Englanti - Suomi (miesten jalkapallon ottelu) OFFICIAL
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tässä on rimpuiltu. Aika sumppu boksissa puolustaessa, mutta nopeilla vastaiskuilla lienee ainut mahdollisuus hakea tulosta. Rohkealla pallonhallintapelillä tulisi vain ruma tappio.
Pallonhallintaa ei juurikaan ole ollut. Mutta vaikeuksissa ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tässä on rimpuiltu. Aika sumppu boksissa puolustaessa, mutta nopeilla vastaiskuilla lienee ainut mahdollisuus hakea tulosta. Rohkealla pallonhallintapelillä tulisi vain ruma tappio.
Pallonhallintaa ei juurikaan ole ollut. Mutta vaikeuksissa ollaan
Jep, 2-0 ennen taukoa otetaan pataan ja luvataan nousta toisella puoliajalla, mutta päättyykin 9-0...
Hyvin pojat pelannu eka kolmanneksen. Keskinen ollu hyvä
Peli on pyörinyt koko ajan tuossa samassa paikassa eli Suomen maalin edustalla.
Laitoin tulosvetoon 4-0 Englannille. Suomen voittoa tietysti toivon, mutta vastus on liian kova.
Vierailija kirjoitti:
Ollut Suomen paskin pelaaja. Olisi voinut peli olla 0-2 jos olisi osannut syöttää.
Englantilaiset ei edes yritä. Pallot lentelee mihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa vaan sekunnin ehtinyt miettiä, että syöttääkö Pukille vai laukooko itse.
Mutta on tässä ottelussa hyviä aineksia ollut Suomella kuitenkin. Mutta niin kuluttava peli on kun on puolustettava noin intensiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tulosvetoon 4-0 Englannille. Suomen voittoa tietysti toivon, mutta vastus on liian kova.
Joo, 4-0 taitaa olla aika maksimi. Luulen että 1-0 puoliajalla ja toisella jaksolla ryöpsähtää, 4-0 edelleen täysin realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, 4-0 taitaa olla aika maksimi. Luulen että 1-0 puoliajalla ja toisella jaksolla ryöpsähtää, 4-0 edelleen täysin realistinen.
Minä laitoin 4-1
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset ei edes yritä. Pallot lentelee mihin sattuu.
Kyllä ne yrittää 😁
Nyt ekaa kertaa Englannin puolella noin 30 sekuntia peliä
Kyllä liikkuu valkopaitainen ukko nopeasti ja vikkelästi... Tällä kertaa ne ei ole Huuhkajat, ikävä kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä liikkuu valkopaitainen ukko nopeasti ja vikkelästi... Tällä kertaa ne ei ole Huuhkajat, ikävä kyllä...
Onhan tämä nyt vauhdikkaampaa kuin se karsea Kreikan peli
Pallosalama iski selostamon laitteisiin, Lontoosta tullut tieto kertoo Daily Mailin mukaan.
Henkilövahingoista ei tietoa toistaiseksi.
0-0 tasapeli tästä ois Wembleyn ihme
Perhanan Keskinen. Pukki boxissa ja toinen yrittää kaukolaukauksella 🙃🙂