Pettäville
Toivon teille sitä samaa mitä annatte itse. Olisin vilpittömän iloinen jos joskus rakastuisitte ja luottaisitte ja saisitte kokea petetyksi tulemisen.
Kommentit (40)
Ei ne ole täällä. Ne on panemassa.
Olisi todella hyvä elämys myös näille läheisriippuvuudesta höpisijöille. Oikein kunnolla sisuksia myöten rakastua idioottiin joka kusettaa.
Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä.
Itse kun olen tuolla sinkkumarkkinoilla, niin aika moni mies sanoo olevansa "avoimessa suhteessa". Se taitaa usein olla ihan keksitty juttu, mutta selittää sen, miksi moni nainen haksahtaa näihin. Olen itse ajatellut seisoa uljaassa kunigattaruudessani ja antaa miesten juosta perässäni. En tarvitse ketään toisen avoimessa suhteessa roikkuvaa rinnalleni. Yritän siis jatkossa vältellä rakastumista. Rakastuin tällaiseen "olen avoimessa suhteessa ja saan pettää"- mieheen.
Ei kaikkia ole petetty. Minun miestäni ei ole petetty kertaakaan eikä petetä.
Ihan sama. Kukaan ei omista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä.
Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun luen kaltaistesi ihmisten kommentteja, hämmästyn siitä kuinka syvällä omassa kuplassaan ihminen voikaan olla. Jos sinä petät, se ei tosiaankaan tarkoita että kaikki pettävät.
Tilaisuuksia olisi ollut lukemattomia, mutta en ole pettänyt. Minulla on selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.
Sua ainakin on petetty, kun olet noin lapsellinen. Sä et vaan tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun luen kaltaistesi ihmisten kommentteja, hämmästyn siitä kuinka syvällä omassa kuplassaan ihminen voikaan olla. Jos sinä petät, se ei tosiaankaan tarkoita että kaikki pettävät.
Tilaisuuksia olisi ollut lukemattomia, mutta en ole pettänyt. Minulla on selkäranka.
Mä taas oikein nautin aina, kun sain pettää miestäni. Se oli sille kusipäälle oikein.
Ne jotka sanovat että kaikki pettävät ovat vaan kateellisia ja katkeria siitä kun eivät itse riitä kellekään ainoaksi.
Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.
Säälittävää kun ihminen ei uskalla yksin olla vaan pitää saada joku itsestä kärsimään.
Mun pettäjäeksälle kävi noin. Se henkilö, johon hän palavasti ihastui ja petti minua päätyikin sitten pettämään häntä useiden ihmisten kanssa.
Hän yritti niin kovasti sitten kiemurella takaisin mun elämään, mutta sanoin ei kiitos hei hei.
Eipä ole mies näyttänyt sen jälkeen olevan missään suhteessa. Ei taida enää löytää, kun ei ne yli kolmekymppiset naiset halua miestä, jolla ei koulutusta.
Miksi ajattelet että heitä ei olisi petetty?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että heitä ei olisi petetty?
Ei niin että oikeasti tuntuu.
Ei ne ole läheisriippuvaisia joten ei heidän elämä siihen kaadu.