Laitan vuokralle Turussa pienen yksiön 530 €. Onko hinta sopiva?
Yksiö on juuri kauttaaltaan remontoitu, pieni ja keskustassa. Mikä on mielestänne sopiva vuokrataso? Onko 530 hyvä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jos asunto keskustassa ja juuri remontoitu niin 530 on halpa. Sanoisin, että vähintään 560-580 olisi sopiva hinta, ehkä jopa enemmän.
Jos haluat hyvän vuokralaisen niin laita asunto vuokralle välitystoimiston kautta. Menetät yhden kuun vuokran, mutta saat taatusti hyvän vuokralaisen + järkevän hinnan.
Ei ole ollenkaan tae mistään. Omassa talossani vesivahingon aiheutti välitystoimiston valitsema. Lisäksi teen itse paljon tarkemmat alkudokumentit kuin mikään toimisto.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla lähtee. Hyvin voi pyytää 600-700e nykyisin, etenkin jos hyvällä paikalla. Turku ja Tampere kirii pääkaupunkiseutua yksiöiden ja kaksioiden hinnoissa.
Voihan sitä pyytää vaikka 900 mutta voi sitten ihmetellä miksi kämppä ei mene. Ei täällä kukaan maksa pikku yksiöstä 700 euroa.
Halpa on, pyydä ainakin 630 e. Just katselen keskustasta yksiötä tai pientä kaksiota, hinnat lähellä 700 e eikä ole edes rempattuja. Terv. Turkulainen
Käy laittamassa mainoslappuja paikallisen yliopiston ilmoitustauluille, sieltä joku teoriassa sivistynyt saattaa sen huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla lähtee. Hyvin voi pyytää 600-700e nykyisin, etenkin jos hyvällä paikalla. Turku ja Tampere kirii pääkaupunkiseutua yksiöiden ja kaksioiden hinnoissa.
Voihan sitä pyytää vaikka 900 mutta voi sitten ihmetellä miksi kämppä ei mene. Ei täällä kukaan maksa pikku yksiöstä 700 euroa.
Ei ole paljoa vaihtoehtoja, koska tuon hintaisia ne täällä nykyisin on. Joitain aivan sattumia saa halvemmalla.
T. Toinen turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Jos asunto keskustassa ja juuri remontoitu niin 530 on halpa. Sanoisin, että vähintään 560-580 olisi sopiva hinta, ehkä jopa enemmän.
Jos haluat hyvän vuokralaisen niin laita asunto vuokralle välitystoimiston kautta. Menetät yhden kuun vuokran, mutta saat taatusti hyvän vuokralaisen + järkevän hinnan.
Miten se välitysfirma takaa että saa hyvän vuokralaisen?
Tosi hyvä hinta, varsinkin kun on juuri remontoitu ja sijaitsee keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos infosta. Korotan pyyntiä 200 eurolla. -ap
Jäähän sitten odottelemaan. Helsingistä voi vuokrata keskeisellä, halutulla paikalla sijaitsevan yksiön 650 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla nätti yksiö Vantaalla vapaana, 600€. Ei kelpaa kenellekään.
Onko juoksevaa vettä ja sähköä?
Onko liikenneyhteyksien varrella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesutilat? Keittiön varustus? Paikka pyykkikoneelle tai pesutupa?
Pesutilat ja keittotila koneineen ja kaappeineen täysin uutta. Kuitenkin vain tavallinen hella ja jääkaappi. Pyykkitupa.
En muuttaisi asuntoon, johon ei saa pyykinpesukonetta. Onko sille liitäntämahdollisuus?
Selasin nyt vuokraussivuja. Tässä on aika paljon omistamani kaltainen ja melkein samantapainen sijainti. (Eri puolella jokea tosin)
Miksi tämä on vain 475 €?
Eikä ole edes mennyt vuokralle heti.
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/turku/martinmaki/kerrostalo/118…
Mikä suuri vika tuossa on? Pyykkitupako? Niin minunkin yksiössäni.
Tuohan on tavattoman halpa. Miksi? Voinko itse pyytää 530, kun tuokaan ei ole mennyt vuokralle.
Minulla on yksiö tyhjänä Vantaalla. En uskalla vuokrata, koska huonon vuokralaisen jälkeen on kallis remontti ja häätöprosessi kestää. Mieluummin pidän asuntoni tyhjänä, kuin vuokraan jollekin pummille, joka tuhoaa asuntoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos infosta. Korotan pyyntiä 200 eurolla. -ap
Jäähän sitten odottelemaan. Helsingistä voi vuokrata keskeisellä, halutulla paikalla sijaitsevan yksiön 650 eurolla.
EI TUO OLLUT AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesutilat? Keittiön varustus? Paikka pyykkikoneelle tai pesutupa?
Pesutilat ja keittotila koneineen ja kaappeineen täysin uutta. Kuitenkin vain tavallinen hella ja jääkaappi. Pyykkitupa.
En muuttaisi asuntoon, johon ei saa pyykinpesukonetta. Onko sille liitäntämahdollisuus?
Ei ole tilaa sille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selasin nyt vuokraussivuja. Tässä on aika paljon omistamani kaltainen ja melkein samantapainen sijainti. (Eri puolella jokea tosin)
Tuohan on tavattoman halpa. Miksi? Voinko itse pyytää 530, kun tuokaan ei ole mennyt vuokralle.
Voisitteko kommentoida tuota. Voinko pyytää tosiaan 530, kun tuo 475 ei ole kelvannut!
Se on suunnilleen samanlainen kuin omani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asunto on ruma, rumat kaapinovet ja kaakelit, näkymä roskiksille. Suihku vessanpöntön päällä. Ei tilaa pesukoneelle. En tunne Turkua, mutta tuo ei myöskään liene keskustassa? Onko siis omasikaan, kun sanot vastaavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksiö tyhjänä Vantaalla. En uskalla vuokrata, koska huonon vuokralaisen jälkeen on kallis remontti ja häätöprosessi kestää. Mieluummin pidän asuntoni tyhjänä, kuin vuokraan jollekin pummille, joka tuhoaa asuntoni.
Säilytätkö siellä Munsalan kansallispukuasi, vai miksi jankkaat samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto on ruma, rumat kaapinovet ja kaakelit, näkymä roskiksille. Suihku vessanpöntön päällä. Ei tilaa pesukoneelle. En tunne Turkua, mutta tuo ei myöskään liene keskustassa? Onko siis omasikaan, kun sanot vastaavaksi?
Mun on hieman lähempänä toria. Mannerheiminpuiston lähellä. Ei ole tilaa pesukoneelle mullakaan, mutta suihku ei ole vessanpöntön päällä sentään. Näkymä on kaunis.
Onko juoksevaa vettä ja sähköä?