Mitä on syynä tähän? Sanon koiranomistajalle ei kiitos korjemme kohtaamiselle ulkoilutilanteessa
Silti joskus koiranomistajat perustelevat ja haluaa välttämättä että koiramme tapaavat.
Miksi oi miksi.
Kommentit (7)
Kaikki rakit pitäisi laittaa säkkiin ja mereen. Kivi painoksi.
Ton takia päätin, että seuraavan koiran hankin vasta kun pystyn muuttamaan jonnekin maaseudulle, missä on mahdollisimman vähän ihmisiä.
En koskaan lenkillä anna koirani nuuskutella toisten koirien kanssa. Olemme lenkillä, emme tutustumassa muihin. Tapaamme koiran "kavereita" muissa merkeissä erikseen. Jos joku tulee vastaan niin otan koiran kauimmaiselle puolelle ja mennään reippaalla vauhdilla ohitse. Joskus se on kyllä vaikeaa kun ihmiset pitävät koiriaan 10 m flexin päässä eivätkä ymmärrä väistää. On hämmästyttävää kuinka moni käyttäytyy kuin olisi jokin välttämättömyys päästää koirat nuuhkimaan toisiaan.
201 kilogrammainen taostelukoirani bitbulla/leijonan risteytys syö jokaisen koiran joka tullee 10 metrin lähei syyteen
Kisjanomistajien ljemmikit ovat koreenomistajien mielettömyysvallan armoilla!
Korjemme??? Oletan, että koiriemme.
Ja joo, jos ei halua tavattavan, huikkaa vaikka kauempaa "tämä on aggressiivinen muille, ohitetaan toisemme kauempaa". Yleensä aggression väittämisellä saa toisen kauemmas vaikka oma koira olisi lutumussu. Jos alkaa selittelee jotain "haluan kouluttaa koiraani jene jene", ei kaikki sellaisesta välitä. Mutta purevaa vuffea varovat.
Koska liian moni on käytöstavaton moukka. Tulee vain minä minä ja mun tarpeet ja muiden mielipiteet eivät kiinnosta, eikä niillä ole mitään arvoa. On oikeasti surkeaa huomata, miten itsekkäitä ja tahdittomia törppöjä on joka puolella liikenteessä. Esimerkkejä on loputtomiin, mutta tuon itsekkään käytöksen yksi ilmenemismuoto on tuo, että ei kunnioiteta toisen toiveita tai toisen henkilökohtaista tilaa.