Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukion tiedote Facebookissaan:

Vierailija
12.09.2024 |

Sauli Niinistö on jakanut Jenni Haukion tiedotteen Facebookissaan:

Seiska-lehti on tänään 12.9. julkaissut perhettämme koskevan jutun olematta meihin missään yhteydessä ennen jutun julkaisua. Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani. Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa. Vietämme tavallista, onnellista ja mahdollisimman yksityistä arkielämää kodissamme. Kuten viimeisten 12 vuoden ajan, tulemme myös jatkossa pitämään myös Laaksolahden talomme.

https://www.facebook.com/niinisto

Kommentit (396)

Vierailija
161/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Seiska ole valehdellut! Siihen niiden koko homma perustuu. Kaikki jutun asiat oli totta, mutta hölmöläiset itse alkaa vauhkoamaan jostain erosta. Seiska on Suomen luotettavin julkaisu, mutta sitä pitää osata tulkita oikein.

Luotettavin julkaisu? HUUTONAURUA :D

Sulla ei ole kaikki kotona.

Kyllä näin itse asiassa on. Seiska ei ole koskaan joutunut tuomituksi valheellisista jutuista. Vaikkakin jutut on todella raflaavaan tyyliin tehtyjä, eikä asianosaisten kohtelu ole aina diplomaattista, ovat ne tosia.

Luulen, että seiska tulee pyytämään anteeksi tätä juttua. Vaikka se on juorulehti, niin tosiaan ei ole koskaan jäänyt kiinni valheista. Seiskassa on enemmän suoruutta ja rehellisyyttä kuin Ylessä.

Vierailija
162/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Seiska ole valehdellut! Siihen niiden koko homma perustuu. Kaikki jutun asiat oli totta, mutta hölmöläiset itse alkaa vauhkoamaan jostain erosta. Seiska on Suomen luotettavin julkaisu, mutta sitä pitää osata tulkita oikein.

Kyllä näin itse asiassa on. Seiska ei ole koskaan joutunut tuomituksi valheellisista jutuista. Vaikkakin jutut on todella raflaavaan tyyliin tehtyjä, eikä asianosaisten kohtelu ole aina diplomaattista, ovat ne tosia.

Tuohan on puppua. Seiska on vaikka kuinka monta kertaa joutunut laatimaan oikaisuja uutisiinsa Marinin peruutetusta lennosta Ylen päätoimittajaa koskevaan uutisointiin saakka. Ei virheet johda lähtökohtaisesti oikeuteen. Kaikki vaan ei lue oikaisuja ja alkuperäinen virheitä sisältävä uutinen jää ihmisten mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha törkylehti jonka "toimittajat" kyttäävät ihmisiä pusikoissa, järkyttävää touhua.

Mutta sullehan seiska on raamattu jota palvot ja uskot kaiken, olet yököttävä.

Vierailija
164/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että seiska tulee pyytämään anteeksi tätä juttua. Vaikka se on juorulehti, niin tosiaan ei ole koskaan jäänyt kiinni valheista. Seiskassa on enemmän suoruutta ja reh

Mitä horiset? Seiska on lukuisia kertoja julkaissut virheellistä tietoa. Niistä selviää, kun laatii oikaisun jälkikäteen. Ylen päätoimittajaa koskevassa uutisessakin oli useita oikaisua vaatinutta virhettä.

Vierailija
165/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, lapsi pitää saada ylemmän keskiluokan Munkkaan hyvän alakoulun (ja esikoulun) alueelle. 

Uskokaa nyt jo vihdoin, että lapsen lähikoulusta tässä on kyse. 

Ei kai ne nyt mihinkään Munkkiniemeen muuta? Taitaa olla hämäystä koko muuttoilmoitus. Kuusisaareen tai Lehtisaareen tai jonnekin Espooseen ehkä? Ja tuskin se lapsi menee mihinkään julkiseen kouluun.

Vierailija
166/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että seiska tulee pyytämään anteeksi tätä juttua. Vaikka se on juorulehti, niin tosiaan ei ole koskaan jäänyt kiinni valheista. Seiskassa on enemmän suoruutta ja reh

Suoruutta ja rehellisyyttä, ei jukoliste olet sekaisin.

