Stadi vastaan lande
Tämäkin hyvä ohjelma on pilattu kun Kalle Lamberg lopetti ja uudeksi juontajaksi valittiin median vastenmielisin virnenaama Joonas Nordman. Ohjelmia joihin Nordmanin virnenaama ilmestyy, ei yksinkertaisrsti voi katsoa.
Kommentit (55)
Tympäisee kun kilpaillaan siitä kumpi joukkue painaa ekana nappulaa,ja sitten vasta pähkäillään mikä on vastaus.Järkevämpää olis painaa vasta kun tietää tai vastata heti eikä jäädä miettimään.
Muuttakaa sääntöjä ei kai tää oo kilpailu napin painosta vaa tietämisestä.
Sieltähän joutuu taipaleelle jos on liian hidas nappia painamaan,vaikka vastauksen tietäisi
Kyllähän tämän ohjelman kysymykset suosivat stadia, mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli kyllä stadin tyttäret niin järjen riumuvoitto. Pähkäilivät tarviiko karavaanarit minkä verran sähköpaikkoja, jos landella ei oo edes Tesloja vetämässä asuntovaunuja ja inttivät keskenään voiko asuntovaunun uunia ladata 🤣
Tämähän on huumori ohjelma. Ei tosikoille.
Turhaa vastakkainasettelua mielestäni noin formaattina. En yhtään tiedä onko hauska kun en ole montaa kertaa nähnyt. Ja kun vielä nimi on pitänyt laittaa stadin kielellä niin sekin on jo vähän sellainen haaste että me vastaan muut. En tiedä ärsyttääkö se muualta tulleita mutta yleensä vähän vältän slangi-ilmaisuita jos keskustelukumppani on muualta.
Nimestään huolimatta ihan viihdyttävä tietokilpailu.
Naisjoukkueen on aika ärsyttäviä ja siis kaikki joissa vaan naisia,olemmeko oikeasti noin kanamaisia.
Ai tää oli joku ohjelma, olin jo valmiina haukkumaan homo cityn lyttyyn
Hyvä kun Lamberg vaihdettiin. Hän on niin älyttömän hidas kun esittää niitä kysymyksiä lopussa. Ärsyttävä. Joonas sopii paremmin tuohon hommaan.
Olisiko Espoosta ja Vantaalta tuleva joukkue Stadista vai landelta? Ei ole kummassakaan leirissä ollut niistä joukkueita ainakaan silloin kun olen ohjelmia katsonut...
Saariluoma ja Lamberg ovat valmistuneet teatterikorkeakoulusta. Nyt he esiintyvät lähinnä television visailuohjelmien isäntinä. Teatterityö ei ilmeisesti nappaa?
Luulen Oululaisena tietävän ettei Oulussa ole kauppakeskus Karismaa. Ja molemmat joukkueet olivat varmoja että, Oulusta löytyy Karisma ????