Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäville

Vierailija
12.09.2024 |

Toivon teille sitä samaa mitä annatte itse. Olisin vilpittömän iloinen jos joskus rakastuisitte ja luottaisitte ja saisitte kokea petetyksi tulemisen. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole läheisriippuvaisia joten ei heidän elämä siihen kaadu.

Vierailija
2/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole täällä. Ne on panemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella hyvä elämys myös näille läheisriippuvuudesta höpisijöille. Oikein kunnolla sisuksia myöten rakastua idioottiin joka kusettaa.

Vierailija
4/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäpekka

Pettämatti

Pettätero

Vierailija
5/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäpekka

Eksämatti

Eksähetero

Vierailija
6/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä. 

Vierailija
7/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen tuolla sinkkumarkkinoilla, niin aika moni mies sanoo olevansa "avoimessa suhteessa". Se taitaa usein olla ihan keksitty juttu, mutta selittää sen, miksi moni nainen haksahtaa näihin. Olen itse ajatellut seisoa uljaassa kunigattaruudessani ja antaa miesten juosta perässäni. En tarvitse ketään toisen avoimessa suhteessa roikkuvaa rinnalleni. Yritän siis jatkossa vältellä rakastumista. Rakastuin tällaiseen "olen avoimessa suhteessa ja saan pettää"- mieheen.

Vierailija
8/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ole petetty. Minun miestäni ei ole petetty kertaakaan eikä petetä.

Vierailija
9/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kukaan ei omista ketään.

Vierailija
10/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellinen ajatusmaailma ap:lla. Kakki tulevat petetyksi, koska kaikki pettävät, kun tulee tilaisuus. Eli sinänsä reilua. Kaikkia on petetty, kaikki eivät vaan tiedä siitä. 

Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.

Vierailija
11/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luen kaltaistesi ihmisten kommentteja, hämmästyn siitä kuinka syvällä omassa kuplassaan ihminen voikaan olla. Jos sinä petät, se ei tosiaankaan tarkoita että kaikki pettävät.

Tilaisuuksia olisi ollut lukemattomia, mutta en ole pettänyt. Minulla on selkäranka.

Vierailija
12/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Kaikki eivät todellakaan petä vaan haluavat katsoa itseään kunnioittavasti peilistä. Tää "kaikki pettää" on vain pettäjien mantra, jolla oikeuttaa tekoaan.

Sua ainakin on petetty, kun olet noin lapsellinen. Sä et vaan tiedä sitä. 

Vierailija
13/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun luen kaltaistesi ihmisten kommentteja, hämmästyn siitä kuinka syvällä omassa kuplassaan ihminen voikaan olla. Jos sinä petät, se ei tosiaankaan tarkoita että kaikki pettävät.

Tilaisuuksia olisi ollut lukemattomia, mutta en ole pettänyt. Minulla on selkäranka.

Mä taas oikein nautin aina, kun sain pettää miestäni. Se oli sille kusipäälle oikein. 

Vierailija
14/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanovat että kaikki pettävät ovat vaan kateellisia ja katkeria siitä kun eivät itse riitä kellekään ainoaksi.

Vierailija
15/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.

Vierailija
16/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran täällä vain ollaan, kuka sitä samaa naamaa jaksaa kauaa katella, eikä kukaan omista ketään. Ainoa sääntö on, että ei saa jäädä kiinni.

Säälittävää kun ihminen ei uskalla yksin olla vaan pitää saada joku itsestä kärsimään.

Vierailija
17/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pettäjäeksälle kävi noin. Se henkilö, johon hän palavasti ihastui ja petti minua päätyikin sitten pettämään häntä useiden ihmisten kanssa. 

Hän yritti niin kovasti sitten kiemurella takaisin mun elämään, mutta sanoin ei kiitos hei hei. 

Eipä ole mies näyttänyt sen jälkeen olevan missään suhteessa. Ei taida enää löytää, kun ei ne yli kolmekymppiset naiset halua miestä, jolla ei koulutusta. 

Vierailija
19/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että heitä ei olisi petetty?

Vierailija
20/40 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että heitä ei olisi petetty?

Ei niin että oikeasti tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi