Pettäville
Toivon teille sitä samaa mitä annatte itse. Olisin vilpittömän iloinen jos joskus rakastuisitte ja luottaisitte ja saisitte kokea petetyksi tulemisen.
Kommentit (40)
Itseäni olnniin monta kertaa petetty, että ei tuntuisi enää missään. Olen suonut sen siiinä määrin itsellenikin, että jos haluan suudella, halailla tai ylipäätään ihastua toiseen, niin en estele enään. Ikää on jo 50+ niin maailmankatsomukseni on muuttunut. Ajattelen ennemmin itseäni. Jos jonkun pipoa kiristää, niin mitä se minua liikuttaa. Mikä tuo minulle iloa, niin se ei voi olla väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä.
Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.
Sua ainakin on petetty, kun olet noin lapsellinen. Sä et vaan tiedä sitä.
Lapsellinen olenkin, kaikki kyllä kasvatettu jo aikuisiksi. Mitä pettämiseen tulee niin tiedän 100% varmuudella, että kaikki eivät petä. Olen ollut mieheni kanssa yli 30v enkä ole ikinä pettänyt. Tilaisuuksia on kyllä ollut, mutta kunnioitan itseäni ja miestäni niin paljon ettei pettäminen kävisi edes mielessäni. Puolison uskollisuudesta ei tietysti voi olla 100% varma, mutta onneksi ei ole tarvinnut kertaakaan edes epäillä.
Pettäjillä on puolisoon se suhde missä eivät pärjänneet äidin kanssa.
Kun ei kotona saa seksiä ja läheisyyttä niin haen muualta. Todellakin saan mitä annan itsekin, eli hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei kotona saa seksiä ja läheisyyttä niin haen muualta. Todellakin saan mitä annan itsekin, eli hyvää seksiä.
Lapsi tarvitsee kotiin jonkun huolehtimaan itsestään. Aikuinen selviää itsenäisesti ja voi hankkia tarvitsemansa loukkaamatta toisia. Jos seksi mitä annat olisi hyvää niin se kotona olija haluaisi sitä.
Kaverini selitti innoissaan kuinka maksullinen oli kehunut hänen taitojaan. Tunnen hänen eksiään ja ovat kaikki olleet vaivaantuneita kun niin elokuvien tähti olevinaan vaikka taidot olemattomat. Ei tajunnut mistä on maksanut vaan luuli kehuja aidoiksi..
Vierailija kirjoitti:
Tietämäni pettäjän äiti lähti jo tämän nuoruudessa toisen miehen matkaan huoraamaan.
Minun pettäjä-exääni oli petetty ja sitten hän itse petti. Se mikä minua edelleenkin hieman vaivaa, on se, että ei pyytänyt minulta anteeksi, vaikka tiesi miten satuttavaa on tulla petetyksi. No, olen ajatellut sen niin, että hän ei vain pysty parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siementä. Minun pettäjä-exä ei ollut minulle tarpeeksi ja näin oli suhteensa äitinsä kanssa myös. Minä yritin pienentää tarpeitani ja tyytyä, mutta kyllähän se varmasti hänelle kuitenkin näkyi. Nyt hänellä on ihminen, joka ihailee häntä.
Jos ei itsenäisty hallitsevasta äidistä niin tarvitsee kotiin jonkun äidin korvikkeen. Tätä kohtaan sitten toimitaan lapsekkaasti vain omista tarpeista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä.
Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.
Sua ainakin on petetty, kun olet noin lapsellinen. Sä et vaan tiedä sitä.
Lapsellinen olenkin, kaikki kyllä kasvatettu jo aikuisiksi. Mitä pettämiseen tulee niin tiedän 100% varmuudella, että kaikki eivät petä. Olen ollut mieheni kanssa yli 30v enkä ole ikinä pettänyt. Tilaisuuksia on kyllä ollut, mutta kunnioitan itseäni ja miestäni niin paljon ettei pettäminen käv
Itsellä sama jos olen/olin parisuhteessa en petä
Varatut naiset ovat jotenkin kiihottavia ja olen aina ollut kiinnostunut kavereidenkin puolisoista.
Varattu, pettävä nainen on kyllä ajatuksena kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen tuolla sinkkumarkkinoilla, niin aika moni mies sanoo olevansa "avoimessa suhteessa". Se taitaa usein olla ihan keksitty juttu, mutta selittää sen, miksi moni nainen haksahtaa näihin. Olen itse ajatellut seisoa uljaassa kunigattaruudessani ja antaa miesten juosta perässäni. En tarvitse ketään toisen avoimessa suhteessa roikkuvaa rinnalleni. Yritän siis jatkossa vältellä rakastumista. Rakastuin tällaiseen "olen avoimessa suhteessa ja saan pettää"- mieheen.
Ei ole tavatonta myöskään naisten suusta.
Jo viitisentoista vuotta sitten, kun olin itse alta 30-vuotias, yksi itseäni vanhempi rouva illanvieton aikana lähentyi minua ja kertoi olevansa avoimessa suhteessa.
Tuolloin asia oli vielä aika uusi, joten en uskonut tätä rouvaa senkään vertaa, kuin uskoisin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole läheisriippuvaisia joten ei heidän elämä siihen kaadu.
Kai he kuitenkin joskus rakastuvat? Onko rakkauden loppuminen yhtäkkiä pettäjälle helppo nakki?
Mielessäni olen pettänyt kyllä paljon. Tuttavapariskunnan nainen on mielessäni enemmän kuin paljon. Naurettavaa, mutta olen kyläilytilanteissa jopa kaivanut pesuhuoneen pyykkikopasta hänen pikkareitaan haisteltavaksi...
Vierailija kirjoitti:
Varatut naiset ovat jotenkin kiihottavia ja olen aina ollut kiinnostunut kavereidenkin puolisoista.
Varattu, pettävä nainen on kyllä ajatuksena kiihottava.
Sairas ja tunnevammainen on tuollainen ihminen, joka kiihottuu toisen omasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.
Olet todella säälittävä parisuhteessa roikkuva epäitsenäinen tollo. Miksi et ole oppinut itsenäiseksi? Oletko sentään oppinut kuivaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.
Olet todella säälittävä parisuhteessa roikkuva epäitsenäinen tollo. Miksi et ole oppinut itsenäiseksi? Oletko sentään oppinut kuivaksi 😂
Äiti lähtenyt huoraamaan toisen miehen matkaan jo teini-iässä. Trauma puretaan kaikkiin naisiin - etenkin omaan puolisoon.
Kaikilla ei vain ole kapasiteettia uskollisuuteen. Olemme eri tasoisia, toiset eivät vain yllä kovin korkealle, ole laadukkaita kumppaneita ja pettävät.
Täällä taas tää sinkku. Mua ihmetyttää, että varatut löytävät koko ajan jotain houkuttelevaa ja päätyvät pettämään? itse en sinkkuna ole taaskaan törmännyt kuin ihan pariin mielenkiintoiseen vuoden aikana, eikä seksi kenen kanssa vaan kiinnosta. Haluan haluta ja rakastaa sitä ihmistä, kun rakastelen. Mistä nää varatut kaiken aikaa löytää seuraa ja ihastuu ja rakastuu ja pettää jne. Ymmärrän joo Tinderistä, mutta olen minäkin Tinderissä, enkä vain ole rakastunut.