Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen nainen ja tänään jo kaksi tuntematonta miestä moikannut kadulla/puistossa?

Vierailija
12.09.2024 |

Oon ollut huonossa avioliitossa jo vuosia ja varmaan sokea kaikille muille miehille. Nyt harkitsen vakavasti eroa ja ekan kerran vuosiin huomaan että tällaista tapahtuu 😅

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Meitä kiinnostaa lähinnä 20 - 25 vuotiaat timmin nuoret neitoset, ei rupsahtaneet mummut.

M47

Saahan sitä kiinnostua.

Vastakaiku lienee harvinaista. Sitäpaitsi, jos joku ikäisesi ns. kulkee vapaana, kysymyksessä on takakammarin poika tai joku muu epätoivoinen ja epäonnistunut.

Vierailija
42/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset moikkailevat Suomessakin tuntemattomia kadulla, kaupassa, hississä, samalla tavalla kuin maailmalla on tapana kaikissa ikäluokissa. Tämän moikkailun takana ei ole mikään iskuyritys vaan hyvä käytös. 

Mutta, kun minä olen nainen niin hengityskin minun suuntaani on selvä yritys iskeä minua ja jos kyseessä on ruma mies niin kyseesä on ahdistelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kyllä tuntemattomat moikkaile puistossa/lenkillä, joten kyllä tuo minusta on vähän erikoista. Jossain vaellusreiteillä moikkailu on ehkä tavallista, mutta ei tavallisella kaupunkireitillä.

Vierailija
44/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos naiset kuvittelevat nykyään liikoja itsestään jos pelkkä moikkaaminen saa heidät kuvittelemaan, että heitä halutaan ja heistä ollaan kiinnostuneita.

Sanoinko että ajattelin että miehet haluaisivat minun kanssani jotain muuta kuin moikata minulle? 😅 Taitaa olla miehen ajatuksenjuoksua todella! En tasan ajatellut muuta kuin että nämä miehet huomasivat minut, halusivat moikata ja se tuntui tosi kivalta ja piristävältä. Miksi ihmeessä olisin ajatellut että joo, nyt tää mies varmaan haluaa tyyliin naimisiin kanssani 😆 T. Ap

Vierailija
45/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt lähtisi tuosta leijailemaan. Kyllä se kuuluu hyviin käytöstapohin tervehtiä myös vieraita ihmisiä, jos ottaa katsekontaktia. Ei siinä mistään sen kummemmasta ole kyse. 

Muhun ottaa katsekontaktia vaimonsa kanssa liikkeellä olevat ukkomiehet. En näe kohteliaana moikkailla heitä. 

Vierailija
46/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mua kyllä tuntemattomat moikkaile puistossa/lenkillä, joten kyllä tuo minusta on vähän erikoista. Jossain vaellusreiteillä moikkailu on ehkä tavallista, mutta ei tavallisella kaupunkireitillä.

Ei minuakaan ketkään tuntemattomat moikkaile. 

Vierailija
47/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nyt ihan pilvilinnnoissa liitelisi tuon takia.  Kyllä itselläni on aika tiukka suodatin mikä läpi pääsee ja  mikä ei.

Miehillä  kun ei ole sellaista seulaa kuin naisilla, jos vähänkin siedettävä on niin heti ollaan siinä mielessä liikkeellä että jos tuon tuosta saisi.  

Ja ei siinä mitään, ystävällinen saa  olla jos ei ole taka-ajatuksia ja kyllä juttelenkin niitä näitä mutta navanaluspuheisiin se sitten stoppaakin.  On monia mukavia miehiä joiden kanssa mukava vaihtaa kuulumisia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että  sängynjouset alkaa soida.  Ja onneksi on heitä jotka sen tajuavat. Ne muutamat sitten jotka eivät tajua, pilaavat paljon ihan vain ihmisestä ihmisenä kiinnostuneelta miehiltä.

Itselleni varmaan käynyt juuri noin koska skeptinen olen ja kun mitään parisuhdetta en etsi enkä halua  se ei tietenkään haittaa muuta kuin sen että ei heti osaa suhtautua näihin oikeasti mukaviinkaan.  

Vierailija
48/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan ketkään tuntemattomat moikkaile. 

Yrittäkää joskus hymyillä tai olla normaalin näköisiä. Ei teille jotka olette aina naama norsunv*tulla halua kukaan tervehtiä.

Vierailija
49/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä mitään flirttiä kyllä ole. Olen itse 50 v varsin epäviehättävä (erityisesti sairaalloisen ylipainon takia) nainen, ja kyllä muakin miehet moikkailee ja joskus juttelee. Olen ajatellut, että yksinäisyys on ehkä lisääntynyt, ja siksi jotkut ihmiset hakee enemmän arjessakin kontaktia toisiin ihmisiin.

Eilen juuri kun selasin kännykkää puiston penkillä, joku mies tuli juttelemaan. Ensin hanhista joita lensi muuttomatkallaan yli, sitten muustakin. Hän myös sanoi, että minusta tulee mieleen ihmisversio mustasta kissasta, kun on mustat hiukset ja vihreät silmät :D En ajatellut flirtiksi.

Niinpä. Eikö tervehtiminen ole normaalia? Täällä ison kaupungin omakotitaloalueella nyökkäillään ohikulkijoille ja jutustellaan koirantaluttajien kanssa. Mökillä maalla pikkutietä ajaessa nostetaan kättä vastaantulijoille.

Vierailija
50/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa sanoi minulle minulle moi.

Joko varaan hääkirkon?

Vierailija
51/54 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei minuakaan niin ei ketään muuta, niih!!!!

Vierailija
52/54 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että nainen ei saisi olla hyvillään tällaisesta? Sama juttu kun sanoo että mua luullaan 10v nuoremmaksi. Kauhea inttäminen (vaikka ei ole ikinä edes nähnyt) että ei voi pitää paikkaansa, ootpa säälittävä jne. Mitä säälittävää siinä nyt on jos miehet moikkailee?

Vierailija
53/54 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen itsekin ja jatkuvasti äijät tulee ehdottelemaan kaikkea, kesällä 200 metrin kauppareissulla, sekä tullessa, että mennessä tultiin jututtamaan ja numeroakin koitti toinen pyytää. 37 vuotta oon ja kysyttiin kesällä yhden päivän aikana henkkarit viisi kertaa kuudesta ja sekin mis ei kysytty oli lähikauppa, jossa aikonaan joutu niit henkkareita koko ajan näyttelemään. No ihan kivalta se tuntuu. :)

Siis mihin tarvitset henkkareita kaupassa kuusi kertaa päivässä?

Vierailija
54/54 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän epätoivoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä