Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä toi ohjuskorvetit Laatokalle

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toinkin Corvetten Saimaalle. Mitäs Putin siihen sanoo?

Vierailija
142/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä saa koska tahansa kokeilla NATOn voimaa.

naton voimaa? joukko eri puraisia maita joista kaksi lähes sodassa toistensa kanssa

Ketkä kaksi maata muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta jytisee. Lappeenrannan suunnalla kannattaa jo laitella evakkokassia lähtövalmiiksi.

Ei sieltä ukkosia ole tulossa pelkkää sadetta ja tuulta. Eikä me täällä Suomessa ukkosta pelätä. Ukko on Suomen puolella joten ymmärrän että Venäjällä pelätään.

Vierailija
144/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä Putsku sanoo, mutta minä kovasti ihmettelen corvettejen huonoa laatua. Legendaarinen auto ja pirun kaunis, mutta aivan paska. Koko ajan joku paikka paskana. Corvette on enemmän sellainen autonrassaajan unelma, ei siitä huolettomaksi käyttöautoksi kesäiseen cruisailuun ole.

Vierailija
145/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset äärioikeistolaisen rusitsh joukot on lähellä Suomen rajaa. Jos ne toimii, niin mitä tekee Suomen uusnassett ja äärioikeistolaiset? Antavat tukea venäläisille kavereilleen, vai ovat Suomen puolella? Yhdessä vai vastakkain? 

Persuista kiihkoimmat menee tietenkin Rusitshien puolelle!

Olisin enemmän huolissani Natoa vastaan äänestäneistä ja EU-parlamentissa Ukraina-vihamieliseen ja venäjämyönteiseen ryhmittymään kuuluvista vasemmistolaisista.

Ennen venäjän rottamaista hyökkäystä persut olivat selkeästi venäjämielisin puolue. Vpj Tynkkynen veljeili paikallisen sisarpuolueen kanssa. Ex-ps Turtiainenhan nyt tiedetään.... Ja osa persuista on jo valmiiksi nasseja.

Ennen venäjän rottamaista hyökkäystä persut vastustivat:

- viisumivapautta venäjän kanssa

- venäjän kaksoiskansalaisten pääsyä puolustuksen kannalta tärkeisiin virkoihin

- venäläisten maakauppoja

- Suomen liittymistä Ottawan maamiinat kieltävään sopimukseen

- venäjän kutsumista takaisin Euroopan neuvoston työskentelyyn

Sen sijaan esimerkiksi SDP, jonka edellinen puoluesihteeri (siis sen kissankiduttelijan edeltäjä) kahmi suuren tukun kaasuputkiruplia SDP:n entisen puheenjohtajan tapaan, on kannattanut ja tukenut noita kaikkia suorastaan intohimoisesti.

Vierailija
146/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä Putsku sanoo, mutta minä kovasti ihmettelen corvettejen huonoa laatua. Legendaarinen auto ja pirun kaunis, mutta aivan paska. Koko ajan joku paikka paskana. Corvette on enemmän sellainen autonrassaajan unelma, ei siitä huolettomaksi käyttöautoksi kesäiseen cruisailuun ole.

Niinhän se on vähän kuin harley. Mutta on se aikaa kiva kesäauto ja on mukavaa tekemistä taas koko talveksi. Ja kyllä näistä vanhoista on huolettomaan kesäiseen cruisailuun ja paljon muuhun jos lompakko kestää.

Ymmärrän kyllä että olet vähän kateellinen mutta se on ihan ok minulle.

Vierailija
147/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalainen kateus on niin omaa luokkaansa että ihan sydäntä lämmittää😅

Vierailija
148/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä en oo kateellinen todellakaan, meillä on ollut Plymouth Belvedere vm-61. Harmittaa kun aikannan myin pois enkä ajatellut nenääni pidemmälle, nyt olisi oikeinkin kiva 

Vierailija
149/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on vähän kuin harley. Mutta on se aikaa kiva kesäauto ja on mukavaa tekemistä taas koko talveksi. Ja kyllä näistä vanhoista on huolettomaan kesäiseen cruisailuun ja paljon muuhun jos lompakko kestää.

Ymmärrän kyllä että olet vähän kateellinen mutta se on ihan ok minulle.

No en ole kateellinen, en edes osaa olla. Odotan ainoastaan sitä, että Chevrolet oppisi tekemään luotettavan Corveten, jotta voisin sellaisen itselleni hankkia. C8.sta en tiedä, mutta en viitsi sokkona laittaa niin paljon rahaa ostokseen joka voi osoittautua täydeksi sudeksi. Ajatellaan nyt vaikkapa niitä takapään ilmanottoaukkoja ja Suomen sateisia ilmoja, nehän horivat kaiken veden suoraan moottoritilaan.

Siihen asti luotan saksalaiseen laatuun.

Vierailija
150/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo korvetit kyllä upotetaan ensimmäiseksi, jos niillä aletaan Suomea pommittamaan. Se ei ole temppu eikä mikään, ottaen huomioon pyccän ilmatorjunnan tason.

Mutta miksi pyccä hyökkäisi Suomeen? Se on SE kysymys?

Vierailija
151/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti vanheni tämä aloitus, hyvää työtä

Vierailija
152/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho miehä sanoi et ukrainan olis kantsinu neuvotella! nyt mennnää!

Vierailija
153/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mä en oo kateellinen todellakaan, meillä on ollut Plymouth Belvedere vm-61. Harmittaa kun aikannan myin pois enkä ajatellut nenääni pidemmälle, nyt olisi oikeinkin kiva 

Ei oo enää 61:ssä kunnon siipiä. Kaunis auto toki ilmankin.

Vierailija
154/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainakin ilman laivastoa upotti ryzykän laivaston aluellaan jopa moskova aluksen ha ha ha...

Vierailija
155/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisessa höykytyksessä Suomi olisi ilman Natoa?

Pyccä kiskoisi kaiken länsiteknologian minkä irti saisi. Ja pakotteiden alaisia tuotteita ei saisi pyccään viedä, joten Suomikin olisi pakotteiden alla.

Ja tukikohtia Hangosta jne, olisi annettava pyccälle. Samoin kaikki puolustusmateriaali.

Vai miten tuo meininki olisi mennyt?

Vierailija
156/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on museoveneet Laatokalla parkissa ettei Ukraina yltäisi upottamaan niitä. No luonto kiittää tästä, vähemmän saastuttavasta vaihtoehdosta.

Vierailija
157/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oleme sama kansa, ymrärä nyt. Älä haasta riita tai hyva ei seuraa.

Vierailija
158/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo enää 61:ssä kunnon siipiä. Kaunis auto toki ilmankin.

takasiivet oli ihan ok, vaakasuoraan. Väri oli sellainen keskivaalen sininen , pienet valkeat osuudet takana, sellaista helmiäisväriä jota ei ole ollut saatavilla vuosikymmeniin.Tuulilasin muotoilu olikin jännä, tulisi hintoihinsa tänäpäivänä uusia kiveniskemien seurauksena, tuolloin oli lasikin kestävää laatua.

Vierailija
159/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on museoveneet Laatokalla parkissa ettei Ukraina yltäisi upottamaan niitä. No luonto kiittää tästä, vähemmän saastuttavasta vaihtoehdosta.

Laatokka oli saastunut perusteellisesti jo 1990-luvulla, puolisoni veli ajoin pirturekkaa jonnekin tehtaalle Laatokan taakse ja silloin se oli jo hirveässä kunnossa

Vierailija
160/206 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät Laatokalle piiloon tärisemään, ettei viimeisiäkin upoteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan