Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu tykkää ruuanlaitosta, leipomisesta ja säilömisestä?

Vierailija
09.09.2024 |

Haaveilen usein lottovoitosta, niin voisin pyhittää elämäni puuhastelulle: mulla olisi hevosia, lampaita ja kanoja, joita hoitaisin, ja sen lisäksi kokkaisin, leipoisin ja säilöisin kaiken päivää. Mulla oli taas miellyttävä ilta, kun tein perheelle ruuan ja sitten laitoin seuraavan viilisatsin tulemaan. Huomenna mulla on vapaapäivä, ja aion tehdä ruokaa pakkaseen, ehkä leipoa, mutta ainakin tehdä vispipuuroa ja säilöä omenoita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kerron, että tykkään ruo'an laitosta kovastikin. Leipoa en osaa. Noh juuri ja juuri saan pizzapohjan tehtyä.

Säilöminen jää puolukoiden pakastamiseen. Se onnistuu jopa minulta.

Muistan, kun naisystäväni oli vielä hengissä, niin kerran teki ihan minulle omenapiirakan. Pakko sanoa, että tie miehen sydämeen menee vatsan kautta. c,")=c",)

Vierailija
22/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tykkää. Pidän kaljoittelusta, elokuvista, kirjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, tulee tiskii paljon.

Vierailija
24/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen lottovoitosta, keksisin kyllä puuhastelua kotona eikä aika kävisi pitkäksi. En tajua ihmisiä jotka valittaa että kotona on tylsää ja kaipaavat takaisin töihin viikon loman jälkeen. Minulla on pitkä lista asioita joita tehdä ja kokeilla, haluaisin oppia leipomaan hienoja kakkuja, vesivärimaalausta, tehdä retkiä luonnonsuojelualueille, neuloa villapaitoja, lukea kirjoja ja Netflixissä on kaiken lisäksi pitkä lista sarjoja ja leffoja katselujonossa. Harmittaa että joka arkipäivä menee kymmenen tuntia elämästä työhön tai sinne kulkemiseen, ja viikonloput menee palautuessa tai siivotessa, eikä koskaan ole tarpeeksi aikaa kivoille asioille. Jos voittaisin lotossa, irtisanoutuisin heti tai vähintään koittaisin neuvotella 50 % työajasta, jos lottovoitto olisi pieni.