Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo koskaan ymmärtänyt mikä idea on tupakanpoltossa! Miksi joku haluaa savua sisäänsä?

Vierailija
10.09.2024 |

Selittäkää älykkäämmät!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini on voimakas myrkky, joka tuhoaa aivoja. Nikotiinipusseilla saadaan kehoon enemmän nikotiinia, joten myös aivojen tuhot moninkertaistuvat.

Vierailija
22/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, kun uteliaisuuttani maistoin joitakin kertoja. Pahaa oli, kädet alkoivat täristä. Sormiin jäi paha haju. Ei ole ollut minkäänlaista kiusausta kokeilla uudestaan sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä niinkin, että miksi kukaan haluaa polttaa bensaa ja tuottaa pakokaasuja, ei ole mitään järkeä, paitsi että laiska pääsee paikasta toiseen pelkästään painamalla kevyesti lusikkaa jalkaterällään.  Hassusti, monet pitävät myös bensan ja pakokaasujen hajusta (tiettyyn rajaan asti).  Toiset imppaavat suoraan tinneriä ja milloin mitäkin ponnekaasua, josta keksitään tulevan hyvä olo.

Vierailija
24/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori, kun uteliaisuuttani maistoin joitakin kertoja. Pahaa oli, kädet alkoivat täristä. Sormiin jäi paha haju. Ei ole ollut minkäänlaista kiusausta kokeilla uudestaan sen jälkeen.

On hienoa että keskuudessamme on yhä kaltaisiasi renesanssineroja.

Vierailija
25/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap Intiaan valistamaan. Siellä ihmiset kuolee keuhkosairauksiin ilmansaasteen vuoksi vaikka eivät polta. Niin kauan kun naapurin pennut meuhkaa on pakko päästä hermosauhulle. 

Vierailija
26/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä päihteitä käytetään? Koska niistä tulee hyvä olo.

Tupakka ei ole päihde, se ei mene päähän, se ei muuta ihmistä 

Et ole sitten koskaan nähnyt ja kuullut nikotiiniriippuvaista "katkolla". Hah. 

Vierailija
27/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistahan se on, kun imee savuista keppiä. Ei ainakaan coolia.

Vierailija
28/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleis ku mietitää, 99% asioista mitä me tehää päivän aikana, ei oo oikeesti mitään ideaa, ei mitään päämäärää, eikä mitään tarkoitusta

Tupakka on pienin huolenaihe kaiken sen keskellä

Älä selitä, luuseri.

No et sinä ainakaan itse kovin välkky tunne olevan. 

entinen polttaja

Vierailija
29/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hienoa että keskuudessamme on yhä kaltaisiasi renesanssineroja.

Meitä on enemmänkin. Kokeiluksi jäi, ei tullut mieleenkään ottaa tavaksi.

Vierailija
30/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diggaan poltella röökiä aina omalla partsilla. Naapurin akka aina huutaa naama punaisena, että toi on laitonta hommaa. Mä näytän kylmän viileesti keskisormee tollaiselle lesbolutkalle, ja sanoin suoraan, että hoida ruma akka omat jutut kondikseen, ennen kuin rupeet rääkyy mun suuntaan. 

Vierailija
31/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppupeleis ku mietitää, 99% asioista mitä me tehää päivän aikana, ei oo oikeesti mitään ideaa, ei mitään päämäärää, eikä mitään tarkoitusta

Muille sinun päämäärättömyytesi ei ole ongelma. Löyhkäämisesi tupakalta on. Eli mene johonkin luolaan käryttämään. Siellä et ole kenenkään tiellä.

Vierailija
32/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoistahan se on, kun imee savuista keppiä. Ei ainakaan coolia.

Eipä siinä sinun eikä meidän muidenkaan cooliuksista kysellä.

Vierailija
33/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muille sinun päämäärättömyytesi ei ole ongelma. Löyhkäämisesi tupakalta on. Eli mene johonkin luolaan käryttämään. Siellä et ole kenenkään tiellä.

Mene itse, jos noin kovalle ottaa. 

eri, ei tupakoitsija

Vierailija
34/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuoksuu hyvältä, se maistuu hyvältä, se tuntuu hyvältä, se rentouttaa, sillä saa kavereita. Onhan siihen monia syitä. Ymmärrän hyvin miksi. Juu ja en itse polta.

Vierailija
35/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsikulta. 90luvulla  aikuiset polttivat junissa,pankeissa ja kotona joten oli luonnollista että teinit alkoi myös polttaa. Ja sen kun kerran aloittaa,lopettaminen on vaikeaa. Itse olen lopettanut  kolmesti ja aloittanut aina uudelleen kun stressiä ollut liikaa.

Vierailija
36/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuoksuu hyvältä, se maistuu hyvältä, se tuntuu hyvältä, se rentouttaa, sillä saa kavereita. Onhan siihen monia syitä. Ymmärrän hyvin miksi. Juu ja en itse polta.

Poltin nuorena 10 vuotta, niin myös kaikki kaverini. Minusta tupakka maistui myös hyvälle ja rentoutti kivasti. Kaikista meistä tuli (osa lopettanut, osa polttaa edelleen) kunnon kansalaisia. Suurin osa lähti lukion jälkeen yliopistoon. On kirjailija, opettaja, politikko, kaksi professoria, lääkäri, sairaanhoitaja jne. Toisia huomioonottavia ihmisiä. Itse lopetin jo lähes 30 vuotta sitten. En koe olevani mitenkään parempi ja fiksumpi ihminen kuin nämä vieläkin polttavat toverini. Enkä siihen verrattuna mitä silloin olin.

Vierailija
37/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lääkittiin itseään tällä tavalla. 

Vierailija
38/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kysyä niinkin, että miksi kukaan haluaa polttaa bensaa ja tuottaa pakokaasuja, ei ole mitään järkeä, paitsi että laiska pääsee paikasta toiseen pelkästään painamalla kevyesti lusikkaa jalkaterällään.  Hassusti, monet pitävät myös bensan ja pakokaasujen hajusta (tiettyyn rajaan asti).  Toiset imppaavat suoraan tinneriä ja milloin mitäkin ponnekaasua, josta keksitään tulevan hyvä olo.

Että pääsen töihin. Muuta?

Vierailija
39/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ap Intiaan valistamaan. Siellä ihmiset kuolee keuhkosairauksiin ilmansaasteen vuoksi vaikka eivät polta. Niin kauan kun naapurin pennut meuhkaa on pakko päästä hermosauhulle. 

Seli seli. Meillä ei häiritse lapset, vaan yläkerran ketjupolttaja-noitaämmä.

Varmasti poltit jo ennen noiden lasten syntymää.

Vierailija
40/43 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltin nuorena 10 vuotta, niin myös kaikki kaverini. Minusta tupakka maistui myös hyvälle ja rentoutti kivasti. Kaikista meistä tuli (osa lopettanut, osa polttaa edelleen) kunnon kansalaisia. Suurin osa lähti lukion jälkeen yliopistoon. On kirjailija, opettaja, politikko, kaksi professoria, lääkäri, sairaanhoitaja jne. Toisia huomioonottavia ihmisiä. Itse lopetin jo lähes 30 vuotta sitten. En koe olevani mitenkään parempi ja fiksumpi ihminen kuin nämä vieläkin polttavat toverini. Enkä siihen verrattuna mitä silloin olin.

Miten tämä kunnollisuus mihinkään liittyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi