Inhoatteko kännisiä ihmisiä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä kun etenkin humalaisilla naisilla on tapana kaivautua juttuineen turhan syvälle ja usein liian henkilökohtaisille alueille. Tämä tekee heistä ärsyttäviä.
Joo, ei saakeli sitä avautumisen ja bondaamisen tarvetta. Ja rajattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä kun etenkin humalaisilla naisilla on tapana kaivautua juttuineen turhan syvälle ja usein liian henkilökohtaisille alueille. Tämä tekee heistä ärsyttäviä.
Mitä syvällistä on painu vi**uun tai mitä sä siinä ootat, ovi on tuolla!!!
Henkilökohtaisen kyllä allekirjoitan. Mikä pervo sä oot? Homo!! Tonnäkösellä luulis olevan naisia jonoks asti ja räkänauru päälle.
Kyllä niihin jonkinlainen inho ja suorastaan viha kehittyi lapsuudessa. Hyvä mies oli isäukko selvin päin mutta kännissä yksi helvetin piru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syvällistä on painu vi**uun tai mitä sä siinä ootat, ovi on tuolla!!!
Henkilökohtaisen kyllä allekirjoitan. Mikä pervo sä oot? Homo!! Tonnäkösellä luulis olevan naisia jonoks asti ja räkänauru päälle.
Jotkut laadukkaammat miehet pääsevät jopa läheisempiin kontakteihin naisten kanssa, eikä tuolleen heti ajeta pois töykeästi.
En vihaa tai inhoa vaikka itse en juo. Kaikkea moukkamaista käytöstä kännissä tai selvinpäin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
En juo. Nollatoleranssi humalaisiin.
Minusta tulee vain väsynyt ja hiljainen humalassa. Onko se niin paha?
Inhoan yli kaiken humalaisia. Aviopuolisoni on absolutisti ja minäkin melkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa ketään <3
Etkö edes itseäsi?
En tietenkään!
Känniset naiset on ookoo...varsinkin kovassa kännissä..helpompi hoidella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa ketään <3
Etkö edes itseäsi?
En tietenkään!
Oletko edes Suomalainen?
Vain jos he munaavat itsensä oikein kunnolla minun vahingonilokseni kännissä heiluessaan. Muutoin sietävät saada turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa ketään <3
Etkö edes itseäsi?
En tietenkään!
Oletko edes Suomalainen?
Tietääkseni. Olen uskossa oleva kristitty, ja meidän tulee kohdata ihmiset rakkaudella ja lempeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Känniset naiset on ookoo...varsinkin kovassa kännissä..helpompi hoidella!
Ja niistäpä on suurtakin iloa, taitaa raiskauksen tunnusmerkitkin täyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa ketään <3
Etkö edes itseäsi?
En tietenkään!
Oletko edes Suomalainen?
Tietääkseni. Olen uskossa oleva kristitty, ja meidän tulee kohdata ihmiset rakkaudella ja lempeydellä.
Entä kun rakkaus ja lempeys ei auta? Oletko sitä mieltä ettei kristitty saa puolustaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En inhoa ketään <3
Etkö edes itseäsi?
En tietenkään!
Oletko edes Suomalainen?
Pientä epävarmuutta siis on. Epäilen vahvasti, että olet muualta kuin täältä. Oletkohan kotiutunut tänne oikeasti jos et inhoa ketään etkä edes itseäsi kun juot raakaa viinaa yksin sohvalla.
Ex muijasta tuli hirveä reuhaaja kännissä, ollessani. En tykännyt.