Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti
Ei ole mikään jankuti vaan ajankohtainen asia
Ap
Hanki itsellesi sugardaddy, joka antaa sulle lahjakortteja ruokakauppaan, niin pärjäät hyvin.
Oletko brändännyt itseäsi? Esimerkiksi rikosrekisterin voi kääntää vahvuudeksi. Vuokrasopimuksen mukana tulisi palovakuutus vuokranantajan asuntoon? Siis ettei pala niin helposti kun muuten palaisi jne.
Vai pakottaa? Eli Ritvat ja Marja-Leenat, joilla varmaan muutakin tekemistä olisi, tulevat kantamaan sun kamoja kadulle henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei pakota.
Ohjaa vain, ja ihan vain sinun taloudellisen tilanteesi parantamiseksi.
Kela on sinun ystäväsi, auttajasi ja pelastajasi joka vapauttaa sinut työn kahleista.
Kela pitää sinusta parempaa huolta kuin vanhempasi ovat koskaan kyenneet.
Ilkeät ,pahamieliset vanhempasi eivät koskaan suostuisi rahoittamaan sinun elämääsi.
Kela on sinulle kuin se vastuullinen rakastava perhe jota sinulla ei koskaan ollut.
Niin se vaan menee..
Minua jotenkin säälittää ne kaikki sosiaalituen varaan hylätyt ihmiset . On niin surullista miten huonoissa oloissa he ovat joutuneet elämään vastuuttomien vanhempiensa kanssa. Ei rakkautta, ei välittämistä. Julmasti vain heidät heitettiin ulos lapsuuden kodistaan , ilman että heillä olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia itsenäisesti selvitä elämässä.
Onneksi on kuitenkin valtio joka pitää heistä huolen. Suuri joukko uutteria hyvän kasvatuksen saaneita ihmisiä jotka lahjoittavat omista vähäisistäkin rahoistaan näille ressukoille kaiken mitä he tarvitsevat.
On surullista miten paljon näitä lähes sadistisia ilkeitä vanhempia onkaan olemassa joiden lapset nyt joutuvat turvautumaan ihmisten hyvään tahtoon.
Minä niin ymmärrän sen pelon, epätoivon ja turvattomuuden tunteen mikä näillä raukoilla on. Sen henkisen hädän ja tuskan.
Lohduttautukaa ajatuksella,että rakastava jumala ottaa teidät pian luokseen ja kärsimyksenne maan päällä loppuu yhteiskunnan varojen huvetessa.
Jumala teitä siunatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vai pakottaa? Eli Ritvat ja Marja-Leenat, joilla varmaan muutakin tekemistä olisi, tulevat kantamaan sun kamoja kadulle henkilökohtaisesti?
Ritvat ja Marja-Leenat on jo eläkkellä tai ainakin kohta jäämässä eläkkeelle.
Itse saatan joutua työttömäksi vuodenvaihteess, ja olen tätä miettinyt. Omalla paikkakunnalla on työt tosi vähissä, etenkin kun on paljon terveydellisiä rajoituksia. Mutta, pärjäisin täällä pelkällä työttömyysetuudella enkä tarvitsisi asumistukia tms, koska asumiskulut on 2000 euroa vuodessa.
Eri asia, jos pitäisi muuttaa työn perässä. Sitten olisi tämän asunnon kulut ja uuden asunnon kulut. Melko järjetöntä.
"Itä-Uudenmaan edunvalvontatoimisto - Itä-Uudenmaan edunvalvontatoimisto" https://oikeus.fi/edunvalvonta/ita-uudenmaanedunvalvontatoimisto/fi/ind…
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kelaa sitä.
Eteen vai taaksepäin?
Voi miten paljon näitä yyhhoo äitien päin persettä kasvattamia ihmis riepuja oikeasti onkaan. Huøran penikoita kuten vaari kauniisti asian ilmaisi.
Rakennusalalla on paljon rikollisia. Hyvällä mäihällä löydät sieltä rikoskumppaneita!
Johan sä kerran muutit, Konala. Miten sun vuokra nousi kuukaudessa muuten jälkeen jo yli satasen?
Mistä syystä oot ollut istumassa? Seksirikoksesta?
Lähes sama tilanne, sosiaalitoimisto ei auta he vain laittoi listan käskee hakea sellaisista toimistoista jotka vaatii ehjät luottotiedot. Ja kun kysyy uudestaan taas sama lista jossa ne luottotiedot vaativat toimistot. Ei auta vaikka laittaisi 10 hakemusta samoihin, säännöt on. Ja velkaa olen maksanut poiskin ja työtä hakenut, se ei kuitenkaan tehoa asunnon löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Töitä haettu melkein 20 vuotta
Ap
Jos et 20 vuodessa ole saanut itse mitään aikaseksi ja hetaat vaan valittaa kun et ole koskaan ottanut vastuuta omasta elämästä niin nyt on sitten aika muutta johonkin pikkukylään missä on oikeasti halpaa sinun kaltaisia oummeja on kyllästytty elättämään kun te ette itse edes yritä mitään
Tämä ei voi muuttaa mihinkään muualle, koska hänellä on mummon perintöhuonekalut eikä ketään kaveria, joka kantaisi. Mummo tosin kantoi itse omat perintöhuonekalunsa hänelle sisään ennen kuolemaansa, mutta 190+ cm, 90+ kg narukäsi, joka roikkuu joka päivä kuntosalilla, ei voi kantaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti
Ei ole mikään jankuti vaan ajankohtainen asia
Ap
Olet tehnyt tämän saman aloituksen ties kuinka monta kertaa, lopeta jankutus.
Konala kerro miksi sinulla on rikosrekisteri?!