En oo koskaan ymmärtänyt mikä idea on tupakanpoltossa! Miksi joku haluaa savua sisäänsä?
Kommentit (43)
Olin nuori, kun uteliaisuuttani maistoin joitakin kertoja. Pahaa oli, kädet alkoivat täristä. Sormiin jäi paha haju. Ei ole ollut minkäänlaista kiusausta kokeilla uudestaan sen jälkeen.
Voisi kysyä niinkin, että miksi kukaan haluaa polttaa bensaa ja tuottaa pakokaasuja, ei ole mitään järkeä, paitsi että laiska pääsee paikasta toiseen pelkästään painamalla kevyesti lusikkaa jalkaterällään. Hassusti, monet pitävät myös bensan ja pakokaasujen hajusta (tiettyyn rajaan asti). Toiset imppaavat suoraan tinneriä ja milloin mitäkin ponnekaasua, josta keksitään tulevan hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori, kun uteliaisuuttani maistoin joitakin kertoja. Pahaa oli, kädet alkoivat täristä. Sormiin jäi paha haju. Ei ole ollut minkäänlaista kiusausta kokeilla uudestaan sen jälkeen.
On hienoa että keskuudessamme on yhä kaltaisiasi renesanssineroja.
Mene ap Intiaan valistamaan. Siellä ihmiset kuolee keuhkosairauksiin ilmansaasteen vuoksi vaikka eivät polta. Niin kauan kun naapurin pennut meuhkaa on pakko päästä hermosauhulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensä päihteitä käytetään? Koska niistä tulee hyvä olo.
Tupakka ei ole päihde, se ei mene päähän, se ei muuta ihmistä
Et ole sitten koskaan nähnyt ja kuullut nikotiiniriippuvaista "katkolla". Hah.
Erikoistahan se on, kun imee savuista keppiä. Ei ainakaan coolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleis ku mietitää, 99% asioista mitä me tehää päivän aikana, ei oo oikeesti mitään ideaa, ei mitään päämäärää, eikä mitään tarkoitusta
Tupakka on pienin huolenaihe kaiken sen keskellä
Älä selitä, luuseri.
No et sinä ainakaan itse kovin välkky tunne olevan.
entinen polttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienoa että keskuudessamme on yhä kaltaisiasi renesanssineroja.
Meitä on enemmänkin. Kokeiluksi jäi, ei tullut mieleenkään ottaa tavaksi.
Mä diggaan poltella röökiä aina omalla partsilla. Naapurin akka aina huutaa naama punaisena, että toi on laitonta hommaa. Mä näytän kylmän viileesti keskisormee tollaiselle lesbolutkalle, ja sanoin suoraan, että hoida ruma akka omat jutut kondikseen, ennen kuin rupeet rääkyy mun suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleis ku mietitää, 99% asioista mitä me tehää päivän aikana, ei oo oikeesti mitään ideaa, ei mitään päämäärää, eikä mitään tarkoitusta
Muille sinun päämäärättömyytesi ei ole ongelma. Löyhkäämisesi tupakalta on. Eli mene johonkin luolaan käryttämään. Siellä et ole kenenkään tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoistahan se on, kun imee savuista keppiä. Ei ainakaan coolia.
Eipä siinä sinun eikä meidän muidenkaan cooliuksista kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muille sinun päämäärättömyytesi ei ole ongelma. Löyhkäämisesi tupakalta on. Eli mene johonkin luolaan käryttämään. Siellä et ole kenenkään tiellä.
Mene itse, jos noin kovalle ottaa.
eri, ei tupakoitsija
Se tuoksuu hyvältä, se maistuu hyvältä, se tuntuu hyvältä, se rentouttaa, sillä saa kavereita. Onhan siihen monia syitä. Ymmärrän hyvin miksi. Juu ja en itse polta.
Voi lapsikulta. 90luvulla aikuiset polttivat junissa,pankeissa ja kotona joten oli luonnollista että teinit alkoi myös polttaa. Ja sen kun kerran aloittaa,lopettaminen on vaikeaa. Itse olen lopettanut kolmesti ja aloittanut aina uudelleen kun stressiä ollut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se tuoksuu hyvältä, se maistuu hyvältä, se tuntuu hyvältä, se rentouttaa, sillä saa kavereita. Onhan siihen monia syitä. Ymmärrän hyvin miksi. Juu ja en itse polta.
Poltin nuorena 10 vuotta, niin myös kaikki kaverini. Minusta tupakka maistui myös hyvälle ja rentoutti kivasti. Kaikista meistä tuli (osa lopettanut, osa polttaa edelleen) kunnon kansalaisia. Suurin osa lähti lukion jälkeen yliopistoon. On kirjailija, opettaja, politikko, kaksi professoria, lääkäri, sairaanhoitaja jne. Toisia huomioonottavia ihmisiä. Itse lopetin jo lähes 30 vuotta sitten. En koe olevani mitenkään parempi ja fiksumpi ihminen kuin nämä vieläkin polttavat toverini. Enkä siihen verrattuna mitä silloin olin.
Aikoinaan lääkittiin itseään tällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kysyä niinkin, että miksi kukaan haluaa polttaa bensaa ja tuottaa pakokaasuja, ei ole mitään järkeä, paitsi että laiska pääsee paikasta toiseen pelkästään painamalla kevyesti lusikkaa jalkaterällään. Hassusti, monet pitävät myös bensan ja pakokaasujen hajusta (tiettyyn rajaan asti). Toiset imppaavat suoraan tinneriä ja milloin mitäkin ponnekaasua, josta keksitään tulevan hyvä olo.
Että pääsen töihin. Muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mene ap Intiaan valistamaan. Siellä ihmiset kuolee keuhkosairauksiin ilmansaasteen vuoksi vaikka eivät polta. Niin kauan kun naapurin pennut meuhkaa on pakko päästä hermosauhulle.
Seli seli. Meillä ei häiritse lapset, vaan yläkerran ketjupolttaja-noitaämmä.
Varmasti poltit jo ennen noiden lasten syntymää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltin nuorena 10 vuotta, niin myös kaikki kaverini. Minusta tupakka maistui myös hyvälle ja rentoutti kivasti. Kaikista meistä tuli (osa lopettanut, osa polttaa edelleen) kunnon kansalaisia. Suurin osa lähti lukion jälkeen yliopistoon. On kirjailija, opettaja, politikko, kaksi professoria, lääkäri, sairaanhoitaja jne. Toisia huomioonottavia ihmisiä. Itse lopetin jo lähes 30 vuotta sitten. En koe olevani mitenkään parempi ja fiksumpi ihminen kuin nämä vieläkin polttavat toverini. Enkä siihen verrattuna mitä silloin olin.
Miten tämä kunnollisuus mihinkään liittyy...
Nikotiini on voimakas myrkky, joka tuhoaa aivoja. Nikotiinipusseilla saadaan kehoon enemmän nikotiinia, joten myös aivojen tuhot moninkertaistuvat.