotka ovat kestäneet jo pitkään. Koot on sielläkin monesti päin honkia. Kerran sovitin saman mallin neuletakkeja erivärejä, niin toisessa ei L-koko mahtunut ollenkaan ja toisessa taas S oli sopiva.. Siellä saa ottaa koko kokovalikoiman sovitettavaksi, jos aikoo saada itselleen sopivan. Sukat ja alusvaatteet varsinkin lapsille ovat tosi hyviä. Ja hintakin on meikäläisen kukkarolle sopiva!
Me ostetaan h&m:lta lapsille sileitä " kovia" vaatteita eli esim. poikien shortseja, farkkuja, kauluspaitoja ja 100% puuvillaa neuleita ja yksivärisiä t-paitoja.
Noissa printtipaidoissa en usko, että printit kestää. Samoin pumpulimaisemmat trikoopaidat on nöyhtäisiä muutamassa pesussa ja varsinkin kuivausrummussa.
Kesäksi noita t-paitoja ja shortseja tarvitsee lapsille niin paljon, että h&m kelpaa minusta hyvin ulkona sotkemiseen. Tulisi turhan kalliiksi ostaa kaikki pikeet Gantilta ja shortsit RL:lta, vaikka niitäkin löytyy. :-)
mutta aikuisten saattaa olla sitä sun tätä. Joskus sattuu hyvääkin käteen jäämään... H&M: postimyynnin lasten sukkahousut ainakin on olleet erittäin hyviä ja kestäviä!
Minä tilaan H&M postimyynnistä aika paljon itselleni ja pojalle (2v), koska en ehdi/jaksa mennä kauppaan, varsinkin kun lapsi ei viihdy ollenkaan kaupassa, ja olen kotiäiti.
Minusta tuotteet ovat - - - no sanotaanko 80%:sti sitä mitä ajattelinkin. Eli jos tilaan kymmenisen vaatetta, niin pari menee aina palautukseen. Mutta palauttaminenhan ei mitään maksa, ja siinä voi samalla tilata uusia vaatteita, jotka sitten tulee ilman postikuluja! (Eli kun palauttaa, niin täyttää palautuskuponkiin sen " ostan palauttamieni tilalle seuraavat tuotteet" . Niihin ei tuu postikuluja.)
Aikuisten lirupaidat maksaa sen 5-9 euroa, sen tietää hinnasta. Ja aika pian oppii näkemään kuvastosta muutenkin mitkä on hyviä - ihan niin kuin kaupassakin. Ne tuotteet on myös netissä hm.com, ja siellä ehkä paremmin kuviakin. Ja enemmän tuotteita jne, joten yleensä tilaankin netin kautta, vaikka selaankin kuvastot.
Olen siis ollut HM postimyyntiin tyytyväinen. Onneksi ei tarvitse ravata siellä kaupassa!
Osa vaatteista ihan hyvälaatuisia käyttovaatteita, mutta aina jotain menee palautukseen. Nyt kun on muutaman vuoden aikana pari kertaa vuodessa tilannut sieltä, niin osaa jo vähän kuvan ja tekstin perusteella arvioida vaatteen laatua. Ja kuten joku sanoi, logg on hyvä merkki.
Ei siis koske pelkästään H&M:ää. Halensin postimyyntikuvaston vaatteet näyttävät todella upeilta, mutta olen joutunut lähettämään joka kerta tilauksen jälkeen 95% vaatteista takaisin. Niin älyttömän ohuita ja huonoja kankaita en ole nähnyt minkään kaupan hyllyillä. Ne on todellakin eri vaatteita mitä myyvät postimyynnissä ja mitä kaupassa.
Ei siis koske pelkästään H&M:ää. Halensin postimyyntikuvaston vaatteet näyttävät todella upeilta, mutta olen joutunut lähettämään joka kerta tilauksen jälkeen 95% vaatteista takaisin. Niin älyttömän ohuita ja huonoja kankaita en ole nähnyt minkään kaupan hyllyillä. Ne on todellakin eri vaatteita mitä myyvät postimyynnissä ja mitä kaupassa.
