Miksi muut paitsi minä pystyvät laihtumaan nopeasti
Minä olen ollut koko elämäni (lievemmin) ylipainoinen ja vauvavuosina lihosin niin että painoindeksi oli yli 35.
Olen kahden pt:n ruokavaliovalmennuksen aikana onnistunut laihtumaan 12 kiloa. Ennen en saanut kun muutamia kiloja pois ja aina tuli korkoken kera takaisin.
Olen saanut kiinnostuneita kyselyitä tuosta valmennuksesta. Moni sanoo, että voisivat aloittaa sen, kunhan painoa lähtee alussa kilo viikossa, että motivoi (ja eivät ole mitään jättiläiskokoisia).
Minulla on valmennuksen aikana lähtenyt n 400-500g viikossa, max 700g ja joskus 0-200g/viikko.
Nyt olen taas aloittanut valmennuksen, painoa ei ole vielä parissa viikossa lähtenyt yhtään.
Vaikka 12 kiloa on hyvä saavutus (10 kuukaudessa), niin ärsyttää että toiset voi yhden valmennuksen aikana pudottaa tyyliin saman verran....
Kommentit (22)
No minä laihdutin molempien synnytysten jälkeen puolessa vuodessa 22 kg ihan vain syömällä todella vähän, eikä kilot tulleet takaisin, vaikka täällä niin aina väitetään.
Eli se todella vähän oli kahvia, vettä, leipä ja leikkele ja tomaatteja. Eli ei mitenkään terveellistä eikä todellakaan helppoa.
Ok, ei siinä sitten muuta kun treenaamaan 3 tuntia päivässä ja syömään tosi vähän ja jättämään työ.
Tärkeintä että laihtuu nopeasti.