Jenni Haukion tiedote Facebookissaan:
Sauli Niinistö on jakanut Jenni Haukion tiedotteen Facebookissaan:
Seiska-lehti on tänään 12.9. julkaissut perhettämme koskevan jutun olematta meihin missään yhteydessä ennen jutun julkaisua. Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani. Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa. Vietämme tavallista, onnellista ja mahdollisimman yksityistä arkielämää kodissamme. Kuten viimeisten 12 vuoden ajan, tulemme myös jatkossa pitämään myös Laaksolahden talomme.
Kommentit (396)
Hyvin Seiskan aamuinen ankka oli kelvannut iltapäivälehdille.
Vierailija kirjoitti:
Akat täällä suu vaahdossa kälätti ja nyt sitten haukkuvat 7 päivää -lehteä. Saatanan daijut
Buahaaaahaaaa
No eihän syy koskaan itsessä ole, vaikka levittää vielä eteenpäinkin ilkeitä ja valheellisia juttuja. Minä kyseenalaistin siinä poistetussa ketjussa monen kommenttia, mutta kivenkovaan vaan haukuttiin Saulia vanhaksi ja Jenniä onnenonkijaksi joka jättää "vanhan ukon". Alapeukkuja vaan sateli, kun ehdotin, jotta eivät eroa...
On tämä ihmisten tyhmyys ja ennen kaikkea pahuus jo täysin ääretöntä, kun kaikki mahdollinen pitää solvata ja haukkua. Mitä teille raukoille on oikein tapahtunut, lauma hirviöitä. Ja omat lapset kasvavat samalla muotilla ja sitten ihmetellään niitä omia koulukiusaajia?
Eihän tuossa Seiskan jutussa mitään erosta puhuttu. Osaavat myydä lehteään kun on kiinnostava aihe.
No onhan niillä 30 vuoden ikäero ja saulikin jo 80 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kyllä heillä naimisiin mennessäänkin oli sekunnilleen tuo sama ikäero. Oletko ikärsisti?
Todella törkeää "ääneen" analysoida yksityisten ihmisten elämää. Täyttä sivistymättömyyttä. Ota oppia tästä pariskunnasta, fiksuja ja hienostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä taas oltiin 100 % varmoja erosta, kun tietolähteenä oli laatulehti Seiska, jota vielä ketjujen aloittajat tulkitsivat omalla tavallaan.
Joo, pöljät syynänneet jo kun ei ole sormustakaan jossain kuvassa ollut. Voi myssyn tyhjyys. Luulisi jo hävettävän ;D
Vierailija kirjoitti:
Nolo Seiska!
Yhtä noloja olemme me, jotka heti uskomme Seiskan jutut.
Enemmän mä ihmettelen miksi Jenni selittelee Facebookissa. Ei heidän mielestäni olisi tarvinnut reagoida Seiskan juttuun millään tavalla. Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei seiskalla meni pieleen koko homma, just kun oli melkein mehukkaan jutun saamassa että eroavat niin ei.
Minä kun luin tuon seiskan jutun aamulla, niin eihän siinä edes väitetty jennin muuttaneen yksin, vaan mainittiin ettei Saulin turvakiellon takia nähdä hänen tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kyllä heillä naimisiin mennessäänkin oli sekunnilleen tuo sama ikäero. Oletko ikärsisti?
Todella törkeää "ääneen" analysoida yksityisten ihmisten elämää. Täyttä sivistymättömyyttä. Ota oppia tästä pariskunnasta, fiksuja ja hienostuneita.
Ah tätä persujen ulinaa, ovat niin olevinaan empaattisia
Ei Haukion tarvitse selittää asioitaan. Outoa on.
Minäkin taisin muuton aikana ja muutenkin usein ilman vihkisormusta kun se on vaan tiellä arjessa. Eipä tässä koko aikaa olla käsikynkässä miehen kanssa muutenkaan, kuitenkin tukevasti yhdessä. Kaikilla pareilla ei tapana ole tehä kaikkea yhdessä, voisin kuvitella kun on noin iso ikäero että entistä enemmän on erilaisia menoja.
Niin no seiskan juttu lienee ihan totta mutta sormuksettomana kuljeskelu herättää silti ihmetystä. Kun kyse on noinkin näkyvästä parista.
Mä epäilen, että painoivat siellä paniikkinappulaa kun erosuunnitelmat tuli liian äkkiä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin taisin muuton aikana ja muutenkin usein ilman vihkisormusta kun se on vaan tiellä arjessa. Eipä tässä koko aikaa olla käsikynkässä miehen kanssa muutenkaan, kuitenkin tukevasti yhdessä. Kaikilla pareilla ei tapana ole tehä kaikkea yhdessä, voisin kuvitella kun on noin iso ikäero että entistä enemmän on erilaisia menoja.
Jep, itse suosittelen kaikkia ottamaan sormukset pois, kun kantaa jotain tai tekee raskasta työtä. Sormus voi tarttua kiinni ja irroittaa pahimmillaan koko sormen. Itse unohdin kerran sormuksen sormeen, kun kannoin painavaa ruukkua. Sormus meni ihan mutkalle ja kivet irtosi. Siitä selvisi onneksi vain rahalla.
Puolivirallinen ilmoitus että asuvat tahollaan, ja Saulilla tukenaan kaikki se mitä tarvitsee milloinkin, vanhuuskin tulee vastaan eittämättä.
Parempi olisi ollut kommentoimatta koko seiskaa. Selittelyssä se vaara että asiat yltyy ja nuo haaskatoimittajat kun alkaa kaivelee entistä enemmän asioita niin keksivät taas mukamas uutta jutun juurta. Suomi on liian pieni maa paparazzeille, täällä ei riitä jutuille aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Seiskalla taitaa mennä huonosti, kun eivät enää edes tarkista juttujensa taustoja.
Miten niin "enää"?
Kerran luin parturissa Seiskan, ja totesin että olipa jännää, uutislehti ilman yhtään uutista.
Aik ikävänsävyinen tuo Seiskan juttu. En tykännyt yhtään. Toivottavasti he saavat olla ja elää rauhassa Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no seiskan juttu lienee ihan totta mutta sormuksettomana kuljeskelu herättää silti ihmetystä. Kun kyse on noinkin näkyvästä parista.
Mä epäilen, että painoivat siellä paniikkinappulaa kun erosuunnitelmat tuli liian äkkiä julkisuuteen.
Hänet oli nähty ilman sormusta MUUTON aikana.
Ja täällä taas oltiin 100 % varmoja erosta, kun tietolähteenä oli laatulehti Seiska, jota vielä ketjujen aloittajat tulkitsivat omalla tavallaan.