Joskus aikaisemminkin tilailin ja kun tilauksia " hävisi" , asiakaspalvelu vastaili mitä ja milloin vastaili...niin kyllästyin ja lopetin kokonaan. No nyt kotona on lapsukaisia ja harvemmin pääsen ilman lapsia kaupoille. Päätin siis räväyttää...otin luettelon esiin ja tilasin itselleni yli tuhannen euron riepuja. Ajattelin että selviän niillä tämän välivaiheen, ennen kuin saan raskauden tuomat " epämuodostumat" sulatettua :) Ja saanenko sanoa, että voi luoja mitä riepuja paketti oli miltei täynnä. Näytti ihan erilaiselta kuin kuvissa. Epäilin jopa itseäni, että olenko tilannut tälläisenkin. Toisekseen nuo H&M koot on aivan soopaa. Ihan sama tilaatko koon S vai L kumpikin voi olla se sopiva tai vaikka ihan tismalleen samankokoinen! Onneksi tilasin paketissa myös tytölle Hello Kitty vaatteita, että jäi jotain suloistakin käteen :) No sain myös itselle uusia himis vaatteita :)
Noista paidoista olen samaa mieltä- ihmeellistä ohutta lörppökangasta.
Ja housujen koot varsin ihmeelliset! Ei mene koko mikä muissa merkeissä melkein isoja..
Lasten vaatteisiin olen tyytyväinen, ei tule heti semmoinen " halpa" vaikutelma, kuten naisten paidoista usein tulee.
kesämekkonen:
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_FLI_OVR_…
Tuo maksaa vain 4,90e. Pitääköhän hinnasta päätellä että on aivan surkeaa tekoa?
Ekaa kertaa mietin pitäisikö tilata...
Tämän vuoden noista 4.90euron mekoista ei vielä ole kokemusta mutta viime vuonna tilasin tuollaisen samanhintaisen ja tyylisen kesämekon tytölleni ja oli kyllä hyvä hinta-laatusuhde. Ei mennyt pesuissa juuri miksikään.
Muuten kyllä peesaan muita eli logg on hyvä ja halvimmat aikuistenvaatteet kannattaa kiertää kaukaa!
Ne olen todennut hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyviksi ostoksiksi. Melkein kaikki bodyt ostan LOGG-mallistosta, harmin paikka kun kaikki tuppaavat vain olemaan raidallisia, niitä yksivärisiäkin välillä tarvitsee.
Postimyynnistä en tytölle viitsi paljoa tilailla, kun tosiaan kaikki vaatteet löytyvät liikkeestäkin, ja yhden pienen lapsen kanssa tuo shoppailu vielä mahdollista ja nautinnollista :). Voi kun tekisivät " romanttisemman" malliston LOGG-laadulla ja hinnalla, ostelisin paljon enemmänkin.
Mutta aikuisella en oletakaan 19e:n paidan kestävän käyttöä..
Mä olen hm:n postimyynnistä tilannu etupäässä lapsille vaatetta. Sekä hyvällä että huonolla menestyksellä.
Esikoinen 4v. meillä on niin hoikka, että järestään kaikki housut,myös farkut joissa on säädettävä vyötärö tai nauhat vyötäröllä ovat aivan liian isoja. niitä en enää kuvittele sieltä hänelle tilaavani. Paidat on ollu sopivia,mutta kun ostin syksyllä kokoa 104, joka oli reiluhko kun sovitettiin,niin parin pesun jälkeen oli hihat reilusti liian lyhyet, ja pusero siirtyi vuotta nuoremman ja 10cm lyhyemmän siskon vaatekaappiin.
Kakkoselle toistaiseksi osa housuista on ollu sopivia,mutta jos ei oo kiristyssysteemiä ei hänelläkään housut pysy jalassa, ja hän on kuitenkin enemmän normaalipainoinen.
Syksyllä tilasin kuvastosta tälle kakkoselle collegehousuja, joihin kaikkiin kolmeen tuli muutaman pesun jälkeen reiät, ja luulenpa ettei meillä taideta noihin housuihin enää sortua.
Onko kuvastossa joku maininta mitkä vaatteet on loggin mallistoa?Ne tosiaan tuntuvat olevan parempi laatuisia.
Omiin vaatteihin olen yleensä ollut tyytyväinen,tosin housuja olen vain uskaltautunut tilaamaan,kun paidat on aina ollu ihan liian isoja tai pieniä, ja palauttanut sitten kokonaan ne..
Minulle kävi myös noin kun ensimmäisen kerran tilasin kolmisen vuotta sitten sieltä tavaraa. Pikeepaita olikin ihan tavallinen trikoopaita jne. Pari päivää sitten olin taas innostumaisillani luettelosta mutta onneksi kävin eilen myymälässä ja totesin ettei innostukseen ollut syytä. Ainoa mitä oikeasti tarvitsisin on vaal.pun. kurahousut mutta aioin odottaa kunnes ilmestyvät liikkeisiin (kuulemma nykyään kaikki mikä on luettelossa tulee myös myymälöihin). Mielestäni siitä luettelosta kumminkin uskaltaa tilata LOGGia, niiden laatu on " tuttu ja turvallinen" . Muut kannattaa katsastaa livenä.