Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti pillahti itkuun, kun ei mahtunut vaunujen kanssa vaateliikkeeseen

Vierailija
11.09.2024 |

Mikä hitto joitakin nykyäitejä vaivaa? Ihme kyynelten yliviljelyä. Jaksa ymmärtää yhtään tommosta märinää. Kaikki sympatiat vaatemyyjälle. Varmaan hiton raskas prinsessa

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010689021.html

Kommentit (355)

Vierailija
141/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin työntänyt vaunut ulos,tyrkännyt vauvan myyjän syliin ja alkanut sovitella vaatteita "happy now?"

Vierailija
142/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä yrittäjä meinaa palvella liikuntakyvyttömiä ja apuvälinein liikkuvia jos ei edes kapeilla rattailla liikkeeseen mahdu? Mitkään käsillä huitomiset eivät muutenkaan kuulu minkäänlaiseen asialliseen asiakaspalveluun. Kehtaa vielä väittää, että asiakas on ymmärtänyt väärin. 

Yrittäjä ei halua liikettä täyteen ihmisiä

Ellei kyseessä normal tai karkkikauppa.

Valitse kauppa joka haluaa sinut asiakkaaksi

Yksinkertaista

Mulla on riittävästi katetta tilillä mihin vain vaatekaupoissa myytävään, ja näytän keski-ikäiseltä valkoiselta naiselta, joten sikäli olen varmaan niitä, jota yrittäjät haluavat. Mutta minulle huono käytös ketä tahansa kohtaan on täysi turn-off.

Juu, ehkä sinulla on, mutta sinuakaan ei haluta käyttäytymään kauppaan huonosti ja alentuvasti henkilökuntaa kohtaan. Siinä vaiheessa, kun tulet kauppaan rotsi auki uhoamaan, sinut voidaan jopa poistaa ja saat bannit. Ole siinä nyt sitten kuinka valkoihoinen, keski-ikäinen ja keskituloinen tahansa...eikun siis hirveen rikas, mutta silloinhan sinä tietysti ostat itsellesi sen koko yrityksen ja liiketilan ja riittääkö edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee jo entuudestaan että kauppa on pieni, onko sinne ihan pakko mennä vaunujen kanssa? Jos jokin vaate kiinnostaa, voi tulla myöhemmin takaisin ilman vauvaa.

Vierailija
144/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä itkupilli. 😂

Vierailija
145/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työntänyt vaunut ulos,tyrkännyt vauvan myyjän syliin ja alkanut sovitella vaatteita "happy now?"

Minä myyjänä olisin tyrkännyt vauvan sinulle takaisin ja vastannut: no, I'm not. Sitten olisin tehnyt lasun ja sinulle ikuisen porttikiellon kauppaan ja tutkintapyynnön väkivaltaisesta lähestymisestä ja epäilyn mielentervesongelmista. Vartijoiden kanssa odottelisit sitten virkavaltaa ja lanssia paikalle.

Vierailija
146/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkee jo entuudestaan että kauppa on pieni, onko sinne ihan pakko mennä vaunujen kanssa? Jos jokin vaate kiinnostaa, voi tulla myöhemmin takaisin ilman vauvaa.

Nerokasta! Herranjumala, onko täällä jollakin älli päässäni!?!?!

Vierailija
147/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myyjänä olisin tyrkännyt vauvan sinulle takaisin ja vastannut: no, I'm not. Sitten olisin tehnyt lasun ja sinulle ikuisen porttikiellon kauppaan ja tutkintapyynnön väkivaltaisesta lähestymisestä ja epäilyn mielentervesongelmista. Vartijoiden kanssa odottelisit sitten virkavaltaa ja lanssia paikalle.

Väkivaltaa? :D Mikä olisi syyte,vauvalla uhkailu? 

Vierailija
148/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olisin tuossa tilanteessa ottanut vauvan sylkkään,vienyt vauvanvaunut ulos ja sitten katsellut siinä niitä vaatteita samalla kun vauva olisi ojennellut niitä kohti suussa uineita kuolasormiaan ja heittänyt puklut. Että vaunuissa se olisi  sotkenut vain itsensä mutta kun vaatimalla vaadit niin tehdään näin. 

Vierailija
149/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voisko olla raskauden jälkeisiä huuruja? Naisilla tuo hormonitoiminta vaikuttaa monella tavalla. Myös mieleen.

Ei se oikeuta käyttäytymään kuin pikkulapsi.

Itkeminen on kielletty? Entä kun on vielä herkkä luonteeltaan? Viddu mikä dorka..

Vierailija
150/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän tuttua. Olen vasta nelikymppinen mutta terveyteni takia liikun  rollaattorin kanssa ja tutuksi on tullut,ettei pienempiin liikkeisiin mahdu edes ovesta.Moni myyjä suhtautuu asiaan hienosti mutta sitten on niitä, jotka tyyliin hutavat päin naamaa että ET SINÄ MAHDU SIITÄ ETKÖ YMMÄRÄ!

Vierailija
151/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan pitää putiikkia jossain vanhassa paikassa, mikä ei ole esteetön. Ja oveen voi laittaa tarran, mitä nykyään on rullaportaissa, ettei lastenvaunujen kanssa voi tulla. Esikoisen ollessa vauva, ei moneen kauppaa päässyt vaunujen kanssa sisään. Muistan kuinka sain äitini vahtimaan häntä, että pääsin imetysliiviostoksille. Liikkeeseen oli ensin pienet portaat sisään ja imetysliivit oli myytävänä kellarikerroksessa, johon pääsi kierreportaita pitkin alas.

Kerran jäätiin vaunujen kanssa jumiin yhteen ruokapaikkaan. Sinne pääsi hyvin rullaportaita perille, mutta poislähtiessä vaunujen kanssa ei päässyt ulos tuon paikan poistumis"portista".Lopulta pääsimme pois, kun yksi henkilökunnasta tuli avaamaan avaimellaan meille tavarahissin.

Rullaportaisiin ei kyllä edes saisi mennä vaunujen kanssa.

Vierailija
152/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olisin tuossa tilanteessa ottanut vauvan sylkkään,vienyt vauvanvaunut ulos ja sitten katsellut siinä niitä vaatteita samalla kun vauva olisi ojennellut niitä kohti suussa uineita kuolasormiaan ja heittänyt puklut. Että vaunuissa se olisi  sotkenut vain itsensä mutta kun vaatimalla vaadit niin tehdään näin. 

Kai ymmärrät, että sinä olisit joutunut lunastamaan sotkemasi vaatteet?

Vierailija
153/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan pitää putiikkia jossain vanhassa paikassa, mikä ei ole esteetön. Ja oveen voi laittaa tarran, mitä nykyään on rullaportaissa, ettei lastenvaunujen kanssa voi tulla. Esikoisen ollessa vauva, ei moneen kauppaa päässyt vaunujen kanssa sisään. Muistan kuinka sain äitini vahtimaan häntä, että pääsin imetysliiviostoksille. Liikkeeseen oli ensin pienet portaat sisään ja imetysliivit oli myytävänä kellarikerroksessa, johon pääsi kierreportaita pitkin alas.

Kerran jäätiin vaunujen kanssa jumiin yhteen ruokapaikkaan. Sinne pääsi hyvin rullaportaita perille, mutta poislähtiessä vaunujen kanssa ei päässyt ulos tuon paikan poistumis"portista".Lopulta pääsimme pois, kun yksi henkilökunnasta tuli avaamaan avaimellaan meille tavarahissin.

Rullaportaisiin ei kyllä edes saisi mennä vaunujen kanssa.

