Suhde masentaa ja tuntuu että "juna" parempaan meni jo iän puolesta
Mies on alkanut inhottaa jatkuvan huonon kohtelun takia. Olen todella masentunut koska ikää on 31 ja kaverit ympärillä saa lapsia ja menee naimisiin. Minulla on tämä salaisuus, huono suhde. INHOAN MIESTÄ
Kommentit (45)
Tuntuuko tosiaan siltä, että loppuelämä miehesi kanssa olisi parempi kuin yksin tai jonkun paremman kanssa.
Ja siitä huonosta kohtelusta vielä siis että se on sitä että mies vetäytyy ja sivuuttaa tarpeeni, ihastuu jatkuvasti toisiin. mutta ei hauku tai mitään sellaista.
ap
Ei ole mikään juna mennyt. Nyt ero, toivu ja keskity itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä huonosta kohtelusta vielä siis että se on sitä että mies vetäytyy ja sivuuttaa tarpeeni, ihastuu jatkuvasti toisiin. mutta ei hauku tai mitään sellaista.
ap
Onhan tuo todella huonoa kohtelua! Se joka kerran ihastuu toiseen, ihastuu myös toiste.
Et sinä ole edes vanha. 70-vuotiaana on jo vaikea saada hyvää suhdetta kun miesten joukko harvenee nopeammin kuin naisten. Nyt vaan eroat ja alat elää elämää jota haluat elää.
Mikään juna ole vielä mihinkään mennyt... olet nuori ja ehdit vaikka mitä! Eroa miehestäsi, ja etsi jotain itsellesi sopivampaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kerro nyt vielä miksi olet tollasen miehen kanssa? Koska joku mies muka pitää olla?
Ei ihme että masentaa jos miehesi on ihastunut toiseen. Mieheni ihastui kerran toiseen ja tunteeni häntä kohtaan loppuivat samantien.
Sama.
Endometrioosi on vielä kaiken lisäksi, joten lapsia on turha enää kuvitellakaan.
Eli mieskään ei oikeasti välitä sinusta. Olette samanlaisia tyytyjiä ja aidan toiselle puolelle kurkkijoita.
Elämäsi on vasta alussa. Ekaksi ero sitten hyvälle naistentautien lääkärille. Seuraavana liikunnalliseen harrastukseen ja sitten vaikka tinder! Toimi, mieliala nousee kun toimit ja liikut!
Nyt jätät sen miehen ja menet Tinderiin.
Mitä sinä tätä meille kerrot? Tee asialle jotain. Peilissä on se ihminen joka on vastuussa sinun elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja itsenäinen nainen
Ottaa eron ällöttävästä miehestä.
31 ja juna muka mennyt. No, trolli-Pasi the Incel yrittää aina syöttää tuota samaa paskaa.
Mä erosin yli 50-vuotiaana ja nyt mulla on uusi mies.
Vanhempani kuoli 85-vuotiaana ja 80-vuotias leski meni uusiin naimisiin.
Mutta nää incelit ei löydä ikinä ketään, koska niillä on pää rikki.
Vierailija kirjoitti:
ap
Minulle riittäisi eroon jo se että mies kerran ihastuisi toiseen.
Äkkiä ero nyt ekana