Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö missään enää kunnollisia kynsileikkureita?

Vierailija
09.09.2024 |

Siis sellaisia, joilla saa paksut varpaankynnetkin leikattua siististi? Olen ostanut monta erilaista kynsileikkuria ja laatu on vaihdellut täysin kelvottomasta sellaiseen että sormien kynnet saa leikattua suht hyvin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakaupalla on nettikauppa josta ostin sellaiset vahvat kynsisakset. Olisiko ollut n 20€

Vierailija
2/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkakaupalla on nettikauppa josta ostin sellaiset vahvat kynsisakset. Olisiko ollut n 20€

Fiskarsilla on kans hyviä kynsisaksia, joita myydään ihan perus marketeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumasakset on parhaat.

Vierailija
4/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuleikkurit ? Tai niitä muistuttavat kuten esim

https://www.apukauppa.fi/product/698/professional-kynsitongit?gad_sourc…

Vierailija
5/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Fiskarsin kynsisakset on hyvät. Muita en enää huoli. 

Vierailija
6/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä kynsileikkurit, että kynsisakset. Paksut kynnet leikkaan kynsisaksilla, paljon paremmat kuin leikkuri.

Vierailija
7/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsileikkurit on ihan surkeita nykyisin. Suurin osa hajoaa jo ensimmäisellä käyttökerralla isovarpaiden kynsiin.

Meillä oli pitkään sellaiset hirveän vanhat ja  todella jämäkät leikkurit, mutta ne hävisivät viime muutossa. Sittemmin en ole hyviä löytäny. Jos nuo Fiskarsit kestää, niin investoin niihin.

Vierailija
8/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leathermanissa sakset, ja ne on parhaat kynsisakset mitä itsellä on koskaan ollut. Toki arvokkaat jos pelkkiä kynsisaksia tarvitset.

Vierailija
10/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään sellasia jotka kerää kynnet. Jos on riittävästi aikaa klo 23 asti niin katson linkin. Ei nekään ole markkinoiden parhaat.

Vierailija
11/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toe nail clippers hakusanoilla löytyy paljon vaihtoehtoja

Vierailija
12/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/23 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydään sellasia jotka kerää kynnet. Jos on riittävästi aikaa klo 23 asti niin katson linkin. Ei nekään ole markkinoiden parhaat.

Sellaisilla yleensä vaikeaa leikata paksuja kynsiä

Vierailija
14/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen Sittarista ruostumattomasta teräksestä valmistetun kynsileikkurin jotka maksoi kympin. En ole vielä päässyt testaamaan sutä varpaankynsiin, mutta sormien kynsiä leikatessa huomasin selvän eron halvempiin kynsileikkureihin. Tämä on paljon jämäkämpi ja teki tosi siistiä jälkeä.

Vierailija
15/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa Kiinan kakkaahan ne on olleet jo vuosikymmeniä. Entisaikojen Solingenilaiset kesti vaikka olisi pätkinyt rautanauloja. 

Vierailija
16/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaa Kiinan kakkaahan ne on olleet jo vuosikymmeniä. Entisaikojen Solingenilaiset kesti vaikka olisi pätkinyt rautanauloja. 

Saahan niitä vieläkin. Maksaa tietty jonkun kympin, mutta tuskin tarvitsee ostaa uusia.

Vierailija
17/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kaupat edes kehtaa myydää näin kelvottomia kynsileikkureita ja -saksia. Ja millä ihmiset yleensä leikkaa kyntensä, kun kaupoissa myydään 99% pelkkää paskaa?

Vierailija
18/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on miinustettu 4 kertaa? Onko muilla huonoja kokemuksia Fiskarsin kynsisaksista? Mun on ainakin itse suht helppo leikata niillä jopa pahasti paksuuntunut vasemman isovarpaan kynsi, joka on paljon vaikeampi leikata kuin oikean isovarpaan kynsi.

Vierailija
19/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myydään, ja ne ovat nimenomaan varpaankynsille. Eli eivät olleet käsirasvojen ja muiden kynsisaksien vieressä, vaan eri paikassa. En itsekään meinannut ensin löytää.

Vierailija
20/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on miinustettu 4 kertaa? Onko muilla huonoja kokemuksia Fiskarsin kynsisaksista? Mun on ainakin itse suht helppo leikata niillä jopa pahasti paksuuntunut vasemman isovarpaan kynsi, joka on paljon vaikeampi leikata kuin oikean isovarpaan kynsi.

Mulla on ainakin pelkästään hyvää sanottavaa niistä, ainoat joilla saa varpaankynnet leikattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi