Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen nainen ja tänään jo kaksi tuntematonta miestä moikannut kadulla/puistossa?

Vierailija
12.09.2024 |

Oon ollut huonossa avioliitossa jo vuosia ja varmaan sokea kaikille muille miehille. Nyt harkitsen vakavasti eroa ja ekan kerran vuosiin huomaan että tällaista tapahtuu 😅

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aloittaja valehtelee. Liikun säännöllisesti ulkona jokaikinen päivä, Suomessa ei ole tapana tervehtiä ventovieraita, siihen ei törmää ikinä, enkä näe tuollaista missään. En voi tietenkään todistaa aukottomasti, että aloittaja valehtelee, mutta vuosien omakohtaiset kokemukset aloittajan väitteestä ei tue hänen juttuaan millään tavalla.

Aloitus on täysin keksitty valhe.

Vierailija
22/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Meitä kiinnostaa lähinnä 20 - 25 vuotiaat timmin nuoret neitoset, ei rupsahtaneet mummut.

M47

Harmi vaan että niitä parikymppisiä harvemmin kiinnostaa tuollainen kaltainen vanha ja pilaantunut liha.

Vierailija
24/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa muistit tehdä asiaankuuluvat rikosilmoitukset ahdistelusta?

Vierailija
25/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin välillä miehet moikkaavat vaikka en katso heihin päinkään lenkillä, eli kyse ei ole ystävällisestä moikkauksesta kun "katseet kohtaavat". Katson lähinnä kömpelöksi ja joskus epätoivoiseksi (jos vanhempi mies) iskuyritykseksi, sillä kaupungissa ei moikata tuntemattomia. Yleensä n. 10-15 v. vanhemmat miehet yrittävät jotain juttuakin alkaa lenkillä minulle vääntämään "onpa sulla kiva koira siinä". Tulee lähinnä vaan mieleen miten pedofiili lähestyy lapsia tai kauhuleffa Annabelle missä mielenvikainen demoni kuiskasi "I like your doll". Pysykin demoni kaukana! :D

t. 30 v. nainen

Varmaan noitten juttujen jälkeen aika usea kiertää moukat kaukaa

Vierailija
26/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että aloittaja valehtelee. Liikun säännöllisesti ulkona jokaikinen päivä, Suomessa ei ole tapana tervehtiä ventovieraita, siihen ei törmää ikinä, enkä näe tuollaista missään. En voi tietenkään todistaa aukottomasti, että aloittaja valehtelee, mutta vuosien omakohtaiset kokemukset aloittajan väitteestä ei tue hänen juttuaan millään tavalla.

Taikka voi sitten olla, että et ole tarpeeksi viehättävän näköinen..

Vierailija
27/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, kun ulkoilee paljon pystyy myös havainnoimaan muiden käytöstä, näkee paljon ihmisiä jatkuvasti. Suomessa ei vain ole olemassa kulttuuria tai tapaa jossa ventovieraat tervehtii toisiaan, siihen ei yksinkertaisesti törmää missään. Luulen, että aloituksen motiivit on keksiä satuja omasta päästään jotta tulee parempi mieli, siinä kaikki.

Vierailija
28/54 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kukaan ole koskaan yrittänyt siinä mielessä paitsi yksi kielletty sana nuoremapana mutta kyllä lenkillä saattaa vastaantulevat moikata ja nimenomaan miehet. Jotkut juttelevat mutta se on ihan normaalia ystävällistä jutustelua. Ehkä ihmiset ovat rennompia tuolla poluilla. En ole koskaan sitä miksikään iskemiseksi luullut eikä se sitä ole. On kivaa jutella ventovieraiden kanssa.

Vierailija
29/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole valhe, miksi ihmeessä ei tuollaista voisi tapahtua 😄 En varmasti ole ainoa jolle käynyt noin.

Nuorempana minut on ihan pysäytetty kadulle ja joku mies halunnut jutella. Okei, nuoret varmasti käyttäytyvät eri tavalla ja olen ollut oikeasti tosi kaunis silloin.

Voi olla että sitten näytin joltain, onhan se mahdollista. Hassua vaan että kaksi kertaa saman aamupäivän aikana! T. Ap

Vierailija
30/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kantasuomalaisia kuiten kumpikaan

Vierailija
31/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai kantasuomalaisia kuiten kumpikaan

Molemmat n. 30-40v täysin kantasuomalaisia miehiä! T. Ap

Vierailija
32/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko alasti?

Vierailija
33/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti eroat jos satunnaiset miehetkin jo alkaa muistuttaa, että ansaitset parempaa. Joo tervehtiminen on kiva tapa eikä se sen kummempaa tarkoita, mutta se on kummallekin osapuolelle helppo tapa piristää päiväänsä.

Vierailija
34/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tapa tervehtiä. Missä junttivyöhykkeellä oikein elät?

Vierailija
35/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking on alkanut?

Vierailija
36/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin välillä miehet moikkaavat vaikka en katso heihin päinkään lenkillä, eli kyse ei ole ystävällisestä moikkauksesta kun "katseet kohtaavat". Katson lähinnä kömpelöksi ja joskus epätoivoiseksi (jos vanhempi mies) iskuyritykseksi, sillä kaupungissa ei moikata tuntemattomia. Yleensä n. 10-15 v. vanhemmat miehet yrittävät jotain juttuakin alkaa lenkillä minulle vääntämään "onpa sulla kiva koira siinä". Tulee lähinnä vaan mieleen miten pedofiili lähestyy lapsia tai kauhuleffa Annabelle missä mielenvikainen demoni kuiskasi "I like your doll". Pysykin demoni kaukana! :D

t. 30 v. nainen

Ne panostaa tulevaisuuteen ja etsii potentiaalista omaishoitajaa.

Vierailija
37/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos naiset kuvittelevat nykyään liikoja itsestään jos pelkkä moikkaaminen saa heidät kuvittelemaan, että heitä halutaan ja heistä ollaan kiinnostuneita.

Vierailija
38/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita kommentteja!! 😅😅 Voiko olla myrkyllisempää ja inhottavampaa vastausta kun joku innoisssan kertoo tällaisesta ?

Niin onhan se kauheata kertoa faktoista ja todellisuudesta pilvilinnoissa ja tynnyrissä eläville naisille.

Vierailija
39/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, kun ulkoilee paljon pystyy myös havainnoimaan muiden käytöstä, näkee paljon ihmisiä jatkuvasti. Suomessa ei vain ole olemassa kulttuuria tai tapaa jossa ventovieraat tervehtii toisiaan, siihen ei yksinkertaisesti törmää missään. Luulen, että aloituksen motiivit on keksiä satuja omasta päästään jotta tulee parempi miel

"Et ymmärrä, kun ulkoilee paljon pystyy myös havainnoimaan muiden käytöstä, näkee paljon ihmisiä jatkuvasti."

Tarkoittaa siis suomeksi, että kyttää muiden tekemisiä.

Vierailija
40/54 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset moikkailevat Suomessakin tuntemattomia kadulla, kaupassa, hississä, samalla tavalla kuin maailmalla on tapana kaikissa ikäluokissa. Tämän moikkailun takana ei ole mikään iskuyritys vaan hyvä käytös. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi