Nainen sekosi kun Gilmoren tytöt oli tullu Areenaan, kaikki jaksot kuulemma
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yritin aikoinaan katsoa, niiden dialogi tuntui ihan luonnottomalta, toinen aloittaa replansa samalla sekunnilla kuin toinen lopettaa.
Juurikin tämä, on niin ylikirjoitettua dialogia ettei se tunnu luonnolliseslta ihmisen puheelta. Salamannopeaa kikkailua joka on mahdollista vain, kun tietää etukäteen mitä toinen tulee sanomaan.
Ja naisiin menee kuin häkä.
Mistä sä tiedät mitä se toinen tulee sanomaan?
Koska olen näyttelijä ja olen opetellut käsikirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yritin aikoinaan katsoa, niiden dialogi tuntui ihan luonnottomalta, toinen aloittaa replansa samalla sekunnilla kuin toinen lopettaa.
Juurikin tämä, on niin ylikirjoitettua dialogia ettei se tunnu luonnolliseslta ihmisen puheelta. Salamannopeaa kikkailua joka on mahdollista vain, kun tietää etukäteen mitä toinen tulee sanomaan.
Ja naisiin menee kuin häkä.
Sinä et siis koskaan ole katsonut yhtään sarjaa tai elokuvaa jossa olisi mitään pienintäkään epärealistisuutta? Jokainen sekunti vastaa täysin tosielämää eikä koskaan tarvitse esim. hyväksyä jotain mitä oikeassa elämässä ei tapahtuisi mutta tässä elokuvassa tapahtuu? Kun miehet ovat niin realistisia?
Koko Gilmoren tyttöjen maailma on tarkoitettu epärealistiseksi. Ei tuollaista kylää eikä tuollaisia hahmoja ole oikeas
Pitääkö mennä heti ääripäästä toiseen, ettei saa yhtään olla epärealistista?
Dialogi on kuitenkin niin perustavalaatuinen juttu, koko hahmojen kanssakäyminen perustuu sille joten jos se ei ole luonnollisen kuuloista niin sitä ei pääse pakoon missään kohtaa. Hankala uppoutua sarjaan, jos näkee vuorosanoja suoltavia näyttelijöitä eikä synny illuusiota oikeista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin ihmetytti(ja nauratti) aikoinaan. Siinä pitää katsojan olla hereillä, koko ajan tulee puhetykitystä. Raskasta pitkän päälle.
Musta sarjan henkilöt olivat jotenkin takakireitä ja autistisia, dialogi oli kylmää, muka-nasevaa v**tuilua eestaas.
En ymmärrä miksi oli niin suosittu sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuulostaa just luonnolliselta ja soljuvalta. Ranskassa ja Italiass puhutaan noin ja karjalaiset myös.
Puhun sekä ranskaa että italiaa ja olen työskennellytkin Italiassa. Joten kokemusta kyllä on ja olen itsekin puhelias. Ja olen silti sitä mieltä, että dialogi alkoi jossain kohdin sarjaa kuulostaa luonnottomalta: ei siksi, että puhe on nopeaa, vaan koska näyttelijät eivät tunnu kuuntelevan sitä mitä vastanäyttelijä sanoi tai reagoivan siihen. On kuin he lukisivat replat peräjälkeen ilman taukoa paperista.
Kyllä, tämä oli hyvin selitetty.
Olen käynyt keskustelun naisen kanssa, hän sanoi että sarja on hyvää hömppää saa ajatukset pois muista asioista, aivot narikkaan. En usko että hän ainakaan katsoo sitä hirveän syvällisesti. Ja mikäpä siinä, minä katson urheilua, se käytännössä ajaa saman asian.
-aloittaja
Enpä voisi olla enempää eri mieltä.
Mutta se on toki sallittua.