Miten miehen pitäisi vastata, kun työkaverinainen kysyy mielipidettä toisen työkaverinaisen ulkonäöstä?
Työkavereiden ulkonäköähän ei saisi kommentoida, mutta suoraa kysymystä on hankala sivuuttaa kokonaan.
Vastasin että kaikki naiset ovat kauniita ja hymyilin leveästi.
Kommentit (47)
Sanot, että ei sulla ole mielipiteitä työkaverien ulkonäöstä.
Kysyisin takaisin, että miksi kysyt. Koska aika outoa käytöstä kysellä tollasia.
Kuvailet kaluasi ja sitä, kuinka runkkaat hänen ulkonäölleen kun kuvittelet hänet alasti ja kuinka työnnyt hänen reikiinsä 👍🏻
Typerä kysymys, typerä nainen. Pysy kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet kaluasi ja sitä, kuinka runkkaat hänen ulkonäölleen kun kuvittelet hänet alasti ja kuinka työnnyt hänen reikiinsä 👍🏻
Veljeni kuoli noin.
Ihan selvä ansa, ei tuossa oikein voi voittaa muutakuin kommentoimalla jotakin ympäripyöreää. Tuolla ylempänä kommenteissa oli pari ihan hyvää heittoa jonka voi heittää.
Minä olen aina pisteyttänyt koko yksikön naiset kauneimmasta rumimpaan ja kerron kysyjälle rehellisen mielipiteeni. Yksi on kokonaisuutena ehdoton kymppi. Ysejä on muutama, suurin osa kaseja, seiskoja tai kutosia. Meillä ei ole yhtään vitosen tai nelosen naista.
Älä ikinä vastaa tälläiseen kysymykseen mitään, kieltäydy vastaamasta. Häviät aina, vastasit mitä tahansa ja vastaustasi voidaan käyttää sinua vastaan.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli noin.
Sanottuaan noin vai ollessaan tekemässä noin? Eka olis kurjaa, toinen jopa parempaa kuin kaatua saappaat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina pisteyttänyt koko yksikön naiset kauneimmasta rumimpaan ja kerron kysyjälle rehellisen mielipiteeni. Yksi on kokonaisuutena ehdoton kymppi. Ysejä on muutama, suurin osa kaseja, seiskoja tai kutosia. Meillä ei ole yhtään vitosen tai nelosen naista.
Odotas, tsekkaan täältä minun ranking-taulukosta. Joo, Paula on 9+ ja sanallinen arviointi *mielihyvin panísín.*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli noin.
Sanottuaan noin vai ollessaan tekemässä noin? Eka olis kurjaa, toinen jopa parempaa kuin kaatua saappaat jalassa.
Sanottuaan noin.
"Ootko ihan tosissasi tollaisen kysymyksen kanssa?"
Kerrot hänestä jotain hyvää. Kauniit hiukset, nätti hymy, iloiset silmät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli noin.
Sanottuaan noin.
Otan osaa.
Naisella on nauhuri piilossa takin alla ja vastausta on tarkoitus käyttää metoopommina.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot hänestä jotain hyvää. Kauniit hiukset, nätti hymy, iloiset silmät jne.
Et voi vastata nykyaikana edes mitään positiivista naisesta, ei toimi. Älkää neuvoko miehiä väärin, tämä on todella huono kommentti ja neuvo.
-m
Sanot, että meidän työpaikan naiset ovat ulkonäöltään parhaimistoa aivan kuten me miehetkin.