Onko mitään järkeä edes harkita Tinderiä, jos ei ole yhtään kuvauksellinen?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki. Nuoret naiset vilkuilee kadulla, mut tinderissä tulee vain muutama silloin tällöin. M40
Ne kattoo et eikö toi setämies vois jo lopettaa häiritsevän tuijottelun.
En tuijottele ketään, enkä ole setämies. Te, jotka kuvittelette että vanhemmat miehet tuijottaa, olette ehkä epävarmoja tai sitten olemuksenne on niin epäsiisti, että se kiinnittää huomion. Hyvin harvoin näkeen kenenkään tuijottelevan julkisilla paikoilla. Jos nainen tulee treffeille kanssani, niin oletan että hän on tapaamiseen suostuessaan hyväksynyt, että otan häneen katsekontaktin. M40
Niitti naamaiset naiset tinderissä ja puhelin naaman edessä kuvissa.
Tinderin käyttö ei ole järkevää, koitin ja poistuin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kuvissa filtteriä? Suurinosa tinderin kuvista on jotenkin muokattu, suodatettu tai on käytetty filtteriä joka esim tasaa vähän ihon väriä tms. Ihmiset on nykypäivänä niin tottunu filtterikuviin, ettei edes huomaa aina eroa. Mut tinderissä pärjää huomattavasti huonommin jos ei käytä mitään.
Mul on tasan tarkkaan yks kuva netissä ja sitä ei ole muokattu, muutaku rajattu sopivankokoiseksi. Tosin sekin on 2v vanha kuva.
Sama juttu minulla. Otin sinne tosi huonoja sumeita kuvia kotonani huonolla kamerallani, koska en halua että joku muu kuvaa minua, enkä muutenkaan ala oikein tosissani tuijottamaan naamaani ja kuvailemaan sitä eri kulmista jne. No ainakin oli kuulemma aina positiivinen yllätys niille, jotka livenä tapasin, että en ollutkaan huonomman näköinen ja yrittänyt vain peitellä rumuuttani niillä sumeilla kuvilla :D On sekin voitto, hehe.
En tykkää deittiapeista esim. tuon kuvajutun takia, mutta ei kyllä muitakaan vaihtoehtoja deittailuun juuri ole, niin toimii se kai näinkin. Kokeile ap vain uudelleen rohkeasti!
Aina sitä 1-2 hyvää kuvaa saa. Laittaudut, katsot hyvän paikan ja poseat vaan niin pitkään, että tulee hyvä. Sitten vähän filtteriä. Huom vähän. Edellisen kanssa oltava eri mieltä, joku facetune on kyllä karmivan näköistä useimmiten ja jos ei, niin sitten on pettymys edessä treffeillä, eli en käyttäisi.
Muista yksi asiallinen kroppakuva kans, ei tyrkky tms mutta järkevämpi olla siinäkin rehellinen, mitä tulossa. Kuka niitä miljoonia eka treffejä jaksaa? Mieluummin alusta asti luo mahdollisuudet pidempään (paitsi tietty jos on tarkoituskin vaan ekatreffailla).
Mulla sama piirre, hoikkanakin pyöreähköt kasvot, niin kuvissa on jotenkin platku, vaikka livenä aina pidetty söpönä. Löysin silti ihanan parisuhteen kun aikani jaksoin viilata profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa. Tuskin ihmisiä innostaa laittaa someenkaan pönöttävää kuvaa ja kaksoisleuka. Ellei ole isoa peiliä vaikea saada kuvaa, koska kameran linssi tulee liian lähelle.
Joo livekuvakin on haastava, mut ehkä se onnaa, kun hiukan miettii.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit tehdä profiilin. Sitten vain täytyy kestää se että sulle luultavasti tutut ja tuntemattomat nauraa.
Valitettavasti tuotakin tapahtuu. :((
Näytän huonolta sekä kuvissa, että oikeasti, siltikin tinderistä onnistuin löytämään komean miehen🤷
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä 1-2 hyvää kuvaa saa. Laittaudut, katsot hyvän paikan ja poseat vaan niin pitkään, että tulee hyvä. Sitten vähän filtteriä. Huom vähän. Edellisen kanssa oltava eri mieltä, joku facetune on kyllä karmivan näköistä useimmiten ja jos ei, niin sitten on pettymys edessä treffeillä, eli en käyttäisi.
