Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkät ihmiset, miten toimitte, jos saatte hirvittävän ahdistuskohtauksen?

Vierailija
09.09.2024 |

Kun tuntuu, että elämässä ei ole mitään mieltä? Miten saatte itsenne taas balanssiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken. Sekin auttaa.

Vierailija
2/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime maaliskuussa ja kävelin saman tien työterveyteen. Sain ajan psykiatrille, mikä helpotti niin paljon, etten tarvinnut muita lääkkeitä kuin lyhen nukahduslääkekuurin. Sairaslomaakin tarjottiin, mutta ajattelin meneväni vielä enemmän sekaisin, jos olisin jäänyt murehtimaan asioita kotiin tai peräti ryhtynyt ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsille tehdään pahaa, romahdan melkein aina. 

Vierailija
4/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä hakea apua tuollaiseen. Ei tuollainen ahdistuminen ole normaalia, tai johdu mistään herkkyydestä. Kyse on mielenterveysongelmasta. 

Ette vaan itse tajua sitä, koska tuo ahdistuminen on teille normaalia. Ei se ole normaalia. Se on sairaus. 

Vierailija
5/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä hakea apua tuollaiseen. Ei tuollainen ahdistuminen ole normaalia, tai johdu mistään herkkyydestä. Kyse on mielenterveysongelmasta. 

Ette vaan itse tajua sitä, koska tuo ahdistuminen on teille normaalia. Ei se ole normaalia. Se on sairaus. 

Vatun einstein. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö on sairaus. Vit*tuako tulet tänne pätemään.

Vierailija
6/8 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v sitten olin lypsykarjatilalla töissä. Näin siellä rääkkäystä, sen verran pahannäköistä etten uskalla kertoa. Jäin sieltä pois, sain lääkäristä lääkkeet ettei sydän hakkasi nukkumaan mennessä niin kovaa, se oli kovaa ahdistusta. Jonkinlainen kuuri se oli. Olen eläinrakas

Vierailija
7/8 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatun einstein. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö on sairaus. Vit*tuako tulet tänne pätemään.

Ihmiset ahdistuvat kaikesta mihin eivät ole tottuneet. Kuten keskusteleminen. Kaupassa käyminen. Tai vaikka se että vastaantulija moikkaa. Ahdistus on siellä omassa päässä. Se että siitä on tehty tautiluokitus, ei tee siitä (varsinaisesti) sairautta

Vierailija
8/8 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuspillereitä, -jauheita jne.