Mitä teette lasten kanssa syyslomalla?
Kommentit (9)
Vaimo menee lasten kanssa mummolaan syyslomalla, itse olen töissä päivät mutta naispuolinen ystävä tulee kyläilemään iltaisin, kokkaillaan yhdessä hyvää ruokaa, nautimme laadukkaista viineistä ja toistemme vartaloista.
Olen töissä, jotta muut saavat olla syyslomalla lastensa kanssa. Mun lapset pönöttää ruutujensa ääressä mädättämässä aivojaan, lihomassa ja vääntämässä silmiään kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo menee lasten kanssa mummolaan syyslomalla, itse olen töissä päivät mutta naispuolinen ystävä tulee kyläilemään iltaisin, kokkaillaan yhdessä hyvää ruokaa, nautimme laadukkaista viineistä ja toistemme vartaloista.
Kuulostaa siltä että kaikki nauttivat, ihanaa!
Mistä sen vielä tietää, siihenhän on vielä yli kuukausi aikaa.
Kylpyläreissu onnistuu aina. Mutta mies ei lomaa lokakuussa saa. Vasta joulun aikaan.
Mökillä ollaan koko perhe viikon ajan. Ihan parasta kun saa ulkoilla, vähän soudella, paistaa makkaraa, chillailla takkatulen ääressä 🥰
Vierailija kirjoitti:
ootko myyntimies, hyvä oot valehtelemaan!
Pakotan ne sukuloimaan (ei yöksi), jos sää sallii niin metsäretki, leffamaratoni, pihahommia, vois käydä lounaalla jossain. Ei varaa mennä kylpylään, hotelliin tms vaikka mieli tekis.
Vierailija kirjoitti:
Love is in the air🥰 syksy on ihanaa rakastumisen aikaa
Mitä itse teet?