Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö missään enää kunnollisia kynsileikkureita?

Vierailija
09.09.2024 |

Siis sellaisia, joilla saa paksut varpaankynnetkin leikattua siististi? Olen ostanut monta erilaista kynsileikkuria ja laatu on vaihdellut täysin kelvottomasta sellaiseen että sormien kynnet saa leikattua suht hyvin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myydään, ja ne ovat nimenomaan varpaankynsille. Eli eivät olleet käsirasvojen ja muiden kynsisaksien vieressä, vaan eri paikassa. En itsekään meinannut ensin löytää.

Mikä se mystinen paikka on josta niitä kannattaa etsiä?

Vierailija
22/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten kaupat edes kehtaa myydää näin kelvottomia kynsileikkureita ja -saksia. Ja millä ihmiset yleensä leikkaa kyntensä, kun kaupoissa myydään 99% pelkkää paskaa?

Etenkin kynsisaksien laatu on aivan järkyttävä. Tai sitten mulla on vaan käynyt huono tuuri, kun olen ostanut n. 10 vuoden sisällä 4 kynsisakset eikä yksilläkään pysty leikkaamaan edes sormien kynsiä kunnolla. Kynsileikkureilla pystyy sentään leikkaamaan sormenkynnet, vaikka joskus joku kynsi tarvitsee vähän viilausta jotta leikkuupinta ei jäisi repaleiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vakaa käsi, hanki Dremel tai vastaava minihiomakone - sille löytyy paljon muutakin käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi