Onko mitään järkeä edes harkita Tinderiä, jos ei ole yhtään kuvauksellinen?
Näytän livenä miljoona kertaa paremmalta kuin kuvissa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän molemmissa kauhealta ja en enää aio tapailla ketään. Jäänyt mieleen miesten pettynyt ilme
Mua taas vilkuillaan oikeassa elämässä kummallisen paljon. Tinderissä ei oikein kukaan ole kiinnostunut edes juttelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän molemmissa kauhealta ja en enää aio tapailla ketään. Jäänyt mieleen miesten pettynyt ilme
Mua taas vilkuillaan oikeassa elämässä kummallisen paljon. Tinderissä ei oikein kukaan ole kiinnostunut edes juttelemaan.
Ap
Joskus pari vuotta sitten tein tuonne profiilin ja poistin sen melkein heti. Nyt mietin vaan, että olinko vaan liian hätäinen sen kanssa vai oliko ulkonäöstä kiinni..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En osaa tuohon sanoa. Mua katsotaan kauhistuneena kun näytän todella kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joskus pari vuotta sitten tein tuonne profiilin ja poistin sen melkein heti. Nyt mietin vaan, että olinko vaan liian hätäinen sen kanssa vai oliko ulkonäöstä kiinni..
Ap
Kauniit naiset saa viestejä pilvin pimein. Kyllä se jotakin kertoo jos kukaan ei edes halua jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kauniit naiset saa viestejä pilvin pimein. Kyllä se jotakin kertoo jos kukaan ei edes halua jutella.
Niin. Ainakin siitä, että näyttää kuvissa rumalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niin. Ainakin siitä, että näyttää kuvissa rumalta.
Ap
Kuvassa näytät siltä miten toiset sut näkevät eli kyllä kuva vastaa todellisuutta.
Miksi yksi murjottaa kuvassa ja katsoo alas?
No osaat varmaan käyttää Facetunea tms. vastaavaa sovellusta muokkaamaan kuvasi kivamman näköiseksi? NIin monet tekee, minäkin tein kun Tinderissä olin. Ja kun pysyy editoinnissa kohtuudessa, ei tule järkytystä sitten livenä nähtäessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi murjottaa kuvassa ja katsoo alas?
Aina voi deletoida kuvasta pois. Onko sinusta jotenkin hauskaa tehdä pilaa jostakin?
Käytätkö kuvissa filtteriä? Suurinosa tinderin kuvista on jotenkin muokattu, suodatettu tai on käytetty filtteriä joka esim tasaa vähän ihon väriä tms. Ihmiset on nykypäivänä niin tottunu filtterikuviin, ettei edes huomaa aina eroa. Mut tinderissä pärjää huomattavasti huonommin jos ei käytä mitään.
Niinhän me kaikki. Nuoret naiset vilkuilee kadulla, mut tinderissä tulee vain muutama silloin tällöin. M40
Ei tietoa. Tuskin ihmisiä innostaa laittaa someenkaan pönöttävää kuvaa ja kaksoisleuka. Ellei ole isoa peiliä vaikea saada kuvaa, koska kameran linssi tulee liian lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki. Nuoret naiset vilkuilee kadulla, mut tinderissä tulee vain muutama silloin tällöin. M40
Ne kattoo et eikö toi setämies vois jo lopettaa häiritsevän tuijottelun.
Miksi ihmeessä haluaisin deletoida, kun sen öllin takia mä sitä kuvaa alun alkaenkaan katsoin.
Tottakai voit tehdä profiilin. Sitten vain täytyy kestää se että sulle luultavasti tutut ja tuntemattomat nauraa.
En tiedä onko siellä muutkaan niin kuvauksellisia
Mene harrastamaan jotain. Opistojen kursseille vois vielä päästä just just.
Nettideittimaailmassa menee älyttömästi aikaa ja siksi se ei kannata.