Myydäänkö missään enää kunnollisia kynsileikkureita?
Siis sellaisia, joilla saa paksut varpaankynnetkin leikattua siististi? Olen ostanut monta erilaista kynsileikkuria ja laatu on vaihdellut täysin kelvottomasta sellaiseen että sormien kynnet saa leikattua suht hyvin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jalkakaupalla on nettikauppa josta ostin sellaiset vahvat kynsisakset. Olisiko ollut n 20€
Fiskarsilla on kans hyviä kynsisaksia, joita myydään ihan perus marketeissa.
Sivuleikkurit ? Tai niitä muistuttavat kuten esim
https://www.apukauppa.fi/product/698/professional-kynsitongit?gad_sourc…
Joo, Fiskarsin kynsisakset on hyvät. Muita en enää huoli.
Meillä on sekä kynsileikkurit, että kynsisakset. Paksut kynnet leikkaan kynsisaksilla, paljon paremmat kuin leikkuri.
Kynsileikkurit on ihan surkeita nykyisin. Suurin osa hajoaa jo ensimmäisellä käyttökerralla isovarpaiden kynsiin.
Meillä oli pitkään sellaiset hirveän vanhat ja todella jämäkät leikkurit, mutta ne hävisivät viime muutossa. Sittemmin en ole hyviä löytäny. Jos nuo Fiskarsit kestää, niin investoin niihin.
Mulla on leathermanissa sakset, ja ne on parhaat kynsisakset mitä itsellä on koskaan ollut. Toki arvokkaat jos pelkkiä kynsisaksia tarvitset.
Myydään sellasia jotka kerää kynnet. Jos on riittävästi aikaa klo 23 asti niin katson linkin. Ei nekään ole markkinoiden parhaat.
toe nail clippers hakusanoilla löytyy paljon vaihtoehtoja
Joku tuolta vaikka:
Vierailija kirjoitti:
Myydään sellasia jotka kerää kynnet. Jos on riittävästi aikaa klo 23 asti niin katson linkin. Ei nekään ole markkinoiden parhaat.
Sellaisilla yleensä vaikeaa leikata paksuja kynsiä
Ostin eilen Sittarista ruostumattomasta teräksestä valmistetun kynsileikkurin jotka maksoi kympin. En ole vielä päässyt testaamaan sutä varpaankynsiin, mutta sormien kynsiä leikatessa huomasin selvän eron halvempiin kynsileikkureihin. Tämä on paljon jämäkämpi ja teki tosi siistiä jälkeä.
Halpaa Kiinan kakkaahan ne on olleet jo vuosikymmeniä. Entisaikojen Solingenilaiset kesti vaikka olisi pätkinyt rautanauloja.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa Kiinan kakkaahan ne on olleet jo vuosikymmeniä. Entisaikojen Solingenilaiset kesti vaikka olisi pätkinyt rautanauloja.
Saahan niitä vieläkin. Maksaa tietty jonkun kympin, mutta tuskin tarvitsee ostaa uusia.
En tajua, miten kaupat edes kehtaa myydää näin kelvottomia kynsileikkureita ja -saksia. Ja millä ihmiset yleensä leikkaa kyntensä, kun kaupoissa myydään 99% pelkkää paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakaupalla on nettikauppa josta ostin sellaiset vahvat kynsisakset. Olisiko ollut n 20€
Miksi tätä on miinustettu 4 kertaa? Onko muilla huonoja kokemuksia Fiskarsin kynsisaksista? Mun on ainakin itse suht helppo leikata niillä jopa pahasti paksuuntunut vasemman isovarpaan kynsi, joka on paljon vaikeampi leikata kuin oikean isovarpaan kynsi.
Kyllä myydään, ja ne ovat nimenomaan varpaankynsille. Eli eivät olleet käsirasvojen ja muiden kynsisaksien vieressä, vaan eri paikassa. En itsekään meinannut ensin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on miinustettu 4 kertaa? Onko muilla huonoja kokemuksia Fiskarsin kynsisaksista? Mun on ainakin itse suht helppo leikata niillä jopa pahasti paksuuntunut vasemman isovarpaan kynsi, joka on paljon vaikeampi leikata kuin oikean isovarpaan kynsi.
Mulla on ainakin pelkästään hyvää sanottavaa niistä, ainoat joilla saa varpaankynnet leikattua.