Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Vierailija
11.09.2024 |

Kela pakottaa muuttamaan halvempaan asuntoon, vuokra 890€/kk mistä saisin halvemman? Luottotiedot menneet, työtön olen, rikosrekisteri on?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Tunge uppi perseesees.

Vierailija
42/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti

Ei ole mikään jankuti vaan ajankohtainen asia

Ap

Olet tehnyt tämän saman aloituksen ties kuinka monta kertaa, lopeta jankutus.

Niin kauan kun ongelma on ajankohtainen niin teen aloituksen

Ap

Vierailija
44/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteriä ei saa tarvitse vuokranantajalle esittää eikä hän saa sellaista edes pyytää. 

Vierailija
45/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiossa asutaan, keskustaan pari kilometriä, vuokra 790+ vesimaksu, itse maksetaan. Joten varmaan sinäkin voit muuttaa halvempaan 

Vierailija
46/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pakottaa, verorahoilla ois tärkeämpiäkin kohteita kuin tollaset luuserit!

Vierailija
47/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. 

Sitä vaan tähän kommentoin, että Kela tulee tekemään noita muuttokehotuksia halvempiin asuntoihin jatkossa yhä enemmän. Jos nyt on vuokra jostain vanhasta kämpästä 540, ens vuonna se tulee nousemaan ainakin 560:een, mutta mitkään asumistuen tai työttömyysetuuden määrät eivät tule nousemaan muutamaan vuoteen... joten niitä muuttokehotuksia tulee satamaan lisää. Eikä auta, että joku 540 on nyt tällä hetkellä halvinta tasoa ja asunto ei yksiö.

Niin, että sellaista.

Pitää kai kattella jotain autiotaloja jossain pellon ja mettän laidalla, jonne menee sitten hiirien ja rottien seuraksi, lämmitystä ei tokikaan voi sitten asuntoon saada, ettei mene koko tönö poroksi.

Tampereelta on kuulunut jo huonoja uutisia: Lapsiperheitäkin joutunut häädetyiksi, nuoret joutuvat myymään seksipalveluita saadakseen elämiseen tarvittavaa rahaa... No? Orpo, hyvinkö menee?

Häätöjä on ollut vuosikymmeniä, ei mikään uusi asia, ei se että on lapsia tee ihmisestä hyvää laskujen maksajaa. Nuoret myy itseään ja ovat tehneet sitä vuosia vain huumeiden takia 

Vierailija
48/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töitä haettu melkein 20 vuotta

Ap

Jos et 20 vuodessa ole saanut itse mitään aikaseksi ja hetaat vaan valittaa kun et ole koskaan ottanut vastuuta omasta elämästä niin nyt on sitten aika muutta johonkin pikkukylään missä on oikeasti halpaa sinun kaltaisia oummeja on kyllästytty elättämään kun te ette itse edes yritä mitään

Tämä ei voi muuttaa mihinkään muualle, koska hänellä on mummon perintöhuonekalut eikä ketään kaveria, joka kantaisi. Mummo tosin kantoi itse omat perintöhuonekalunsa hänelle sisään ennen kuolemaansa, mutta 190+ cm, 90+ kg narukäsi, joka roikkuu joka päivä kuntosalilla, ei voi kantaa mitään.

Ei myöskään tee oikeasti mitään  asioidensa eteen vaan odottaa että tarjoillaan valmiina. Ei oikeasti mieti voisiko työnhakuvalmiuksia parantaa, voisiko hakemuksia parantaa, mitä voisi ja pitäisi tehdä päästäkseen opiskelemaan eikä luovu vaatimuksistaan työn ja palkan suhteen eikä jousta yhtään siitä mihin rahansa käyttää. Kaikkeen on vastaus en pääse, ei onnistu en voi enkä halua.

Vierailija
49/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti

Ap

Ap

Miksi jankutat kun mikään vastaus ei sulle kuitenkaan kelpaa, olet aivoton idiootti.

Vierailija
50/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei voi tietää nykypäivänä, onko sitä töissäkään enää kuukauden, kolmen kuukauden, puolen vuoden tai vuoden päästä. Sitten kun työt loppuvat, niin kuinkas se suu sitten pannaan? Toki, jos on aikoinaan älynnyt lähteä tekemään työuraa esim. hautausalalle, niin sitten ei ole niin pelkoa töiden loppumisesta. Pahinta kyseisellä alalla on se, että kohta rupeaa ruumisarkkua menemään enemmän kuin mitä ehtii naulaamaan. Ostajia riittää arkena ja sunnuntaina.

Vierailija
51/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan

Vierailija
52/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja

Vierailija
53/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene metsään keräämään sieniä ja marjoja

Vierailija
54/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea yrittäjäksi

Vierailija
55/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppis 👴🏻🥹

Vierailija
56/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkea rautakaupassa

Vierailija
57/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee

Vierailija
58/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töihin ei mennä vaan haetaan satojen tuhansien muiden kanssa.

Vierailija
59/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti

Ap

Ap

Millä tavalla ongelma on ajankohtainen? Sähän muutit jo heinäkuussa toiseen asuntoon Konalassa. Miksi sun vuokrasi on noussut nyt 100 euroa?

Vierailija
60/100 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töitä haettu melkein 20 vuotta

Ap

Jos et 20 vuodessa ole saanut itse mitään aikaseksi ja hetaat vaan valittaa kun et ole koskaan ottanut vastuuta omasta elämästä niin nyt on sitten aika muutta johonkin pikkukylään missä on oikeasti halpaa sinun kaltaisia oummeja on kyllästytty elättämään kun te ette itse edes yritä mitään

Tämä ei voi muuttaa mihinkään muualle, koska hänellä on mummon perintöhuonekalut eikä ketään kaveria, joka kantaisi. Mummo tosin kantoi itse omat perintöhuonekalunsa hänelle sisään ennen kuolemaansa, mutta 190+ cm, 90+ kg narukäsi, joka roikkuu joka päivä kuntosalilla, ei voi kantaa mitään.

Ei myöskää

Ja rahat lähtee kädestä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta. Ei voi mitään.