Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raharemontti ohjelma

Vierailija
10.09.2024 |

Joko olette katsoneet?

Katsoin juuri 2 ekaa jaksoa ja olin jotenkin tosi pettynyt. Tosi pinnallisesti käsittelivät raha-asioita. 

Ratkaisuina myy telkkari ja auto , ota lyhennysvapaata.

Kommentit (7)

1/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri toista jaksoa.

Minä olen positiivisesti yllättynyt tähän mennessä: hyvällä tavalla tavalliset ihmiset ja kulujen jaottelu helppo ottaa katsojan pohjaksi, jos haluaa tarkastella omia kulujaan.

Vierailija
2/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haaskaa rahansa johonkin monen tonnin sänkyyn. Minun sänky maksoi 200 euroa joskus 8 vuotta sitten ja olen ihan hyvin nukkunut. Olen sitten säästänyt jotain 40 tonnia siinä välissä. Aloin säästämään 15 vuotiaana ja en ole ostanut koskaan mitään lainarahalla enkä vipeillä. Olen ensin säästänyt rahat. Nukuin 2 vuotta pelkällä patjalla jotta sain säästettyä rahaa ensimmäiseen autooni joku 25 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haaskaa rahansa johonkin monen tonnin sänkyyn. Minun sänky maksoi 200 euroa joskus 8 vuotta sitten ja olen ihan hyvin nukkunut. Olen sitten säästänyt jotain 40 tonnia siinä välissä. Aloin säästämään 15 vuotiaana ja en ole ostanut koskaan mitään lainarahalla enkä vipeillä. Olen ensin säästänyt rahat. Nukuin 2 vuotta pelkällä patjalla jotta sain säästettyä rahaa ensimmäiseen autooni joku 25 vuotta sitten.

Omakehu tarpeetonta. Ohjelma ei ole sinua varten.

Vierailija
4/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja tykkäsin! Alan seuraamaan.

Vierailija
5/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso Säästöpankki mainos. Varmaan valtakirja sitä varten että kaikki varat ja velat pitää siirtää heille.

6/7 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uudestaan erään nuoren aikuisen kanssa tämän aloitteesta. Hänellä ja puolisolla ollut tiukkaa, kun töiden takia päätyivät kahden asunnon ja kahden paikkakunnan tilanteeseen ja mm. autot piti hankkia. 

Hän innostui tuosta visuaalisesta tavasta käydä läpi rahat ja aikoo jollain "afrikantähtirahoilla" kokeilla puolisonsa kanssa. Aika näyttää onko hyvä heille.

(Saa myös nähdä onko sarjassa myöhemmin heidän tyyppistään tilannetta eli pariskunta samassa firmassa, joka lopetti paikkakunnalla x. Kumpikin sai duunin eri paikkakunnalla mutta siis eivät samasta. Nyt on täällä koti myynnissä ja kumpikin asuu vuokralla uusilla paikoilla ja oltava 2 autoa. Palkat nousseet toisella hieman ja toisella reilusti mutta kulut meinaa karata. Olisi kiinnostava joku vastaava.

Vierailija
7/7 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaivannut näiden ihmisten kulutustottumusten läpikäymistä, olisi ollut mielenkiintoista. Kun jostainhan ne kulutusluotot on syntyneet ja luottovara mennyt tappiin.  Olisi myös oleellinen seikka jatkon kannalta.b