Jenni Haukion tiedote Facebookissaan:
Sauli Niinistö on jakanut Jenni Haukion tiedotteen Facebookissaan:
Seiska-lehti on tänään 12.9. julkaissut perhettämme koskevan jutun olematta meihin missään yhteydessä ennen jutun julkaisua. Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani. Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa. Vietämme tavallista, onnellista ja mahdollisimman yksityistä arkielämää kodissamme. Kuten viimeisten 12 vuoden ajan, tulemme myös jatkossa pitämään myös Laaksolahden talomme.
Kommentit (396)
Jenni saa lapsilisään yksinhuoltajakorotuksen kun asuu eri osoitteessa kuin lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut mitä tässä ihmettelen on se, että miksi Haukiolla ei ole tuota turvakieltoa.
Varmaan siksi, että eivät ole enää kirjoilla yhdessä samassa asunnossa.
Jenni Haukio: "Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani."
Vierailija kirjoitti:
Huoh, lapsi pitää saada ylemmän keskiluokan Munkkaan hyvän alakoulun (ja esikoulun) alueelle.
Uskokaa nyt jo vihdoin, että lapsen lähikoulusta tässä on kyse.
No tämä. Mun kotikaupungissa paikallinen 💚 ja meidän perheen perhetuttu politiikko on kovasti tasa-arvoisuden, inkluusion maa han muu ton yms. puolestapuhuja ja asui perheensä kanssa kirjavalla alueella. Lasten tultua kouluikään muuttivat varakkaalle asuinalueelle. Sanoi syyn suoraan: kirjavalla alueella olisi liikaa ongelmallisia koulukavereita lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Jenni saa lapsilisään yksinhuoltajakorotuksen kun asuu eri osoitteessa kuin lapsen isä.
Paitsi että hän ei asu eri osoitteessa kuin lapsen isä.
Niin onhan se kivempi status käydä koulua Munkassa kun jossain Laaksolahden perukoilla. Voi olla toki kivempi lapsen kannalta asua rauhallisemmalla seudulla, mutta jokainen tekee toki mikä itselle paras tilanteessa ja moni ulkoinen asia määrää. Jennillä lyhyempi työmatka ja kuitenkin Helsingissä varmaan on paljon vierailua kuitenkin eri paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sormuksen pois ottaminen kerro yhtään mitään. Sen voi ottaa pois sormesta jostakin syystä ja sitten unohtaa laittaa takaisin. Me ei exän kanssa edes pidetty sormuksia kuin harvoin. Kumpikaan ei voinut pitää sormuksia töiden vuoksi ja sitten ne jäikin keittiön kaappiin lojumaan. Laitettiin ne sormeen jos mentiin baariin tai juhliin.
N45
Sä et ole entisen presidentin muija. Ei sun touhut kiinnosta ketään.
Et sitten tajunnut mun pointtia liittyen sormuksiin.
N45
Etkä sä mun. Selvennetään. Julkisuuden henkilön pitää olla vähän tarkempi noissa jutuissa jos ei halua turhia juoruja liikkeelle. Ihmiset kyttää kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa jos ei ole eronnut. Luulisin?
Mulle tuli kans mieleen, että lapsi halutaan hyvään alakouluun, siinähän on ranskan kielinenkin koulu vieressä. Lapsestahan ei ole mitään tietoa meillä, missä päikyssä on ollut jne.
Mutta vaikka ero olisikin kolkuttelemassa ovelle niin nopeasti torppasivat ero epäilyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia 2 asuntoa 12 km etäisyydellä! Luulisi olevan hankalaakin, roudata kalstareita paikasta toiseen.
Varmaan siksi, ettei Saulin ole nähty tekemässä muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Seiska ole valehdellut! Siihen niiden koko homma perustuu. Kaikki jutun asiat oli totta, mutta hölmöläiset itse alkaa vauhkoamaan jostain erosta. Seiska on Suomen luotettavin julkaisu, mutta sitä pitää osata tulkita oikein.
Luotettavin julkaisu? HUUTONAURUA :D
Sulla ei ole kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sormuksen pois ottaminen kerro yhtään mitään. Sen voi ottaa pois sormesta jostakin syystä ja sitten unohtaa laittaa takaisin. Me ei exän kanssa edes pidetty sormuksia kuin harvoin. Kumpikaan ei voinut pitää sormuksia töiden vuoksi ja sitten ne jäikin keittiön kaappiin lojumaan. Laitettiin ne sormeen jos mentiin baariin tai juhliin.
N45
N45
Etkä sä mun. Selvennetään. Julkisuuden henkilön pitää olla vähän tarkempi noissa jutuissa jos ei halua turhia juoruja liikkeelle. Ihmiset kyttää kaikkialla.
Äly hoi älä jätä. Myös julkkis voi jostakin syystä ottaa sormuksen pois sormesta ja unohtaa laittaa sen takaisin. Ihmisiä julkkiksetkin on eikä sormuksen poissa olemisesta voi oikeasti päätellä yhtään mitään. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa tämän kyllä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kans mieleen, että lapsi halutaan hyvään alakouluun, siinähän on ranskan kielinenkin koulu vieressä. Lapsestahan ei ole mitään tietoa meillä, missä päikyssä on ollut jne.
Mutta vaikka ero olisikin kolkuttelemassa ovelle niin nopeasti torppasivat ero epäilyt.
Eikö tuo poika olisi jo liian vanha ranskankieliseen kouluun, kun sinne mennään eskarin kautta?
Vierailija kirjoitti:
HE ASUVAT YHDESSÄ, ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Miten se pariskuntaa kytännyt seiska on sitten välttynyt näkemästä Saulia muuttopuuhissa?
"Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa."
Ehkä siksi. Että ei ole ollut mitään yhtä muuttokeikkaa, vaan tavaroita on viety pikku hiljaa. Seiskan tyyppi on sattunut paikalle juuri silloin, kun Jenni on ollut viemässä jotain asuntoon, ja kirjoittanut juttunsa tarkistamatta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Seiska ole valehdellut! Siihen niiden koko homma perustuu. Kaikki jutun asiat oli totta, mutta hölmöläiset itse alkaa vauhkoamaan jostain erosta. Seiska on Suomen luotettavin julkaisu, mutta sitä pitää osata tulkita oikein.
Luotettavin julkaisu? HUUTONAURUA :D
Sulla ei ole kaikki kotona.
Kyllä näin itse asiassa on. Seiska ei ole koskaan joutunut tuomituksi valheellisista jutuista. Vaikkakin jutut on todella raflaavaan tyyliin tehtyjä, eikä asianosaisten kohtelu ole aina diplomaattista, ovat ne tosia.
On sitä jollakin millä mällätä,monet kalliit asunnot+kesämökki. Salella vielä valtion ylläpitämä toimisto Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
N45
Selvennetään vielä. Julkisuuden henkilöllä ei ole mitään velvollisuutta suunnitella sormusten käyttöään sen perusteella, kyttääkö jossain kulman takana mahdollisesti jonkun roskalehden paparazzi.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo poika olisi jo liian vanha ranskankieliseen kouluun, kun sinne mennään eskarin kautta?
Mut jos hää on ollut siellä, vaikka asuvatkin muualla? Tai jossain muussa kielikoulussa. Kyllähän monet niin tekevät, kyllähän heillä kuskeja löytyy.
Seiska on kyllä viime aikoina mokaillut aiempaa enemmän. Yleensä tarkastaa asiat vähän paremmin ennen kuin julkaisee. Muutenhan Seiska olisi jatkuvasti oikeuden edessä jutuistaan.
N45