Eikä auta edes mitään. Olin kerran ravintolassa, missä ylös ruokailemaan vievät kapeat portaat ja ei hissiä. Tämä oli kerrottu kyltissä alaoven luona. Silti kaksi mammaa megavaunuilla halusi juuri tähän ravintolaan ja oli selvästi ärsyyntynyt, ettei kukaan työntekijä ollut auttamassa vaan heidän piti ihan itse kantaa vaunut. Mainittakoon ettei ylhäältä edes nähnyt alaovelle.

Vierailija
154/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana töissä pienessä putiikissa. Oli kiireinen aika olin kaksin vuorossa vanhemmat työntekijän kanssa. Liikkeeseen tuli äiti kolmen lapsen kanssa. Äiti katseli vaatteita ja vanhemmat lapset menivät eripuolille myymälää. Noin puolitoista vuotias jäi istumaan kassan lähellä olevan hyllyn eteen. 

Vanhempi myyjä olo huomannut että nuorin lapsi oli leikkinyt myytävänä olevilla tavaroilla. Hyllyssä oli myytävänä 10-30 euron arvoisia pahvilaatikoissa olevia avaimenperiä, kaula-/korvakoruja, rannekoruja ym. Lapsi oli istuessaan imeskellyt ja pureskellut kolmea laatikkoa niin että ne olivat tahmaista ja nurkat olivat täynnä hampaanjälkiä. 

Kollegani pyysi äitiä maksamaan tuotteet. Äiti suuttui tästä todella. Olivathan sisällä olevat tuotteet vielä ehjiä!

Kuka oikeasti ostaa myyntipakkauksen, jossa on hampaanjälkiä? Varsinkin kun on kyse tavarasta, joka usein ostetaan lahjaksi. Ymmärrän kyllä tässä tapauksessa myyjää.

Vierailija
155/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaa? :D Mikä olisi syyte,vauvalla uhkailu? 

Agressiivinen käytös sekä lasta että myyjää kohtaan. Ei omaa lastaa voi mennä tyrkkimään kenenkään tuntemattoman ventovieraan syliin siinä voi käydä rakkaalle lapsellesi mitä vaan, ai niin, se on samalla myös heitteillejättö, lisäksi kolhit sillä kakarallasi myyjää, kantapäästä tuli mustelma kasvoihin ja silmälasit meni rikki. Sattui siinä jotain muutakin, mutta nämä nyt alkuunsa.

Vierailija
156/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaks sie kaivatkii lompakkos esille ja korvaat koko sotkun, jos et muute ni polliisi auttaa sinnuu suoriutummaa hommast. Sen jälkee mie en nää nää sinnuu ennää ikkää mei kaupas ka ko sie sait porttikiellon.

Vierailija
157/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että sinä olisit joutunut lunastamaan sotkemasi vaatteet?

Karjalaiset, nuo venäläisten maanantaikappaleet eivät ajattele niin pitkälle.

Vierailija
158/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minä en ole koskaan lähtenyt vaunujen kanssa edes työntymään pieniin liikkeisiin. Ylipäätään shoppailu lasten kanssa..voi huoh, se on raskasta.  Jos jotain olen halunnut rauhassa mennä katselemaan, olen jättänyt lapsen miehelle hoitoon tai isovanhemmille, ja käynyt rauhassa ostoksilla. 

Vierailija
159/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taaperon kanssa kaupassa, ja tottakai sitä kiinnosti kaikki koriste-esineet yms. Kielsin lasta, ja pidin kädestä, ettei koske mihinkään/riko mitään. Vanhempi eläkeiässä oleva naismyyjä tuli viereeni ja taputti lohduttavasti olkapäälle. Ja sitten sanoi, ei mitään hätää, anna lapsen vaan tutkia. Hänellä on kyllä toimiva kassakone 😆. 

Vierailija
160/355 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen suuruinen asia, että voi avautua kotona miehelle, mutta että iltapäivälehteen juttuvinkki... huh huh