Vierailija
167/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että seiska tulee pyytämään anteeksi tätä juttua. Vaikka se on juorulehti, niin tosiaan ei ole koskaan jäänyt kiin

Joillekin se on raamattu jossa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
168/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, lapsi pitää saada ylemmän keskiluokan Munkkaan hyvän alakoulun (ja esikoulun) alueelle. 

Ei kai ne nyt mihinkään Munkkiniemeen muuta? Taitaa olla hämäystä koko muuttoilmoitus. Kuusisaareen tai Lehtisaareen tai jonnekin Espooseen ehkä? Ja tuskin se lapsi menee mihinkään julkiseen kouluun.

Eiköhän tuo naapurimaa vakoile ex-presidenttiä ja hänen puolisoaan, jotta melko tyhmää olisi ilmoittaa heille, minne muuttavat. Käyttäkää päätänne. Se voi tuo seiska olla juonessa mukana.

Vierailija
169/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että seiska tulee pyytämään anteeksi tätä juttua. Vaikka se on juorulehti, niin tosiaan ei ole koskaan jäänyt kiinni valheista. Seiskassa on enemmän suoruutta ja rehellisyyttä kuin Ylessä.

Tirsk!

Vierailija
170/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein Seiska on vihjannut jonkun erosta eikä niin ole tapahtunutkaan? Esimerkkiä kiitos. 

Vierailija
171/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin kirjoitin täällä, että odottakaa nyt..... En pätkään uskonut mihinkään eroon. 

Vierailija
172/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska on kyllä viime aikoina mokaillut aiempaa enemmän. Yleensä tarkastaa asiat vähän paremmin ennen kuin julkaisee. Muutenhan Seiska olisi jatkuvasti oikeuden edessä jutuistaan. 

Seiska ei ole tässä tapauksessa mokaillut yhtään mitään. Kaikki alkuperäisessä jutussa kerrottu pitää 100 % paikkansa. 

Vierailija
173/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo naapurimaa vakoile ex-presidenttiä ja hänen puolisoaan, jotta melko tyhmää olisi ilmoittaa heille, minne muuttavat. Käyttäkää päätänne. Se voi tuo seiska olla juonessa mukana.

Luuleeko joku, että on jokin salaisuus, missä ex-presidentit asuu? Kuka tahansa voi pyytää nähtäväkseen talon osakasluettelon. Lisäksi Jennin tiedot on julkisia ja itse ilmoitti, että koko perhe muutti. Ei tarvita tiedustelupalvelua asian selvittämiseen.

Vierailija
174/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kioskilla ja siellähän se Hörkön klikkijuttu oli Seiskan kannessa.

Vierailija
175/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia paskalehtiä on Iltasanomat ja Iltalehti.

Vierailija
176/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro on 6-vuotias, jos halusivat esim. ranskalaiseen kouluun saattaahan olla että on juuri aloitellut eskarin siellä. Pitää olla kirjoilla Helsingin puolella (ellei ex. pressan lapsi saisi poikkeuksella paikan ehkä joka tapauksessa) mutta helpottaa viemistä kuitenkin jos myös asuu niillä kulmilla.

Vierailija
177/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein Seiska on vihjannut jonkun erosta eikä niin ole tapahtunutkaan? Esimerkkiä kiitos. 

Siinä taas yksi joka lukee seiskaa kuin raamattua, huoh.

Vierailija
178/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kämppä, jos on tuo Tiilimäki. Lämmönlähde raskas polttoöljy. Kaupat tuossa tehty jo 25.4.

Vierailija
179/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro on 6-vuotias, jos halusivat esim. ranskalaiseen kouluun saattaahan olla että on juuri aloitellut eskarin siellä. Pitää olla kirjoilla Helsingin puolella (ellei ex. pressan lapsi saisi poikkeuksella paikan ehkä joka tapauksessa) mutta helpottaa viemistä kuitenkin jos myös asuu niillä kulmilla.

Ei ranskalaiseen kouluun tarvitse olla kirjoilla Helsingissä, sehän on valtion koulu.

Vierailija
180/396 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ranskalaiseen kouluun tarvitse olla kirjoilla Helsingissä, sehän on valtion koulu.

Sehän hyvä sitten ei olis tarvinnut ainakaan sen takia muuttaa. Mutta hyvä tietenkin asua lähistöllä oli koulu sitten mikä vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi