Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kommentit (100)
Kyllä töitä on n. 11e tuntipalkalla saatavilla, jotkut firmat tarjoaa työntekijöilleen monen tuhannen palkkioita jos löytävät työntekijän joka pysyy ainakin vuoden töissä. Toki kuluttavassa ja yksitoikoisessa työssä koneen äärellä ilman ylenemismahdollisuutta, sillä suorittavan työn tekijöistä pula.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Jos on rikosrekisteri, ei saa mitään töitä. Vaihtoehdot ovat KELA ja tuottoisat uudet rikokset.
Ihmettelen myös. Harvassa paikassa on "edullinen" vuokra. Tuota luokkaa kaikki vuokrat ovat, koska nousseet. Myös kunnan yksityistämä vuokratalokaksio taisi olla tuota luokkaa ja vanha asunto. Ehkei ollut edes lasitusta. Vuokraaminen taitaa olla aikansa elänyttä, miten se auttaa pienituloisia, hinta voi ponnahtaa vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä töitä on n. 11e tuntipalkalla saatavilla, jotkut firmat tarjoaa työntekijöilleen monen tuhannen palkkioita jos löytävät työntekijän joka pysyy ainakin vuoden töissä. Toki kuluttavassa ja yksitoikoisessa työssä koneen äärellä ilman ylenemismahdollisuutta, sillä suorittavan työn tekijöistä pula.
Oho! Hyvin.erikoista! Tänne tuli postaus 1980-luvun Ruotsista! Siellä oli noita palkkioita uuden työkaverin löytämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Rikosrekisteriä ei saa tarvitse vuokranantajalle esittää eikä hän saa sellaista edes pyytää.
Vuokravelka ja luottotietojen puute näkyy vuokranantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Jos on rikosrekisteri, ei saa mitään töitä. Vaihtoehdot ovat KELA ja tuottoisat uudet rikokset.
Myös luottorekisterin merkintä estää tehokkaasti työllistymisen.
Minäkin olen hakenut halvempaa asuntoa enkä ole löytänyt. Nyt kela katkaisi tukeni ja jätti minut ilman lääkkeitä ja muuta. Olen vanha ja sairas. Kuka minua auttaa?
Onko edes laillista jättää ihminen ilman toimeentulotukea, jos hän ei onnistu löytämään halvempaa asuntoa?
Ei kai se nyt Orpon vika ole jos joku ei ole työtä tehnyt kahteenkymmeneen vuoteen
No muuta pois, onhan se meille korkeita veroja maksaville helpotus
Kerro mistä saan halvemman? Olen yli 300 asuntoon hakenut parin kuukauden aikana ja yhteen näyttöön päässyt.
Ap