Muista yksi asiallinen kroppakuva kans, ei tyrkky tms mutta järkevämpi olla siinäkin rehellinen, mitä tulossa. Kuka niitä miljoonia eka treffejä jaksaa? Mieluummin alusta asti luo mahdollisuudet pidempään (paitsi tietty jos on tarkoituskin vaan ekatreffailla).
Mulla sama piirre, hoikkanakin pyöreähköt kasvot, niin kuvissa on jotenkin platku, vaikka livenä aina pidetty söpönä. Löysin silti ihanan parisuhteen kun aikani jaksoin viilata profiilia.
Mä en jaksa nähdä tätä vaivaa. Facetune on mulle ihan vieras, oon mä kyl joskus kuviani muokannut. Niin no minne niitä kroppakuvia sitten laittais, jos sellaisia ois. Vaikea myös saada kuvaa, kun pitäs olla hyvä kuvaajakin. Joku saa kuvattua aina niin päin peetä, että koko kuva on törkeä. Kai sitä ois paras vaan laittaa niin surkeet kuvat itsekin, niin ei tulis pettymyksiä.
Ihanaa, että parisuhde löytyi. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit tehdä profiilin. Sitten vain täytyy kestää se että sulle luultavasti tutut ja tuntemattomat nauraa.
Eiköhän se kerro enemmän siitä naurajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Jos useampi nauraa, niin sitten siihen on aihetta. Mullekin on suoraan sanottu että ei kannata etsiä miestä kun tuskin sellaista saisin.
Se neuvo on jäänyt hyvin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Jos useampi nauraa, niin sitten siihen on aihetta. Mullekin on suoraan sanottu että ei kannata etsiä miestä kun tuskin sellaista saisin.
Onpa tääkin kommentti. Koulukiusaus on ok, jos sitä tekee koko luokka?
Tää sai muistamaan kuinka en jaksa noita ihmismarkkinoita.
Onko nuo muut deittisivustot ihan samanlaisia kuin Tinder?
Vierailija kirjoitti:
Tää sai muistamaan kuinka en jaksa noita ihmismarkkinoita.
Onko nuo muut deittisivustot ihan samanlaisia kuin Tinder?
Kaikki sivustot on aika huonoja. Olisipa joku muu tapa tavata ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa sanoa toiselle noin ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän molemmissa kauhealta ja en enää aio tapailla ketään. Jäänyt mieleen miesten pettynyt ilme
Mua taas vilkuillaan oikeassa elämässä kummallisen paljon. Tinderissä ei oikein kukaan ole kiinnostunut edes juttelemaan.
Ap
Joskus pari vuotta sitten tein tuonne profiilin ja poistin sen melkein heti. Nyt mietin vaan, että olinko vaan liian hätäinen sen kanssa vai oliko ulkonäöstä kiinni..
Ap
Kauniit naiset saa viestejä pilvin pimein. Kyllä se jotakin kertoo jos kukaan ei edes halua jutella.
Mä taas tiedän useamman naisen, josta saa niin upeita kuvia, että heitä ei näistä edes tunnista. Oikeassa elämässä ovat ihan tavallisen näköisiä talliaisia.
Miehet ihastuu minuun livessä usein, mutta valokuvissa näytän lähinnä turpealta manaatilta, joten ei valokuva kerro kaikkea.
Tinderissä laittaisin luultavasti vain kuvan silmistäni, mikä on se paras osa.
Laitan vasuriin lähes automaattisesti kaikki naiset joilla on poseerauskuvia. Ota pari mahdollisimman aitoa kuvaa itsestäsi joko selfieinä tai jonkun toisen avustamana. Toisaalta tällä ei niinkään ole väliä, sillä naiset saavat kuvasta riippumatta tolkuttomasti tykkäyksiä verrattuna saman tasoiseen mieheen.
Jos vertaat peilikuvaasi kännykällä otettuihin kuviin, niin ei ihmekään että päätelmäsi on tuo. Kännykkäkameran pieni polttoväli vääristää kuvaa todella paljon (mm. nenä näyttää suhteettoman suurelta, leuka kapeammalta ja hiusraja on paljon ylempänä kuin todellisuudessa) ja etenkin jos olet ottanut kuvat itse lähietäisyydeltä. Kokeilepa huviksesi miltä näytät 50 -70 mm polttovälillä otetulla objektiivilla, mikä vastaa paljon paremmin silmään näkemää.
Minäkö? 🐤